Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] cyka i bzycy n75

Neo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 13 sie 2007, 13:15

[1.9TDI 1Z] Cykanie, czy to N75?.

Post autor: Neo » 12 lis 2008, 17:09

Od paru tygodni cyka mi zawór n75,strzela jak szalony co sekundę. Czytałem ze u nie których cyka u innych nie ze to wina jego zużycia. Mam go nie ruszać?? opłaca się wymieniać węzę przetarć czy większych uszkodzeń na nich nie ma.
Jak jadę sam to jest ok jak na ten motor autko fajnie'' przyśpiesza'' jak mu przycisnę mocniej to turbo jest odczuwalne,ale jak jadę w trójkę to już jest słabiej, jakby nagle stracił moc wiadomo większe obciążenie mam pytanko czy tylko ja mam takie odczucie??.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2008, 17:08 przez Neo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 12 lis 2008, 18:08

Neo pisze:Jak jadę sam to jest ok jak na ten motor autko fajnie'' przyśpiesza'' jak mu przycisnę mocniej to turbo jest odczuwalne,ale jak jadę w trójkę to już jest słabiej, jakby nagle stracił moc wiadomo większe obciążenie mam pytanko czy tylko ja mam takie odczucie??.
No raczej nic innego się nie spodziewaj po aucie które kiedyś miało 90PS. Co do N75 jeśli nic się nie dzieje nic nie ruszaj. <ok>

kamil9319
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 13 lis 2008, 20:36
Lokalizacja: Kobyłka

Post autor: kamil9319 » 13 lis 2008, 21:48

U mnie też nieraz cyka nieraz nie. Większość tak ma.

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 22 cze 2010, 19:32

taa, a u mnie brzęczy po przekręceniu kluczyka, i audi nie odpala, i to dopiero problem

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 22 cze 2010, 19:44

GRZEGI84 pisze:taa, a u mnie brzęczy po przekręceniu kluczyka, i audi nie odpala, i to dopiero problem
dziwne bo N75 nie ma do odpalania , jak co to tryb awaryjny a podpinałeś auto i błędy jakieś?

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 22 cze 2010, 20:41

Vision pisze:a podpinałeś auto i błędy jakieś?
Bardzo dziwne, z tym sie nigdy nie spotkałem, pod komputer podpinałł mój pseudo mechanik, i podobno nic nie pokazało- w co nie wierze
Twierdzi że odpinał elektrozawór od pompy, a nawet go wykręcał i nie odpala, paliwo zasysa ale nie podaje na wtryski, koles juz stawia na pompę, ale wątpie bo dwa dni temu było wszystko git, zaworek przestał cykać auto odpalało od strzała, i żadnych objawów uszkodzenia pompy,

[ Dodano: 2010-06-22, 20:43 ]
jutro pojade do konkretnego mechanika który potrafi sie posługiwac vagiem, bo to niemozliwe, n75 brzęczy auto nie odpala, przestaje, auto pali od strzała, i to tylko na porannych rozruchach sie działo
:cry:

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 cze 2010, 20:55

GRZEGI84 pisze:
Vision pisze:a podpinałeś auto i błędy jakieś?
Bardzo dziwne, z tym sie nigdy nie spotkałem, pod komputer podpinałł mój pseudo mechanik, i podobno nic nie pokazało- w co nie wierze
Twierdzi że odpinał elektrozawór od pompy, a nawet go wykręcał i nie odpala, paliwo zasysa ale nie podaje na wtryski, koles juz stawia na pompę, ale wątpie bo dwa dni temu było wszystko git, zaworek przestał cykać auto odpalało od strzała, i żadnych objawów uszkodzenia pompy,

[ Dodano: 2010-06-22, 20:43 ]
jutro pojade do konkretnego mechanika który potrafi sie posługiwac vagiem, bo to niemozliwe, n75 brzęczy auto nie odpala, przestaje, auto pali od strzała, i to tylko na porannych rozruchach sie działo
:cry:
to chyba ten twój ''mechanik'' :evil: nie odróżnia n75 od zaworu przy pompie!!! a wogóle to wie on do czego służy n75?a ty chyba też mylisz te oba zawory ;-) przecież to normalne że jak wykręci elektrozawór w pompie to nie zapali <buu> zmień mechanika :!:

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 22 cze 2010, 20:59

przecież to normalne że jak wykręci elektrozawór w pompie to nie zapali <buu> zmień mechanika :!:
pojechałem z linką i zabrałem audiczke od niego, jutro podjadę do kogoś kto ma kompa i potrafi go używac ;-)

Awatar użytkownika
jaco124
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1212
Rejestracja: 14 kwie 2009, 19:26
Lokalizacja: POLSKA

Post autor: jaco124 » 22 cze 2010, 21:01

a ja wam powiem ze 90% tych mechaniorów niby ma vaga ale co do czego to juz nie wiedza za bardzo o co chodzi..jak sie mu uda odczytac bledy to juz sukces... ja do swojego auta dobrego mechanika do dzisiaj nie znalazlem a mam kilka rzeczy do zrobienia...niby wiedza o co chodzi ale nie do konca

sory za OT

co do zaworka do jednym tyka a innym nie i chyba nie ma reguły...jak sie nic nie dzieje to bym do nie ruszal..
Ostatnio zmieniony 22 cze 2010, 21:03 przez jaco124, łącznie zmieniany 1 raz.

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 22 cze 2010, 21:01

ja tam odrózniam te zaworki :mrgreen: wiem że jak ten n75 przestanie brzęczec to elektrozzawór w pompie pyknie i autko odpala

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 cze 2010, 21:01

poszukaj kogoś z forum to będziesz jeździł <ok>

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 22 cze 2010, 21:05

gibaj pisze:poszukaj kogoś z forum to będziesz jeździł <ok>
Raczej z mojej okolicy nikogo tu niema :-D

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 cze 2010, 21:10

GRZEGI84 pisze:ja tam odrózniam te zaworki :mrgreen: wiem że jak ten n75 przestanie brzęczec to elektrozzawór w pompie pyknie i autko odpala
kto ci to powiedział ?n75 jest do sterowania turbiny tzn.reguluje ciśnienie doładowania na turbinę <ok> i nic nie ma do zapalania czy do zaworu w pompie :-D

GRZEGI84
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 05 paź 2008, 12:37
Lokalizacja: Otwock/Mazowsze

Post autor: GRZEGI84 » 22 cze 2010, 21:24

gibaj pisze:to ci to powiedział ?n75 jest do sterowania turbiny tzn.reguluje ciśnienie doładowania na turbinę <ok> i nic nie ma do zapalania czy do zaworu w pompie :-D
To to ja wiem, tylko u mnie jest tak jak napisałem :roll:

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 cze 2010, 21:37

to coś masz poknocone bo jedno z drugim nie ma nic wspólnego :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl