[B4 1.9 1Z] cyka i bzycy n75
[1.9TDI 1Z] Cykanie, czy to N75?.
Od paru tygodni cyka mi zawór n75,strzela jak szalony co sekundę. Czytałem ze u nie których cyka u innych nie ze to wina jego zużycia. Mam go nie ruszać?? opłaca się wymieniać węzę przetarć czy większych uszkodzeń na nich nie ma.
Jak jadę sam to jest ok jak na ten motor autko fajnie'' przyśpiesza'' jak mu przycisnę mocniej to turbo jest odczuwalne,ale jak jadę w trójkę to już jest słabiej, jakby nagle stracił moc wiadomo większe obciążenie mam pytanko czy tylko ja mam takie odczucie??.
Jak jadę sam to jest ok jak na ten motor autko fajnie'' przyśpiesza'' jak mu przycisnę mocniej to turbo jest odczuwalne,ale jak jadę w trójkę to już jest słabiej, jakby nagle stracił moc wiadomo większe obciążenie mam pytanko czy tylko ja mam takie odczucie??.
Ostatnio zmieniony 30 gru 2008, 17:08 przez Neo, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
No raczej nic innego się nie spodziewaj po aucie które kiedyś miało 90PS. Co do N75 jeśli nic się nie dzieje nic nie ruszaj. <ok>Neo pisze:Jak jadę sam to jest ok jak na ten motor autko fajnie'' przyśpiesza'' jak mu przycisnę mocniej to turbo jest odczuwalne,ale jak jadę w trójkę to już jest słabiej, jakby nagle stracił moc wiadomo większe obciążenie mam pytanko czy tylko ja mam takie odczucie??.
Bardzo dziwne, z tym sie nigdy nie spotkałem, pod komputer podpinałł mój pseudo mechanik, i podobno nic nie pokazało- w co nie wierzeVision pisze:a podpinałeś auto i błędy jakieś?
Twierdzi że odpinał elektrozawór od pompy, a nawet go wykręcał i nie odpala, paliwo zasysa ale nie podaje na wtryski, koles juz stawia na pompę, ale wątpie bo dwa dni temu było wszystko git, zaworek przestał cykać auto odpalało od strzała, i żadnych objawów uszkodzenia pompy,
[ Dodano: 2010-06-22, 20:43 ]
jutro pojade do konkretnego mechanika który potrafi sie posługiwac vagiem, bo to niemozliwe, n75 brzęczy auto nie odpala, przestaje, auto pali od strzała, i to tylko na porannych rozruchach sie działo
:cry:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4080
- Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
- Imię: Krzysztof
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: LBL
- Kontakt:
to chyba ten twój ''mechanik'' :evil: nie odróżnia n75 od zaworu przy pompie!!! a wogóle to wie on do czego służy n75?a ty chyba też mylisz te oba zawory przecież to normalne że jak wykręci elektrozawór w pompie to nie zapali <buu> zmień mechanika :!:GRZEGI84 pisze:Bardzo dziwne, z tym sie nigdy nie spotkałem, pod komputer podpinałł mój pseudo mechanik, i podobno nic nie pokazało- w co nie wierzeVision pisze:a podpinałeś auto i błędy jakieś?
Twierdzi że odpinał elektrozawór od pompy, a nawet go wykręcał i nie odpala, paliwo zasysa ale nie podaje na wtryski, koles juz stawia na pompę, ale wątpie bo dwa dni temu było wszystko git, zaworek przestał cykać auto odpalało od strzała, i żadnych objawów uszkodzenia pompy,
[ Dodano: 2010-06-22, 20:43 ]
jutro pojade do konkretnego mechanika który potrafi sie posługiwac vagiem, bo to niemozliwe, n75 brzęczy auto nie odpala, przestaje, auto pali od strzała, i to tylko na porannych rozruchach sie działo
:cry:
a ja wam powiem ze 90% tych mechaniorów niby ma vaga ale co do czego to juz nie wiedza za bardzo o co chodzi..jak sie mu uda odczytac bledy to juz sukces... ja do swojego auta dobrego mechanika do dzisiaj nie znalazlem a mam kilka rzeczy do zrobienia...niby wiedza o co chodzi ale nie do konca
sory za OT
co do zaworka do jednym tyka a innym nie i chyba nie ma reguły...jak sie nic nie dzieje to bym do nie ruszal..
sory za OT
co do zaworka do jednym tyka a innym nie i chyba nie ma reguły...jak sie nic nie dzieje to bym do nie ruszal..
Ostatnio zmieniony 22 cze 2010, 21:03 przez jaco124, łącznie zmieniany 1 raz.