[B4 1Z] Czasami trudny rozruch
[B4 1Z] Czasami trudny rozruch
Witam wszystkich.
Ostatnio pojawił mi się problem. Czasami rano przy odpalaniu czy po dłuższym postoju ciężko odpalić mojego bzyka. Piszę czasami bo nie jest to regułą, czasami na dotyk odpala rano. W sumie nie ma zasady. Wcześniej myślałem że może jest to spowodowane wilgotnością powietrza bo częściej zdarzało mu się od razu nie odpalić w czasie deszczu albo po długotrwałych opadach. Ale dzisiaj w miarę ciepło, sucho a też musiałem go dłużej pogiełdać zanim odpałił. Po pierwszym odpaleniu już jeżdzi nie ma problemu z odpaleniem praktycznie na dotyk. Czy ktoś z was miał taki problem?
Świece były wymieniane na zimę ubiegłego roku.
Ostatnio pojawił mi się problem. Czasami rano przy odpalaniu czy po dłuższym postoju ciężko odpalić mojego bzyka. Piszę czasami bo nie jest to regułą, czasami na dotyk odpala rano. W sumie nie ma zasady. Wcześniej myślałem że może jest to spowodowane wilgotnością powietrza bo częściej zdarzało mu się od razu nie odpalić w czasie deszczu albo po długotrwałych opadach. Ale dzisiaj w miarę ciepło, sucho a też musiałem go dłużej pogiełdać zanim odpałił. Po pierwszym odpaleniu już jeżdzi nie ma problemu z odpaleniem praktycznie na dotyk. Czy ktoś z was miał taki problem?
Świece były wymieniane na zimę ubiegłego roku.
Ostatnio zmieniony 12 lis 2012, 10:49 przez jubik, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
jubik pisze:Czasami rano przy odpalaniu czy po dłuższym postoju ciężko odpalić mojego bzyka. Piszę czasami bo nie jest to regułą, czasami na dotyk odpala rano.
To ma być typowy objaw złego ustawienia kąta wtrysku :?: :shock: :roll: To raczej typowy objaw cofającego się paliwa Kąt wtrysku jak jest kiepski to zwykle zawsze ,a nie tylko czasamip-a-b-u pisze:sprawdz kąt wtrysku, bo to typowy objaw złego ustawienia kąta.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 337
- Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
- Imię: Pawel
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Cabrio
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Torun
U mnie było czasami i pomogła regulacja ale ja sie nie znam <ok>MUNIOR pisze:jubik pisze:Czasami rano przy odpalaniu czy po dłuższym postoju ciężko odpalić mojego bzyka. Piszę czasami bo nie jest to regułą, czasami na dotyk odpala rano.To ma być typowy objaw złego ustawienia kąta wtrysku :?: :shock: :roll: To raczej typowy objaw cofającego się paliwa Kąt wtrysku jak jest kiepski to zwykle zawsze ,a nie tylko czasamip-a-b-u pisze:sprawdz kąt wtrysku, bo to typowy objaw złego ustawienia kąta.
Chyba, że się ścina klin na wale :mrgreen: znane są i takie przypadki ... wtedy kąt mega wariuje.MUNIOR pisze:jubik pisze:Czasami rano przy odpalaniu czy po dłuższym postoju ciężko odpalić mojego bzyka. Piszę czasami bo nie jest to regułą, czasami na dotyk odpala rano.To ma być typowy objaw złego ustawienia kąta wtrysku :?: :shock: :roll: To raczej typowy objaw cofającego się paliwa Kąt wtrysku jak jest kiepski to zwykle zawsze ,a nie tylko czasamip-a-b-u pisze:sprawdz kąt wtrysku, bo to typowy objaw złego ustawienia kąta.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Zgadza się ,ale wtedy wariuje i na wolnych obrotach ,a nie jak w tym przypadku tylko <ok>radi88 pisze:Chyba, że się ścina klin na wale :mrgreen: znane są i takie przypadki ... wtedy kąt mega wariuje.
Akurat fiksujący kąt wtrysku widać jak na dłoni po podpięciu vaga ,więc dla pewnści również zalecam podpiecie i sprawdzeniejubik pisze:po dłuższym postoju ciężko odpalić mojego bzyka. Piszę czasami bo nie jest to regułą, czasami na dotyk odpala rano.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Jak silnik pracuje to sprawdz czy w przewodach paliwowych jest powietrze.
Ewentualnie wymień filtr na http://www.autoczesci.biz/filtry-paliwa ... ltron.html i powinno być lepiej, bo może poprzez o-ring na podgrzewaczu łapać powietrze.
Ewentualnie wymień filtr na http://www.autoczesci.biz/filtry-paliwa ... ltron.html i powinno być lepiej, bo może poprzez o-ring na podgrzewaczu łapać powietrze.
Nie wiem co się stało ale od kilku dni pali na dotyk, odeszło mu od d..y. Nic nie robiłem samo z siebie. Jak to mówi moj znajomy mechanik - "Masz magiczny samochód" Za to w weekend wymieniłem nagrzewnicę, raczej nie ja tylko ten znajomy mechanik. W końcu gorąco...
[ Dodano: 2013-01-28, 13:28 ]
Niestety problem wrócił, wszystkie filtry zostały zmienione tydzień temu (przed wymianą też był problem ale miałem nadzieję że po wymianie coś się poprawi). Kurczę już nie wiem co robić niby babęlków nie widać. Dziwne jest to że przestał cały weekend nie ruszany i na sporym mrozie i rano odpalił bez problemu. A teraz niecałe 4 godziny od odpalenia i musiałem nim kilka razy długo giełdać żeby odpalił...
Ratujcie
[ Dodano: 2013-03-15, 09:29 ]
Problem znikł. Pojechałem do kolegi Munior i okazało sie kąt wtrysku jest poza zakresem. Kat i dawka została ustawiona i autko odpala z tzw. półobrotu .
[ Dodano: 2013-01-28, 13:28 ]
Niestety problem wrócił, wszystkie filtry zostały zmienione tydzień temu (przed wymianą też był problem ale miałem nadzieję że po wymianie coś się poprawi). Kurczę już nie wiem co robić niby babęlków nie widać. Dziwne jest to że przestał cały weekend nie ruszany i na sporym mrozie i rano odpalił bez problemu. A teraz niecałe 4 godziny od odpalenia i musiałem nim kilka razy długo giełdać żeby odpalił...
Ratujcie
[ Dodano: 2013-03-15, 09:29 ]
Problem znikł. Pojechałem do kolegi Munior i okazało sie kąt wtrysku jest poza zakresem. Kat i dawka została ustawiona i autko odpala z tzw. półobrotu .