Jeszce powiedzą , że dodatkowo kilka drobnostek trzeba było wymienic to i z 700 zrobi sie :mrgreen:Dreamer pisze:A mi śpiewają 500zł za zostawienie samochodu, wyczyszczenie i poustawianie ;/
[1.9TDI 1Z] Diagnostyka i czyszczenie nastawnika
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
mam taki problem i nie wiem czy to już nastawnik (bo właśnie jego podejrzewam). Mianowicie jak dam gazu do oporu to w granicach 2800 auto się jakby zadławi i już powyżej 3 tyś ma mniejszego kopa. Dodam że mam wirusa od Kostrza na wtryskach AFN, turbina bije ok 0,9 bar, N75 sprawdzony, niestety auto na boschu także więcej to chyba z fusów sam mogę wywróżyć. A i jak odepnę przepływkę to jeszcze gorzej. Jakieś pomysły, słusznie podejrzewam nastawnik, czy to jednak nie mogą być jego objawy?? Proszę o pomoc
[ Dodano: 2012-04-11, 21:52 ]
dodam jeszcze że ten objaw czasami występuje a czasami auto idzie bardzo dobrze.
[ Dodano: 2012-04-11, 21:52 ]
dodam jeszcze że ten objaw czasami występuje a czasami auto idzie bardzo dobrze.
jak miałem przeładowanie to wyskakiwał mi błąd, już nie pamiętam dokładnie jaki, później podmieniłem na używany N75 i przeładowanie zniknęło i kupiłem nowy bo tamten używany nie był mój, i w sumie w inny sposób nie sprawdzałem, a mówisz że warto jeszcze sprawdzić??
[ Dodano: 2012-04-13, 22:35 ]
dzisiaj jeszcze raz sprawdziłem N75 i jest 100% dobry, czyli co mogę podejrzewać??
[ Dodano: 2012-04-14, 12:45 ]
I jeszcze jedno, dzisiaj przy obrotach ok 2tyś odjąłem i dodałem gazu i się zawahał( efekt dziury w gazie), pedał był podmieniany, czyli mogę się spodziewać nastawnika?? czy coś jeszcze innego sprawdzić??
[ Dodano: 2012-04-13, 22:35 ]
dzisiaj jeszcze raz sprawdziłem N75 i jest 100% dobry, czyli co mogę podejrzewać??
[ Dodano: 2012-04-14, 12:45 ]
I jeszcze jedno, dzisiaj przy obrotach ok 2tyś odjąłem i dodałem gazu i się zawahał( efekt dziury w gazie), pedał był podmieniany, czyli mogę się spodziewać nastawnika?? czy coś jeszcze innego sprawdzić??
Audi 80 b4 tdi 1z '94- nastawnik.
Witam,
Podepnę się pod wątek. Jestem spod Krakowa. Na biegu jałowym mi obroty falują. I po wyżej 3000 obrotów autko jakby słabsze (zauważyłem to przy dużych mrozach, jednak potem jakby się uspokoiło). Generalnie przebieg ponad 300 k i stawiam na nastawnik. Szukam mechesa z okolic i znalazłem pana na allegro: http://allegro.pl/naprawa-regeneracja-n ... 30665.html Opole/Próśzków. Nie jest może strasznie blisko, ale bliżej niż do Lubartowa lub Tomaszowa.Czy ktoś miał z nim do czynienia? Lub czy jest ktoś sprawny przy robicie z nastawnikami z okolic Krakowa?
Z góry dziękuje za podpowiedź. Sam jestem raczej zielony z mechaniki.
Podepnę się pod wątek. Jestem spod Krakowa. Na biegu jałowym mi obroty falują. I po wyżej 3000 obrotów autko jakby słabsze (zauważyłem to przy dużych mrozach, jednak potem jakby się uspokoiło). Generalnie przebieg ponad 300 k i stawiam na nastawnik. Szukam mechesa z okolic i znalazłem pana na allegro: http://allegro.pl/naprawa-regeneracja-n ... 30665.html Opole/Próśzków. Nie jest może strasznie blisko, ale bliżej niż do Lubartowa lub Tomaszowa.Czy ktoś miał z nim do czynienia? Lub czy jest ktoś sprawny przy robicie z nastawnikami z okolic Krakowa?
Z góry dziękuje za podpowiedź. Sam jestem raczej zielony z mechaniki.
Witam mam takie pytanie mam podobne objawy jak zanieczyszczony nastawnik lub zaworek N75 brak mocy choć czasami zdarzy się ze auto jedzie prawie pełną mocą. Nastawnik był czyszczony ok 6-7 tys temu zawór N75 sprawdzałem po znalezionych opisach na necie czyli czyszczenie czy pracuje po podpięciu 12 V i szczelność. Przewody paliwowe sprawdzałem pod względem nieszczelności.Ale niestety nie mam dostępu do vaga. I tu moje pytanie a raczej prośba czy jest ktoś z okolic Gliwic i jest w stanie sprawdzić mi kompem co jest nie tak bądź użyczyć przepływki do sprawdzenia? nie znam w okolicy żadnego zaufanego warsztatu. Chyba że ktoś ma jeszcze jakieś sugestie co mogę sprawdzić bez vaga.
Nastawniki siadają po 200tys. km, w każdym bądź razie nie po 6-7tys. Jeśli N 75 sprawny to pewnie przepływka walnięta. U mnie było to samo. Samochód raz jechał, raz nie.
Masz pęcherzyki powietrza w przewodach paliwowych?
Masz pęcherzyki powietrza w przewodach paliwowych?
Ostatnio się przekonałem, że bez VAGa nie ma co zaczynaćChyba że ktoś ma jeszcze jakieś sugestie co mogę sprawdzić bez vaga.
np,ten wątek, https://audi80.pl/1z-wadliwy-przeply ... t58893.htm za malo szukałeś