Szydłowsky pisze: Ojciec kupił B4 1Z na Pierburgu i drga podczas przyspieszania ,np gdy przymulę,i gaz,to w okolicach 1800-2100 tys. obr drga tak żę wą w głowie sie przewraca ;/przeważnie na 3,4 i 5 biegu najbardziej.Poduszki były topranowskie,.ale wymieniłem obie na oryginalne uzywki olejowe,ustało drganie we wnętrzu na wolnych,ale to podczas przyspieszania ani troszkę.. poduszka pod skrzynią 1 nowa,2 ok,wydech nie dotyka nigdzie...Juz brak mi pomysłów.
Jak brak pomysłów :?: :roll: Impulasator odpinałeś :?: wątpię :roll: a od tego zaczynamy ,w przypadku podejrzenia nastawnika ...opisujesz prawie książkowe objawy brudnego nastawnika ,i brak pomysłów :?: Coś słabo szukałeś ,albo nie tam gdzie trzeba ,bo opisane objawy ,to ani wina poduszek ,ani tym bardziej skrzyni

a test z odpieciem impulasatora,jest 100% towy , w diagnozie nastawnika indukcyjnego ...przynajmniej w początkowej fazie jego fiksowania,gdzie jeszcze nie jest na tyle brudny ,że falują obroty na biegu jałowym .Co do przenoszenia drgań na budę ,to oczywiście wina zbyt twardych poduszek ,a raczej wyrobów "poduszkopodobnych" :roll: wystarczy zmienić jedną poduszkę na twardy nowy badziew ,i robi się w środku wibrator
