Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Dziwny brak mocy

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 05 lip 2009, 13:26

pasowało by zrobić vagiem logi jak masz na boschu to tylko grupy 000 zrób statyczne i dynamiczne czyli na wolnych obrotach potem z dodaniem gazu i podczas jazdy na równych obrotach i przy wciśnięciu gazu.

pablitto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 02 lip 2009, 23:17
Lokalizacja: Białystok

Post autor: pablitto » 06 lip 2009, 18:58

Kolega z Vagiem do mnie dzis nie dotarl. Ale mam ciekawa rzecz. Mianowicie jak wspomnialem wczesniej, turbiny u mnie nie czuc ani nie slychac. Dzisiaj pomyslalem, zeby rozlaczyc tlumik tuz za katalizatorem, a raczej puszka po nim. No i bez tlumikow turbinke bardzo dobrze i wyraznie slychac:) zawor od klapki w turbinie chodzi (ominiete n75) niestety mocy i bez tlumika nie ma. Juz nie wiem co mam o tym myslec:)

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 06 lip 2009, 22:38

Jeżeli chodzi o wydech i myślisz że jak się go rozpręży, czyli np wyrzucisz kat itd to wcale to nic nie polepszy wręcz przeciwnie. Turbina jest obliczona do pewnego ciśnienia panującego za nią więc jak za bardzo rozprężysz układ turbo staje się mało efektowne, co prawda w 1Z jeszcze tego tak bardzo się nie czuje jak w nowszych modelach aczkolwiek jest różnica. To tylko tak jeżeli chodzi o pomijanie katów czy robienie innych cudów z układem wydechowym.A co do Twojego przypadku jestem ciekaw co z tego wyjdzie bo mam podobny problem też z nim walczę i na razie nic.
Pozdrawiam

pablitto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 02 lip 2009, 23:17
Lokalizacja: Białystok

Post autor: pablitto » 07 lip 2009, 07:49

Kolegomody86, ja zdjąłem tłumik tylko zobaczyc czy moze cos sie polepszy bo np moglbyc zabity. Lepiej nie jest, ale turbo slychac ze hej :) ale mocy i tak nie ma... :/

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 07 lip 2009, 22:53

Jak najbardziej trafne posuniecie, ale napisałem Tobie tylko po to żebyś nie słuchał teorii mędrców którzy najlepiej wszystko by wyrzucili i cieszyli się że mają pseudo sport.

pablitto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 02 lip 2009, 23:17
Lokalizacja: Białystok

Post autor: pablitto » 07 lip 2009, 23:28

Nie, nie. Nic nie wyrzucam. Podpowiedzcie jeszcze co moze byc nie tak. Mam niby te wtryski 220bar czyli od 1z to one nie sa, raczej AFN. I z tego co wiem dziurki w koncowkach sa wieksznie niz w 1z. To teraz mam ustawic dawke jak dla 110km? Juz nie mam wiecej pomyslow. Turbo chodzi, rozrzad dobrze, nie dymi, pali ok... a i tak jest glosny i nie ma mocy. Vag pokazuje, ze jest ok. Dawka i kąt OK. Wtryski? uszkodzona pompa ?

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 07 lip 2009, 23:43

A sprawdzałeś zawór na recyrkulacji może on ci puszcza ciśnienie z kolektora ssącego dla próby można wstawić blaszkę zaślepić go a wtryski jak maja większe otworki niż w 1Z i ciśnienie 220bar to obstawiam że są z silnika ASV 220/300bar z końcówkami 0.205 jeśli na tych wtryskach masz taki jak pisałem kąt i dawkę to powinno być ok.

pablitto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 02 lip 2009, 23:17
Lokalizacja: Białystok

Post autor: pablitto » 07 lip 2009, 23:45

kostrz pisze:A sprawdzałeś zawór na recyrkulacji może on ci puszcza ciśnienie z kolektora ssącego
hmm nie bardzo wiem o ktory chodzi... ten na turbinie?

Awatar użytkownika
kostrz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 365
Rejestracja: 06 maja 2009, 09:51
Lokalizacja: Parczew

Post autor: kostrz » 07 lip 2009, 23:56

chodzi o zaślepienie EGR tu masz opisane https://audi80.pl/b4-1z-rezanie-zasl ... t16684.htm

zdjęcie tu gdzie rozkręcone ma być blaszka by to zaślepić http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/721 ... 73e49.html
tak jak na tym zdjęciu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53d ... d14c4.html

pablitto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 02 lip 2009, 23:17
Lokalizacja: Białystok

Post autor: pablitto » 08 lip 2009, 00:29

Aa;) to juz dawno zrobilem.

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 09 lip 2009, 09:48

pablitto pisze:hmm ok. A ktore pozycje logow mam tu podac w razie dawka i kąt nie pomoże?
Duzo do wyboru nie masz... ;-)
000 normal - statyczne i dynamiczne oraz 000 Basic Settings oraz odczytaj baledy i tez pokaz.

Pozdrawiam

pablitto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 02 lip 2009, 23:17
Lokalizacja: Białystok

Post autor: pablitto » 10 lip 2009, 08:58

Nikt ze swoim vagiem nie moze sie polaczyc z moja b4. Nawet kts-em nie idzie. Wiec nie nie zrobie. Ale opoznilem pompe prawie na maxa i chodzi cicho jak normalny TDI, szybko wkreca sie na obroty, ale na wolnych szarpie a rano odpalic to jest sztuka... jak troche przyspiesze to juz zaczyna glosniej chodzic..

wasermann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 17 gru 2007, 20:28

Post autor: wasermann » 13 lip 2009, 22:49

ty ale kts podłaaczysz każdą audice.Na boschu i piesburgu.Bo mi podłaczyli i ja mam boscha.A ja mam fejsa kll line od viakena i łaczy wszystko.stare audi i inne marki vw grup.

pablitto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 14
Rejestracja: 02 lip 2009, 23:17
Lokalizacja: Białystok

Post autor: pablitto » 15 lip 2009, 22:57

z moja audi nikt w okolicy nie moze sie polaczyc...

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 16 lip 2009, 08:46

sprawdź czy jest zasilanie w OBD1 i czy linia K oraz L nie są gdzieś przerwane, w starszych sterownikach aby się połączyć często trzeba użyć linii K i L podczas gdy w nowszych na samej K idzie bez problemu <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl