[B4 1Z] Dziwny brak mocy
[B4 1Z] Dziwny brak mocy
Witam. 2 lata temu kupilem sobie ową B4 1Z. Przeplywka Bosch. Od poczatku wyczulem, ze brakuje jej mocy. Ale dopiero teraz sie za to biorę. Slabo przyspiesza, pracuje troche glosniej niz powinna. Sprawdzalem dzis turbine, pokazala 0,9bara wiec chyba dobrze. Bylem na Vagu niestety wydrukow nie mam. Diagnosta zapewnial mnie, ze jest wszystko ok, kąt ustawił bo był troche za pozny. Jestem mechanikiem i nie z jednym TDI walczylem, ale moje audi nie juz przerasta. Wymienilem dzis ten zawor co otwiera klapke do kolektora, nic nie dalo. Podlaczalem weze poza n75 (czerwony z niebieskim), rowniez nic nie dalo. Miałem jeszcze peknieta obudowe filtra powietrza wiec myslalem ze ssie powietrze poza przeplywka ale zalutowalem i tez to nic nie dalo. Wtryski sprawdzalem i wszystkie pylą jak trzeba. Tylko moje wtryski maja 220, a powinny chyba miec 190 prawda? Przy full obrotach jest delikatny czarny dym (dymi z tylu czyli kat czysty...) . Ogolnie jezdzi sie jak starym SDi, nie czuc turbiny przy tych 2-3 tys. Nie wiem co mam jeszcze sprawdzic. Koledzy pomozcie
Ostatnio zmieniony 03 lip 2009, 00:22 przez pablitto, łącznie zmieniany 2 razy.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Kontakt:
jeśli siedzą wtryski 220bar tylko z jakimi otworkami jak wieksze od standardowych jak w 1Z to dawka paliwa jak nikt nie ustawił po zmianie wtrysków na optymalną 14-18 wg vaga to teraz jest jak UKI_XX pisał bliska 30 a jak we wtryskach siedzą końcówki 0.205 /220bar to będzie dawka bliska 40 na vagu i będzie chodził i jeździł jak zwykły diesel a nie tdi trzeba sprawdzić dawkę i można by zobaczyć jak zalepiony jest kolektor ssący bo może wykałaczki nie da się tam cisnąć