Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep samochodowy

[80 B4 1.9 TDI 1Z] Gdzie ten przewód powinien być podpięty?

klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

[80 B4 1.9 TDI 1Z] Gdzie ten przewód powinien być podpięty?

Post autor: klekocix » 23 kwie 2010, 13:21

Witam :)

Mam do Was pytanie z cyklu proste-łatwe-przyjemne :)

Gdzie z drugiej strony powinien być podłączony przewód gumowy idący z miejsca strzałki?

Obrazek
Ostatnio zmieniony 23 kwie 2010, 13:49 przez klekocix, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 23 kwie 2010, 13:35

do czujnika ciśnienia...


Ejj kolega masz chyba kierownice nie z tej strony :D <ok> <ok>

klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: klekocix » 23 kwie 2010, 13:39

junglist pisze:do czujnika ciśnienia...
... a jeśli ten przewód gumowy nie jest podpięty a auto jeździ to co to oznacza?
I ew. gdzie ten czujnik znajdę w który powinienem podpiąć ten gumowy wężyk?

P.S. zdjęcie zapożyczone, nie przedstawia silnika mojego auta :)

pawellox
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 02 lip 2007, 22:51
Lokalizacja: bialystok

Post autor: pawellox » 23 kwie 2010, 15:07

czy to nie EGR ???

Awatar użytkownika
DYZIO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1163
Rejestracja: 27 lis 2007, 23:39
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: DYZIO » 23 kwie 2010, 15:13

tam wogóle nie powinno być przewodu tylko zaślepka. Chyba że masz zegar z ciśnieniem doładowania turbo to właśnie pod to się podłącza zegar

klekocix
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 87
Rejestracja: 23 kwie 2010, 09:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: klekocix » 23 kwie 2010, 15:28

DYZIO pisze:tam wogóle nie powinno być przewodu tylko zaślepka. Chyba że masz zegar z ciśnieniem doładowania turbo to właśnie pod to się podłącza zegar
U mnie w tym miejscu jest wsadzony gumowy przewód długości ok. 5 cm, niestety nie sprawdziłem czy zaślepiony czy też nie (ale pewnie tak).
Zegara doładowania nie posiadam (choć myślę nad tym).

Niemniej - dziękuję za odpowiedź :)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 23 kwie 2010, 22:45

jeśli byś nie miał zaślepionego tego wężyka to będzie ci stamtąd pluło olejem... w jakich modelach była taka fajna obudowa silnika z białymi TDI, w A4??

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 24 kwie 2010, 10:18

hudy pisze:jeśli byś nie miał zaślepionego tego wężyka to będzie ci stamtąd pluło olejem
to najmniejszy problem...
jak masz tam "dziure" w układzie to spada ci ciśnienie w dolocie -> utrata mocy... :D

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 24 kwie 2010, 16:27

junglist pisze:jak masz tam "dziure" w układzie to spada ci ciśnienie w dolocie -> utrata mocy... :D
to tez ale utrata jest niezauważalna.jeździłem chyba z miesiąc bez zaślepki i żadnej różnicy w mocy nie zauważyłem...

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 24 kwie 2010, 17:56

hudy pisze:utrata jest niezauważalna
niedzielny kierowca jesteś <ok>
albo turbina ci nie pompuje :D

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 24 kwie 2010, 22:13

junglist pisze:niedzielny kierowca jesteś <ok>
albo turbina ci nie pompuje :D
oj kolego nie wiesz co mówisz ;-) robię prawie 3000km miesięcznie. pod maskę zaglądam raz na miesiąc może rzadziej. miałem zaślepiony ten wylot ale za słabo ścisnąłem opaskę i spadła.nawet nie wiedziałem kiedy to się stało, nie odczułem żadnej różnicy.a co do pompowania turbinki to znajdź mój filmik który na tym forum dałem niecałe 10 do setki <ok>

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 25 kwie 2010, 12:21

hudy pisze:
junglist pisze:niedzielny kierowca jesteś <ok>
albo turbina ci nie pompuje :D
uważam,że masz rację....i nie dziw się że kolega nie czuje różnicy w doładowaniu....jeżeli w tym miejscu sadzi mu olejem to oznacza ,że jego silnik jest już na zdechu....

Awatar użytkownika
pilocik69
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 621
Rejestracja: 11 mar 2007, 12:42
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: pilocik69 » 25 kwie 2010, 12:35

Apropo wskaznika doladowania, czy ktos widzial taki ktory pasowalby do zegarow w B4?

januszbin
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 407
Rejestracja: 21 wrz 2009, 11:27
Lokalizacja: LWL

Post autor: januszbin » 25 kwie 2010, 12:47

nie bardzo wiem do czego on miałby pasować .....w sklepach motoryzacyjnych kupujesz od razu z obudową jeżeli nie chcesz kupić zestawu montowanego w niektórych modelach razem ze wskaźnikiem ciśnienia oleju i woltomierzem .....

[ Dodano: 2010-04-25, 12:49 ]
http://www.allegro.pl/item979656042_zeg ... _gwar.html

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6166
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 25 kwie 2010, 14:54

pilocik69 pisze:Apropo wskaznika doladowania, czy ktos widzial taki ktory pasowalby do zegarow w B4?
Nie wiem czy dobrze cie zrozumiałem ale fabrycznie nie było takich zegarów ;-) po prostu są to dodatkowe wskażniki montowane w wybranym przez ciebie miejscu .A czy pasują ? no niektóre wyglądają super.A apropo linka z zegarami to same zegary na nic jak nie ma do nich czujników bo nie będzie ich do czego podłączyć

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl