Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Jak podnieść dawke?

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 16 sty 2008, 12:12

a jak masz 1mg to przypadkiem nie kopci zabardzo :?: bo u mnie wychodzi tak okolo 2mgmoze mu własnie zmniejsze na 3-4mg/skok :idea:

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 16 sty 2008, 12:16

Przy takiej dawce moze kopcic na czarno i moze nie równo pracowac na wolnych obrotach

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 16 sty 2008, 13:12

ja wczoraj zmienialem dawke i nie sprawdzalem pod obciazeniem czy kopci ustawiona jest na 10 tak deltascan pokazywał :-D teraz lepszy ma start :lol:

[ Dodano: 2008-01-16, 13:16 ]
a przed zmianami dawka wynosila 39 na rozgrzanym silniku i to bylo orginalnie tak ustawione bo nastawnik byl zalakowany, tzn dziura pomiedzy 2 srobkami nastawnika (potencjometryczny) od strony paska rozzadu, u was tez tak bylo :!: bo jestem ciekaw

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 16 sty 2008, 15:51

Relax Panowie...

Owszem lekko kopcił do wczoraj.... o nierownej pracy na wolnych obrotach nic nie wiem.
Zrobiłem na takiej dawce ze 40 tyś.
Ale od wczoraj mam nową "mapke" by Rogal.
O kopceniu zapomniałem - dawka bez zmian - Rogal stwierdził ze tak ma byc.
Wynik w podpisie.
Niebawem zmieszcze wykresy z hamowni w odpowiednim dziale.

pozdrawiam

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 16 sty 2008, 16:18

przemik, dziwne,bo nawet Masters daje więcej koni ,a mniejszy moment,ale czekam na wykres :mrgreen:

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 16 sty 2008, 18:12

tez jestem ciekaw :mrgreen: a ile taka mapka kosztuje i kto ją ci bedzie wgrywał :?:

[ Dodano: 2008-01-16, 18:13 ]
przemik napisz ile palil ci przy takiej dawce :?: :?:

przemik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 608
Rejestracja: 10 sie 2007, 11:16
Lokalizacja: Konskie/Warszawa

Post autor: przemik » 16 sty 2008, 22:35

Karol "mapka" wgrana zostala wczoraj.
Nie zauwazyłem wiekszego spalania przy tak ustawionej dawce. Przy spokojnej jezdzie na autostradzie spalanie wachało sie w granicach 5,5 l/100km.

Link do obiecanego wykresu..

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1c4 ... 57e27.html
Nie wiem ile daje "Masters", chodziło mi zeby znalezc zloty srodek pomiedzy uwolnieniem mocy z 1Z, a zachowaniem jego zywotnosci.
Starałem sie kierowac zasadą : dzieki Max Moment - dobrze przyspieszasz,
dzieki Max Moc - wyciagasz V max.
Jak dla mnie jest OK. Pałowanie momentu obrotowego powyzej 300 Nm w seryjnym 1Z jest bardzo ryzykowne(obciazenie sprzegła i ukladu korbowego).
Zwracam uwage ze juz "w serii" bylo 103KM i 230 Nm . <ok>

pozdrawiam

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 18 sty 2008, 14:29

niom zaje fajnie :mrgreen: tez chcialbym miec taki momencik :shock: tylko najpierw trzeba by silniczek do porzadku doprowadzic <ok>pozazdrościc wiec <piwo>

wasermann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 17 gru 2007, 20:28

[B4 1Z] dawka paliwa

Post autor: wasermann » 29 sty 2008, 17:07

Witam.Kiedys gdy uszczelnialem pompe w ser. Boscha gosc powiedzial ,ze mam mala dawke bylo na cieplym 4-5.Przestawil KTS-em BOSCHA na 3.Teraz gdy wymienialem rozrzad inny mechanik powiedzial ze to za duzai chcial zmienic.jak uwazacie?Na starej nastawie zrobilem taka kreske pzry nastawniku jak byla dawka 4-5.Teraz pytanie czy bez kts-u moge przestawic zpowrotem na ta kreske bez podlaczenia?nie bedzie komplikacji?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 sty 2008, 17:13


Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 sty 2008, 17:29

Bez vaga lepiej nie krecić dawką, nigdy nie wiadomo czy coś sie nie pozmieniało od tamtego czasu i jak dasz spowrotem na tą kreske to moze byc źle. Odpowiednia dawka paliwa to miedzy 3 -4mg/skok

Adamm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 355
Rejestracja: 10 sty 2008, 23:28
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów

Post autor: Adamm » 29 sty 2008, 17:48

na kreski nie ustawisz dawki (sprawodzne doswiadczalnie :P)

KTSem znaczy sie w programie zmienil dawke a nie mechanicznie, srednie rozwiazanie,

fabryczna dawka to ok 4,6 mg/r

mozna spokojnie podniesc do 3 (a nawet wg vaga na 2,2 - osobiscie nie polecam) wtedy auto staje sie zrywniejsze :)

wasermann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 173
Rejestracja: 17 gru 2007, 20:28

Post autor: wasermann » 29 sty 2008, 18:38

Adamm lub Solskier to jakim vagiem mozna sie polaczyc ze ster. silnika zeby ust. ewentualnie dawke?Mam 1Z rok styczen 94 przep.boscha.Mowia ze sie nie polaczysz?Jak taki istnieje to umiescie go tutaj na stronie abym mogl go pobrac-prosze i ewentualnie jakies ins. jak sie poruszac.Bo ciezko mi swiezakowi cos znalezc i zaczaic :shock:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 29 sty 2008, 19:36

Mozesz spróbrowac sciagnać program deltascan i nim ustawic lub próbowac połaczyć sie starsza versia vaga np Vag com 2.8

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 29 sty 2008, 19:56

do ustawienia dawki musisz miec program i fejs powinien sie polaczyc bo ja w passacie sie polaczylem byl z 94 roku ale juz na pierburku bedzie Ci jeszcze potrzebny specjalny kluczyk do nastawnika mozna go zrobic z klucza nasadowego 7mm najlepiej jesli dawka jest ustawiona na 3 tak jest optymalnie (ja osobiscie mam 2.4) polecam interfejs viakena sam mam taki koszt niewielki wszystko dziala cena 45zl program jak nie mozesz znalesc to ci moge na maila wyslac pelna wersje tzn z kluczem jak cos to mozesz pytac na gg

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl