Post
autor: spiczi » 18 lis 2011, 15:55
Potrzebne rzeczy:
1. wtrysk sterujący
2. klucz 17 do odkręcenia rurki paliwowej przy wtrysku
3. klucz 13 (najlepiej nasadowy z przedłużką)
4. nowa miedziana podkładka pod wtrysk (koszt z 2zł)
5. 20 minut czasu
Odkręcasz nakrętke na wtrysku, potem śrube trzymającą ramie przytrzymujące wtrysk. Potem odpinasz wtyczke z kabelkiem(czasem cieżko rozpiąć). Najtrudniejszy etap to wyjęcie wtrysku (jak dawno/nigdy nie był wymieniany) to trzeba nim kręcić w obie strony i pomału wyjmować. Warto mieć szmatke i jakiś drut żeby dziure po wtrysku wyczyścić bo syfu się troche zbiera. Wkładasz nowy wtrysk skręcasz i jezdzisz. Można po montażu popsikać wokół wtrysku zobaczyć Czy nie ma przedmuchu. <ok>