Witam. Nic dodać nic ująć miałem ten sam problem od kilku tygodni z tym że na początku zdarzało się sporadycznie szarpanie silnikiem i kontrolka check podjechałem do warsztatu i pokazało na błąd wtrysku sterującego mechanik wykasował mi błędy i auto nagle odżyło taki kop jak nigdy dotąd i po przejechaniu około 100 km to samo z tym że zawsze zaczynało się przerywanie jak silnik osiągnoł 90 stopni więc wizyta w warsztacie poraz kolejny z tym że innym i przegląd wszystkich wtyczek i kabli nic nie znależliśmy wag pokazał poraz kolejny błąd wtrysku wymieniliśmy go i problem ustąpił od ręki. Ale żeby nie było tak pięknie to auto załapało lekkiego muła i z tąd pytanie do fachowców czemu? pozdro.piotr1269 pisze:Witam sznownych kolegow mam problem i niewiem co to moze byc dzis rono jak wyjechalem do pracy po przejechaniu 15km zauwazyle ze autko szrplo pare razy i przestalo myslale ze to nic takiego ale po przejechaniu 200a moze 300 metrow zapalil sie autocheck ,wiec stanolem i zgasilem silnik po odpaleniu ac zgaslo i ruszylem dalej nic sie nie dzialo,po pracy wracalem do domu i znow zaczelo szarpac co jakis czas i po okolo 20km znuw sie zapalil ac wiec stanolem i zgasilem silnik po odpaleniu zgasl ac i nic sie nie dzaialo ,dojechalem do domu koledzy powiedzcie mi co to moze byc bo ja jestem zielony i przestraszony z góry dziekuje.
[1.9TDI 1Z] Lekkie szarpanie i kontrolka Check Engine.
Re: [] Lekkie szarpanie i kontrolka Check Engine.
Ostatnio zmieniony 10 paź 2011, 15:47 przez kimaro1, łącznie zmieniany 1 raz.
witam
skorzystam z tego postu ponieważ u mnie wystepuje lekkie poszarpywanie na 5 biegu przy obrotach ok 1600 - 1800 przy 2000 jest ok tzn mogę trzymac prędkośc i nie czuć szarpania przepływka bosch nastawnik potencjometryczny, brak jakiego kolwiek falowania obrotów na postoju tylko wydaje mi się że za słabo się wkręca na obroty przeczyściłem czujnik predkości obrotowej i troszkę muszę powiedziec pomogło, są takie dni że czuć jakby lekko się wkręcał na obroty a czasami tak topornie, wiem że powinienem podłączyc pod Vaga , miałem uszczelnianą pompę czy przyczyną tego mogą być złe nastawy tzn dawka kąt wtrysku itd czy tylko i wyłącznie nastawnik dodam że odpinałem kostkę predkosciomierza i było jeszcze gorzej dopiero zaczęło szarpac ale po przejechaniu paru kilometrów ustapiło ale był bardzo mułowaty sam nie wiem co o tym sadzic
skorzystam z tego postu ponieważ u mnie wystepuje lekkie poszarpywanie na 5 biegu przy obrotach ok 1600 - 1800 przy 2000 jest ok tzn mogę trzymac prędkośc i nie czuć szarpania przepływka bosch nastawnik potencjometryczny, brak jakiego kolwiek falowania obrotów na postoju tylko wydaje mi się że za słabo się wkręca na obroty przeczyściłem czujnik predkości obrotowej i troszkę muszę powiedziec pomogło, są takie dni że czuć jakby lekko się wkręcał na obroty a czasami tak topornie, wiem że powinienem podłączyc pod Vaga , miałem uszczelnianą pompę czy przyczyną tego mogą być złe nastawy tzn dawka kąt wtrysku itd czy tylko i wyłącznie nastawnik dodam że odpinałem kostkę predkosciomierza i było jeszcze gorzej dopiero zaczęło szarpac ale po przejechaniu paru kilometrów ustapiło ale był bardzo mułowaty sam nie wiem co o tym sadzic
- Niesamowity90
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 mar 2010, 21:28
- Lokalizacja: podlaskie
I ja też się tu podłączę. U mnie z kolei po wymianie jednej żarówki nagle auto zaczęło głośno pracować po dodaniu gazu, zapalała się i gasła ta żółta kontrolka CHECK, też takie szarpanie wystąpiło. W pierwszej chwili, kiedy nie było tej kontrolki pomyślałem, że coś z olejem, ta głośna praca silnika, ale nie, olej był... Czy to możliwe, że od tej żarówki takie objawy? Czyżby też coś z wtryskiem i podłączać do kompa?
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Podaj więcej objawów tego szarpania czy to przy jakieś prędkości obrotowej występuje czy cały czas? Auto na przepływomierzu Boscha sądząc po opisie. Na początek możesz sprawdzić opornosc wtrysku sterującego, bezpiecznik z czerwoną nasadka z napisem motor. Najlepiej zapnij pod vaga to będziemy wiedzieli w która stronę iść.
- Niesamowity90
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 mar 2010, 21:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Niesamowity90
- Forum Audi 80
- Posty: 8
- Rejestracja: 12 mar 2010, 21:28
- Lokalizacja: podlaskie
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko