Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep
Sklep Bestdrive

[passat 1.9tdi Z1] logi dotyczące gr 003 przypływka

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 15 lut 2010, 08:47

u Ciebie na Boschu nawet przy kulawym N75 różnicy wielkiej nie będzie jak przy sprawnym, zaworek masz w troche lepszym stanie jak tamten w passacie ale masz jeszcze coś nie tak

bez N75 powinieneś mieć w gr. 011 wartość ok 1600-1650mbar a nie ok 1450mbar więc sprawdź wężyk idący do ECU, szczelność dolotu (węże między turbo a kolektorem ssącym) możliwe też że puszcza EGR i stąd niższe ciśnienie, w ostateczności należałoby skrócić sztangę przy turbo o ok dwa obroty, przepływka jest ok a logi powinieneś robić pojedynczo a nie dwie grupy na raz

Awatar użytkownika
rczopik2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 556
Rejestracja: 26 lut 2007, 14:31
Lokalizacja: RSR

Post autor: rczopik2 » 15 lut 2010, 15:23

Sprawdź przewody do ECU pod podstawą akumulatora.

lukaszwaniek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 74
Rejestracja: 20 kwie 2007, 12:45
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: lukaszwaniek » 17 lut 2010, 07:22

OK. Dzieki za podpowiedzi. Jak sprawdzę Wasze podpowiedzi to napisze na czym sprawa stoi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
opony samochodowe części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl