Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Migajaca kontrolka świec żarowych

Marcin_lbn
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 16 lip 2009, 08:49
Lokalizacja: Lublin/Szwajcaria

Post autor: Marcin_lbn » 12 wrz 2009, 09:05

Masa_Avant pisze:w audi jest taki motyw, ze po otwarciu zamka, automatycznie zaczynaja sie grzac swiece
hahaha dobre dobre :lol:
A tak na poważnie to w silnikach 1z świece żarowe załączają się dopiero poniżej 5 st Celsjusza

Masa_Avant
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 08 wrz 2009, 22:58

Post autor: Masa_Avant » 14 wrz 2009, 15:11

nie wierzysz?? poszukaj na forum, juz ktos o tym pisal <bylo> <zly>

Awatar użytkownika
dydo85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2521
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:37
Lokalizacja: swd

Post autor: dydo85 » 12 lis 2011, 16:42

witam :-) wczoraj tez mnie dopałd syndrom migającej kontroli świec żarowych :evil: nie ogladałem jeszcze filtra i bezpiecznika. podłczyłem VAGa i pokzał cos takiego... 01044. komputer sterujcy silnikiem-kodownie. Niestety nie udało sie skosować błedu bo zaraz po jego skasowaniu wywaloło go na nowo... :evil:

Awatar użytkownika
diablo228
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 476
Rejestracja: 10 lis 2009, 06:27
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: diablo228 » 12 lis 2011, 16:45

to ci ksysiu audiczka puszcza oczko :mrgreen:

Awatar użytkownika
dydo85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2521
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:37
Lokalizacja: swd

Post autor: dydo85 » 12 lis 2011, 16:50

zapomniałem dodać ze stało sie to po uruchomieniu tempomatu, ktróy oczywiscie działa.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 lis 2011, 11:19

dydo85 pisze:witam :-) wczoraj tez mnie dopałd syndrom migającej kontroli świec żarowych :evil: nie ogladałem jeszcze filtra i bezpiecznika. podłczyłem VAGa i pokzał cos takiego... 01044. komputer sterujcy silnikiem-kodownie. Niestety nie udało sie skasować błedu bo zaraz po jego skasowaniu wywaloło go na nowo... :evil:
Sprawdż czy kodowanie w twoim 16 bitowym kompie (jak dobrze pamiętam masz go ode mnie ;-)) ma wartość 0002 ...bo taką powinno mieć ...jak ma inną wartość to recode i zmieniasz <ok>
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
dydo85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2521
Rejestracja: 25 gru 2009, 13:37
Lokalizacja: swd

Post autor: dydo85 » 13 lis 2011, 12:40

MUNIOR pisze:dydo85 napisał/a:
witam wczoraj tez mnie dopałd syndrom migającej kontroli świec żarowych nie ogladałem jeszcze filtra i bezpiecznika. podłczyłem VAGa i pokzał cos takiego... 01044. komputer sterujcy silnikiem-kodownie. Niestety nie udało sie skasować błedu bo zaraz po jego skasowaniu wywaloło go na nowo...
Sprawdż czy kodowanie w twoim 16 bitowym kompie (jak dobrze pamiętam masz go ode mnie ) ma wartość 0002 ...bo taką powinno mieć ...jak ma inną wartość to recode i zmieniasz
bo dowiedziałem sie ze jak mi uruchamiali tempomat to weszli w rózne opcje, servixc, lgogowanie, kodowanie i możliwe ze mogli mi cos poprzestawiac... tak mam od Ciebie. Bede musił tam zerknąc ;-)

[ Dodano: 2011-11-20, 00:04 ]
MUNIOR, zrobiłem tak jak napisałes i teraz wszytsko jest git <ok> wielkei dzieki <pijaczek>

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 03 maja 2012, 07:31

Witam ;-) Mam podobny problem z moim 1Z, na pieburgu. Podczas jazdy miga mi kontrolka świec żarowych. Zaczyna świecić coraz częściej.. Od momentu zakupu szarpał na wolnych obrotach i przebierał w czasie jazdy. Wymieniłem filtra paliwa , przewody bo łapał powietrze. Po podłączeniu do kompa , pokazało że ciśnienie doładowania jest nie halo :-/ . Podmieniłem przepływomierz z innej B4, wszelkie objawy szarpania ustały,, ale zrobiłem tylko 3KM. Moje pytanie jest takie czy owa kontrolka mogła sygnalizować błąd przepływki?? Czy może jest to także wina nastawnika?
Było 3A ale padło:(:(
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM

1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 03 maja 2012, 11:12

A po tym podłączeniu do kompa nie pokazało żadnych błędów :?:
Sprawdz wężyki przy N75- ich podłączenie i stan.

[ Dodano: 2012-05-03, 11:45 ]
Sprawdz połaczenia kostek, odepnij i podłacz raz jeszcze- od wtrysku sterujacego, przeplywki, tą od filtra paliwa. Ostatnio troche silnik umylem i troche wody dostało sie pod kostke od wtrysku sterujacego i też kontrolka od swiec migała. Odłączylem wtyczke od sterujacego, przedmuchalem i podłączylem i nie migała juz kontrolka.

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 03 maja 2012, 12:12

Pokazywało że ciśnienie w kolektorze na wolnych obrotach jest 2x większe...


Dzięki <ok> spróbuję poprzeglądać wszystkie połączenia..
Było 3A ale padło:(:(
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM

1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 maja 2012, 13:53

Boski;) pisze:Podczas jazdy miga mi kontrolka świec żarowych.
Tu masz już przyczynę migania kontrolki , a raczej skutek <ok>
Boski;) pisze:Od momentu zakupu szarpał na wolnych obrotach i przebierał w czasie jazdy.
A przyczyną jest prawdopodobnie skrajnie brudny nastawnik ,przez co komp nie może ustawić prawidłowej dawki i obroty fiksują ...I na pewno nie jest to wina przepływki ,bo przepływkę możesz sobie odpiąc i nie ma prawa nic przebierać ,czy falować 8-)
Boski;) pisze: Po podłączeniu do kompa , pokazało że ciśnienie doładowania jest nie halo
Boski;) pisze:Pokazywało że ciśnienie w kolektorze na wolnych obrotach jest 2x większe
I dobrze pokazywało :-P ,bo vag pokazuje ciśnienie względne ,czyli atmosferyczne ok.1000milibarów + to co napompuje turbina ...czyli na wolnych praktycznie nic <ok> ewentualnie po dodaniu gazu ok.1300-1400milibarów max ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Boski;)
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 130
Rejestracja: 28 gru 2010, 15:20
Lokalizacja: RBR
Kontakt:

Post autor: Boski;) » 03 maja 2012, 15:49

No właśnie podejrzewałem cały czas ten nastawnik... Ale potem się pogubiłem :-( . ale dzięki Mariusz za rozjaśnienie tematu:D
Było 3A ale padło:(:(
Swap na
ABF 2.0 16V 150KM

1.9TDI Avant w przyszłości ma byc Quattro:):)

DESEL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 21 mar 2010, 20:27

Post autor: DESEL » 30 cze 2014, 21:15

Witam u mnie okazał się przepalony bezpiecznik od świateł stop-u

tobiasboon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 10 lut 2011, 18:24

Post autor: tobiasboon » 27 lip 2014, 22:50

Boski;)

Podlacz vag. U mnie bylo dokladnie tak jak napisal kolega MUNIOR - skrajnie brudny nastawnik i jego blad pokazal vag. Mam na mysli opilki ktore pokazal mi zaprzyjazniony pompiarz ale i brudu penie tez bylo sporo, do srodka nie zagladalismy. Auto poszarpywalo przy delikatnym dodaniu gazu i zimne sie trzeslo i kolysalo. Lewarek skrzyni latal jak wsciekly.Po wymianie nastawnika na czysty zmiana diametralna. Kontrolka przestala mrugac , auto nie szarpie ,na jalowym sie nie kolysze i motor sie uspokoil. Jednym slowem kultura pracy na mega plus.

[ Dodano: 2014-07-27, 23:06 ]
Dodam tylko ze nastawnik indukcyjny. I jedno zdanie od serca. Uwazne czytanie zawartosci tego forum i korzystanie z wiedzy i wypowiedzi najwiekszych jego "wyjadaczy" ;-) uczynilo ten samochod jeszcze tanszym w eksploatacji <piwo> . Moje 3 przykazania laika dla innych laikow:

1. podlacz vag lub poros kogos
2. czytaj uwaznie forum
3. zaczynaj od najtanszych wymian o ile nie jestes pewien

Pozdrawiam serdecznie.

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 24 sie 2014, 11:46

Witam u mnie tak samo mruga kontrolka swiec światła działają czujnika niemam przy filtrze paliwa ale filter tak zmieniłem bo już pora .Po podłączeniu kompa pokazuje wina nastawnika czyszczony był parę miechów trza będzie znowu rozkopać i zobaczymy. Problemów z autem nie ma pali jeżdzi nic się nie dzieje ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga