Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1Z] Migajaca kontrolka świec żarowych

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 24 mar 2016, 18:55

Witam Jestem po wymianie nagrzewnicy i dzis zaczeła mi mrugac kontrolka swiec zarowcyh ale co sie okazało nacisnałem pedał hamulca i przestało mrugac co to moze byc?????

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 mar 2016, 19:34

Tomcionerwus pisze:zaczeła mi mrugac kontrolka swiec zarowcyh ale co sie okazało nacisnałem pedał hamulca i przestało mrugac
czujnik STOP'u

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 24 mar 2016, 21:42

Krzysiek 84 pisze:
Tomcionerwus pisze:zaczeła mi mrugac kontrolka swiec zarowcyh ale co sie okazało nacisnałem pedał hamulca i przestało mrugac
czujnik STOP'u

tzn co musze czujnik stopu wymienic czy jakos ustawic dobrze aby mi kontrolka jzu przestała mrugac?????

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 mar 2016, 09:23

Tomcionerwus pisze:tzn co musze czujnik stopu wymienic czy jakos ustawic dobrze aby mi kontrolka jzu przestała mrugac?????
Sprawdź czy światło stopu zapala się ,
Jak masz vaga to sprawdź błąd
i w adaptacjach też możesz sprawdzić poprawność działania czujników na pedale sprzęgła i hamulca , ale to już na ""Pierburgu"" tylko.

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 26 mar 2016, 16:35

Krzysiek 84 pisze:
Tomcionerwus pisze:tzn co musze czujnik stopu wymienic czy jakos ustawic dobrze aby mi kontrolka jzu przestała mrugac?????
Sprawdź czy światło stopu zapala się ,
Jak masz vaga to sprawdź błąd
i w adaptacjach też możesz sprawdzić poprawność działania czujników na pedale sprzęgła i hamulca , ale to już na ""Pierburgu"" tylko.
mam kabelm i przejsciowke ale mi sie niechce polaczyc z ecu ...

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11727
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 mar 2016, 16:49

Tomcionerwus pisze:
Krzysiek 84 pisze:
Tomcionerwus pisze:tzn co musze czujnik stopu wymienic czy jakos ustawic dobrze aby mi kontrolka jzu przestała mrugac?????
Sprawdź czy światło stopu zapala się ,
Jak masz vaga to sprawdź błąd
i w adaptacjach też możesz sprawdzić poprawność działania czujników na pedale sprzęgła i hamulca , ale to już na ""Pierburgu"" tylko.
mam kabelm i przejsciowke ale mi sie niechce polaczyc z ecu ...
bo pewnie bosch i trzeba start baur ustawić na 240 - pisze na tym forum tyle razy że łochocho lub porty źle skonfigurowane.
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 26 mar 2016, 16:52

Tomcionerwus pisze:mam kabelm i przejsciowke ale mi sie niechce polaczyc z ecu ...
A zmieniasz start baud

Kamilloo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 11 cze 2014, 12:38

[B4 1.9 TDI 1z] kontrolka check , świec.

Post autor: Kamilloo » 24 lip 2016, 13:13

Witam . 3 dni temu stałem sie posiadaczem avanta z silnikiem 1Z|(pierburg). Wcześniej w 80 miałem same benzynki i mam małe pytanka a mianowicie :
- Nie świeci sie kontrolka chceck po właczeniu zapłonu , żarówke podmieniałem z działajacej i dalej nic i nie wiem od czego zacząć w poszukiwaniu świecącej kontrolki , druga sprawa to taka że kontrolka od świec żarowych zawsze sie świeci a teraz ogolnie jest 20 stopni w góre tak ma byc ? Trzecia sprawa to wydaje mi sie ze powyżej 3 tys obrotów auto nie ma mocy , turbina wstaje około 2 tys obrotów przynajmniej wtedy czuć ze pompuje i powyżej 3 tys obrótow juz tak dobrze nie idzie. Pod vaga bede sie podpinał na dniach to może cos pokaże najbardziej martwi mnie ta kontrolka checka , i czy mogłby mi ktos wytlumaczyc tryb awaryjny w tym silniku ?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 lip 2016, 13:48

Kamilloo pisze:- Nie świeci sie kontrolka chceck po właczeniu zapłonu ,
Wymiana żarówki nic nie pomoże ,bo na "pierburgu " kontrolka check engine jest nie aktywna. Jej rolę pełni mrugająca kontrolka świec żarowych
Kamilloo pisze:druga sprawa to taka że kontrolka od świec żarowych zawsze sie świeci
To akurat nie jest normalne ,powina mrugnąc na ułamek sekundy przy kazdym przekręceniu zaplonu .Swiecąca na stałe świadczy że ktoś najprawdopodobniej grzebał w instalacji grzania świec
Kamilloo pisze:Trzecia sprawa to wydaje mi sie ze powyżej 3 tys obrotów auto nie ma mocy
Przyczyna zamulenia będzie widoczna w logach dynamicznych 003 ,008 i 011.W tych autach jak wszystko działa jak nalezy ,nie ma prawa być żadnej wyczuwalnej żadnej "turbodziury"
Ostatnio zmieniony 24 lip 2016, 13:53 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Kamilloo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 11 cze 2014, 12:38

Post autor: Kamilloo » 24 lip 2016, 13:53

To w takim razie jedna "usterka" z głowy hehe :) Mi grzeje normalnie świece jakieś 30 sekund +- i gaśnie , może jakiś przekaźnik albo czujnik temp wariuje ? Bo gdzieś czytałem ze powyżej 5 stopni nie powinna grzać świec. W takim razie postaram się podpiąć vaga jak najszybciej i może się coś dowiem . Pozdrawiam i dziękuje za pomoc :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 lip 2016, 13:56

Kamilloo pisze: Mi grzeje normalnie świece jakieś 30 sekund +- i gaśnie
Nie ma prawa grzać swiec ,przy temp.obecnie panujących ,czyli grubo powyżej 5 stopni ...skoro grzeje to komp nie "widzi " temp . albo "widzi " nieprawidłową,zwykle z powodu uszkodzonego czujnika temp.lub braku ciągłąsci obwodu elektrycznego wtyczki ...wszystko do zdiagnozowania vagiem...a połaczenie elktryczne można sprawdzić nawet bez vaga ,bo kabelki we wtyczce wystarczy sprawdzić wzrokowo
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5444
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 24 lip 2016, 16:27

Kamilloo pisze: Mi grzeje normalnie świece jakieś 30 sekund +- i gaśnie
Pod Vaga musisz podpiąć Auto i sprawdzić po właczeniu zapłonu jaką temperaturę widzi Ecu oraz ewentualnie po nagrzaniu silnika i porównać z tą pokazywana na liczniku.

Jak będzie duża rozbieżność , to niebieski czujnik masz do wymiany.

Kamilloo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 109
Rejestracja: 11 cze 2014, 12:38

Post autor: Kamilloo » 24 lip 2016, 16:41

Jeden kabelek od wtyczki do niebieskiego czujnika całkiem przerwany jutro go zlutuje i powinno być okej :)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 24 lip 2016, 16:57

Kamilloo pisze: Jeden kabelek od wtyczki do niebieskiego czujnika całkiem przerwany
No i jedna "usterka" z glowy ;-) Reszta ,czyli słabe zbieranie się auta , do zdiagnozowania podczas jazdy z vagiem.Ale powiem ci od razu że w przypadku słabego ,lub "opuznionego" przyspieszania z tzw. "turbodziurą ", przyczyną jest zbyt póżno pojawiajace się doładowanie .Można to szybko zdiagnozować i bez vaga ,odpinając wezyk z gruszki WG ,a sprawcą tego w 99% jest zaworek n75 ,ew.rozregulowane cięgło WG
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Tomcionerwus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 19 lut 2011, 19:42
Imię: tomek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: ZAWIERCIE

Post autor: Tomcionerwus » 20 lis 2016, 13:44

Krzysiek 84 pisze:
Tomcionerwus pisze:mam kabelm i przejsciowke ale mi sie niechce polaczyc z ecu ...
A zmieniasz start baud
własnie mam wszystko na pierburgu i niewiem co dalej .... ale sasiad mi dał program
vag com akp704.2 jakos sie boje podłaczyc kompa po to bi nieiwem czy cos neiuszkodzi...

[ Dodano: 2016-11-20, 13:44 ]
Krzysiek 84 pisze:
Tomcionerwus pisze:zaczeła mi mrugac kontrolka swiec zarowcyh ale co sie okazało nacisnałem pedał hamulca i przestało mrugac
czujnik STOP'u
trafiłes w punkt okazało sie ze tata demntujac polke pod kierownica odpiał wtyczke o czujnika stopu, dlatego kontrolka mowiła ze cos sie dzieje w ukladzie ale zamontowałem i juz jest git....

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga