[B4 TDI 1Z 93r] N75 ? 2 Wtyczki w samochodzie?
Akurat zasadę działania silnika Diesla i pompy wtryskowej to znam. W sumie jedyna możliwość związana z N109 i obrotami jaka mi przychodzi do głowy to taka, że jak nastąpi przerwa w doprowadzaniu napięcia do zaworka to ECU chcąc utrzymać spadające obroty (odcięte paliwo) wychyli nastawnik w stronę większej dawki i jak zaworek odzyska zasilanie to dawka będzie duża i zanim ECU ją zmniejszy to obroty przez chwilę wzrosną. Ale bez przesady, gdzie do 3000 :?:
Panowie dziekuje za odpowiedzi
to całe N109 znajduje się na pompie tak?
Mam odpiac kabelek zasilający ? i odkrecic go ? nic sie nIe wyleje?
Po wykreceniu przeczycisc?
??
[ Dodano: 2011-04-07, 18:24 ]
a i jeszcze jedno pytanie odnosnie N75 powymienialem dzis wszystkie weze ( stare troszke byly sparciane) zauwazylem iz po przyjechaniu do domu zgasilem silnik i zauwazylem jakby n75 pracowal takie ciche buczenie to normalne??
to całe N109 znajduje się na pompie tak?
Mam odpiac kabelek zasilający ? i odkrecic go ? nic sie nIe wyleje?
Po wykreceniu przeczycisc?
??
[ Dodano: 2011-04-07, 18:24 ]
a i jeszcze jedno pytanie odnosnie N75 powymienialem dzis wszystkie weze ( stare troszke byly sparciane) zauwazylem iz po przyjechaniu do domu zgasilem silnik i zauwazylem jakby n75 pracowal takie ciche buczenie to normalne??
nic bede jeszcze probowal podmienic ten n75. :-|
strasznie mnie to denerwuje ;/ dzis po miescie sie krecilem , po zagrzaniu nie mial taiej mocy oraz turbo ciszej chodzilo.
czy zapchany katalizator moze byc przyczyna ze przy rozgrzaniu traci moc?
[ Dodano: 2011-04-08, 19:42 ]
mam obie wtyczki czy ma znaczenie ktory podlacze?
strasznie mnie to denerwuje ;/ dzis po miescie sie krecilem , po zagrzaniu nie mial taiej mocy oraz turbo ciszej chodzilo.
czy zapchany katalizator moze byc przyczyna ze przy rozgrzaniu traci moc?
[ Dodano: 2011-04-08, 19:42 ]
gibaj pisze:nie ma wpływu bo to zawór start\stop a n75 możesz podmienić dla pewności masz zdjęcie zaworu <ok> [url=http://images37.fotosik.pl/741/2534b6d72e019bdem.jpg]Obrazek[/URL]czy ten N109 moze miec wplyw na wadliwe dzialanie po zagrzaniu turbo?
mam obie wtyczki czy ma znaczenie ktory podlacze?
gibaj pisze:tzn?jak obie wtyczki? n75 ma być podłączony tam gdzie ma być a druga wtyczka to pewnie od n18 która może być wogóle nie podłączona :mrgreen:
mam obie wtyczki czy ma znaczenie ktory podlacze?
mam 2 wtyczki do 2 rodzajow n75 <ok> ktos dorobil wtyczke owalną (wczesniejszy N75 na nia byl , teraz zalozylem z prostokątnym gniazdem , jest foto na poczatku debaty a wiec czy moge podlaczyc ten 2gi rodzaj N75? ( Plastikowy) ??
Pozdroo
zawór to zawór i nie ma znaczenia jaka wtyczka, równie dobrze można kabelki do niego przylutować a wtyczkę obciąć nożem
aby tylko nie był czarny z białym łbem jak na zdjęciu wyżej, bo tamten jest podciśnieniowy, a w B4 ma być nadciśnieniowy
ma być taki i kształt wtyczki ani uszy do mocowania nie mają nic do jego działania:
aby tylko nie był czarny z białym łbem jak na zdjęciu wyżej, bo tamten jest podciśnieniowy, a w B4 ma być nadciśnieniowy
ma być taki i kształt wtyczki ani uszy do mocowania nie mają nic do jego działania:
niestety wiecej n75 nie znalazlem
wymienilem to urzadzenie z jednym wezykiem( ps. gdzie ten wezyk jest podlaczony? ) i wtyczka 3pinową do ktoregosie przykreca N75 i N18. czy cos dalo zoabcze jak silniczek rozgrzeje...
a N109 nie mohge wykrecici musialbym nastawnik wykrecic ;/ ...a za to nie chce sie brac.
wymienilem to urzadzenie z jednym wezykiem( ps. gdzie ten wezyk jest podlaczony? ) i wtyczka 3pinową do ktoregosie przykreca N75 i N18. czy cos dalo zoabcze jak silniczek rozgrzeje...
a N109 nie mohge wykrecici musialbym nastawnik wykrecic ;/ ...a za to nie chce sie brac.