Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] ... nie chce zapalić;/

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 11 maja 2010, 13:38

j0ker pisze:tylko zastanawia mnie jak sie on przestawił?
Gdybyś miał AAZ ta to bym ci napisał że to "normalne"po prostu wada fabryczna słaby klin na wale i nie jednemu już sprawił nie miłą niespodziankę .Ale w 1Z jest na półksiężyc więc raczej mało prawdopodobne .Choć jak to się mówi wszystko jest możliwe ,więc ja bym zaczął od sprawdzenia stanu dolnego koła rozrządu na wale.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 11 maja 2010, 14:30

u kumpla w A4 też się przestawił i to w bardzo prosty sposób, po prostu odłamek obudowy paska złapało i przestawiło rozrząd, tyle miał szczęścia że tylko na pompie <ok>

dobrze że sprawa się rozwiązała, szkoda tylko że tyle czasu to zajęło

j0ker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 21 lut 2010, 21:34

Post autor: j0ker » 11 maja 2010, 23:00

troche to trwało bo machanik był zajety, a nie widziałem sensu prowadzenia auta do innego miasta- nie chciał odpalac wogóle juz.

miałem we wrzesniu robiony rozrzad i własnie mnie to dziwi. na pewno sprawdze te koło.
podejrzana to sprawa- nie pałuje awdicy, nie pale lacza, nie strzelam ze sprzegła. ogólnie krece je powyzej 2 tys jak turbina sie załączy.

dobrze, ze niczego nie pobiło jak sie rozrzad przestawił. mechanik mówił, ze az o pół koła zmienił położenie.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 11 maja 2010, 23:20

Ta, o pół koła... wtrysk paliwa byłby wtedy, jakby dopiero co cylinder oczyścił się ze spalin.

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 11 maja 2010, 23:22

mialem kiedys przypadek ze wzgledem walu ktos ustawil glowice o 180 w druga strone, nook 180 to tyle samo, ale pompe jakies 150, auto chodzilo, ale dymilo niesamowicie, a palilo po minucie krecenia. Co sie okazalo, szpece zmieniali uszczelnienia trzonkow zaworow, kture lataly luzem razem z zaworami :roll:
Wiec uwazaj gdzie auto prowadzasz, bo jak mu uszczelnili zawory to auto nie chcialo zyc i chliptalo litre na 100 oleju :mrgreen:

timondg
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 21 lip 2009, 19:55

Post autor: timondg » 13 maja 2010, 09:50

kup sobie zaworki zapobiegające cofaniu ropy koszt jednego to około 20 zł i załóż na przewody paliwowe przed i za filtrem paliwa. a jak już odpalisz to silnik chodzi równo czy na początku trzepie całym autem ??

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 13 maja 2010, 10:30

on miał rozrząd przestawiony więc zaworki by mu nic nie dały ;-) poza tym lepiej jest dać zaworek na powrocie (oryginalnie taki jest założony) a nie zasilaniu bo jak dasz na zasilaniu to pompa ma większe opory w zaciąganiu paliwa

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl