Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 1.9 TDI 1Z] Nie odpala, brak ciśnienia na wtryskach.

ODPOWIEDZ
Saimonow

[ 1.9 TDI 1Z] Nie odpala, brak ciśnienia na wtryskach.

Post autor: Saimonow » 11 cze 2009, 16:45

Witam Państwa.

Miesiąc temu nabyłem swoje Audi. 3 dni temu zdechło. Problem wygląda tak:

Zawsze palił mi na dotyk, ale pewnego dnia trzeba było dłużej trzymać na rozruszniku aż zaskoczył. Tego samego dnia dojeżdżając do skrzyżowania zgasł mi 3 razy. Odpaliłem, wrzucam 1nkę jedzie, wrzucam 2jkę obroty stoją na 10 000 i pomimo dodania gazu (nawet do (oporu) zero reakcji. Przejechałem może 100m, obroty spadły do 8 000i silnik zaczął nierówno pracować (dławił się) aż zgasł. Od tego momentu nie chce odpalić. W przewodzie paliwowym pokazały się spore bąble powietrza. Poluzowałem śruby na wszystkich wtryskach, odpalam i zero ciśnienia, nawet kropelka nie leci. Nie wymieniałem jeszcze żadnych filtrów, rozrząd ma przejechane 30 000, auto jest zatankowane. Wcześniej miałem tylko problem z licznikiem kilometrów i metrów który nie działa (widocznie przy kręceniu licznika coś uszkodzili). Po za tym pod pompą wtryskową zauważyłem że nie dokręcona jest jakaś śruba o średnicy ok 13 którą wyjąłem. Co to może być za przypadek ??

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 11 cze 2009, 21:44

objawy jak na zatkany filtr paliwa

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 cze 2009, 00:01

Miałem coś podobnego, tyle że mi nie zdechł do końca i powodem było to co pisze Vision czyli zatkany filtr paliwa. Od tego bym zaczął i ewentualnie od sprawdzenia przepustowości samych przewodów paliwowych. To wszystko możesz sprawdzić sam i ewentualnie wykluczyć najprostszą możliwość. Jeśli nie rozwiąże to problemu będziesz martwił się dalej. Ewentualnie możesz jeszcze podać paliwo pompie prosto z bańki. Ominiesz w ten sposób cały układ zasilający. Będziesz miał pewność czy problem leży tam czy w pompie.

rafal55
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 14 cze 2009, 11:32
Lokalizacja: kętrzyn

Post autor: rafal55 » 14 cze 2009, 11:35

Kolego ja bym stawiał na zaworek tuż przy pompie, odpowiadający za podanie paliwa.

[ Dodano: 2009-06-14, 11:37 ]
Sory, witam wszystkich .

Awatar użytkownika
KaZi_2005
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 893
Rejestracja: 11 kwie 2009, 08:41
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: KaZi_2005 » 14 cze 2009, 12:27

a jak jechał to kopcił na biało? bo to są objawy braku paliwa... sprawdz filtr paliwa, i drożność przewodów paliwowych... miałem to samo w mazdzie i okazało się zrobił się taki nalot ze złego paliwa, który nie dopuszczał paliwo do silnika. Sprawdź filtr i przewody od samego zbiornika... nie zwlekaj z tym bo mozesz uszkodzic pompę... a pewnie wiesz że do diesla jest bardzo droga :)

Saimonow

Post autor: Saimonow » 28 cze 2009, 18:35

Wymieniłem wszystkie filtry na nowe, odpalił na plaku. Przejechałem 1 kilometr i znowu to samo. Silnik zaczął szarpać i nierówno pracować i zgasł. Odpalić się nie da. Mechanik sprawdził przewody ale były ok. Zajrzał do pompy wtrysku i pełno opiłków. Pompa poszła do regeneracji. Zobaczymy co będzie dalej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl