[b4 1.9tdi 1Z] Nie odpala
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Nie wiem jak jest w TDI ale w TD było tak ze po zapłonie swiece zawsze grzały nawet jak nie było to pokazna (zapalona lampka) i były dwie zależności albo 3 minuty albo temp. 68stopni, w zależności co było pierwsze, w ów czas przestawały grzać, czy w TDIku też tak jest? W TD było to świetnie widać np po wachaniach obrotów zwiazanych z duzym poborem pradu w tym czasie.
[b4 1.9tdi 1Z] Nie odpala
Mam problem z odpalaniem. Pomóżcie?????????
[ Dodano: 2008-01-31, 13:07 ]
Na lekko podgrzanym silniku brak grzania świec i nie odpala!
Odłącze czujnik załączą sie i pali jak pszczółka.
Czujnik dobry świece nowe! :-x
Używaj nawiasów kwadratowych do odznaczenia tagów, używaj szukajki bo to jest ciagle wałkowany problem, nie pisz wielkimi literami i wyucz się na pamięć regulaminu!!
cobra
[ Dodano: 2008-01-31, 13:07 ]
Na lekko podgrzanym silniku brak grzania świec i nie odpala!
Odłącze czujnik załączą sie i pali jak pszczółka.
Czujnik dobry świece nowe! :-x
Używaj nawiasów kwadratowych do odznaczenia tagów, używaj szukajki bo to jest ciagle wałkowany problem, nie pisz wielkimi literami i wyucz się na pamięć regulaminu!!
cobra
Ostatnio zmieniony 31 sty 2008, 15:24 przez braszka, łącznie zmieniany 2 razy.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Autko było podłanczane pod vaga? Moze to coś by powiedziało nieco wiecej... Ale z rana pali ok, później po odłaczeniu czujnik również to wg mnie winny jests niebieski czujnik temperatury do ECU lub przyczyną jest zły kont wtrysku albo zapłon, nie ma opcji trzeba poddac autko diagnozie inaczje nic sie nie dowiesz. Z reguły TDIki z wmiare zdrowym silnkiem nawet z padnietymi swiecami powinny sobie dać rade z odpaleniem przy niezbyt niskich temperaturcha, a tym bardizej po rozruchu kiedy silnk ma już jakaś tam temperature.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2008, 13:22 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Dymienie to objaw wciagania oleju, albo przez zurzyte uszczelniacze albo przez turbo, chociaż nie mozna wykluczyć gorszych scenariuszy... myśle ze bez dignozy nikt z nas nie wywrózy co jest przyczyna, muisz zrobić logi.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2008, 13:27 przez Solskier, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Solskier tak jak mówisz czujnik pewnie walnięty i przez to te cyrki ze świecami, ale czy słaba kompresja nie będzie tutaj miała też coś do powiedzenia :?: Bo po pierwszym porannym rozruchu jak pochodzi te 2 minuty to myślę, że nawet i bez świec powinien w miarę dobrze palić. U siebie jak miałem popalone świece to jak postał całą noc to był problem z odpaleniem, ale jak już raz złapał to mogłem go zgasić i już potem przez cały dzień palił na dotyk.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Właśnie a Ty masz TD gdzie rozruch bez podgrzania swiec jest o wiele trudniejszy niż w TDIku, no i to dymienie na niebiesko nie wrózy za dobrze.Labiel pisze:U siebie jak miałem popalone świece to jak postał całą noc to był problem z odpaleniem, ale jak już raz złapał to mogłem go zgasić i już potem przez cały dzień palił na dotyk.
Co do czujnik temperatury, to komputer wykryje usterke tylko w tedy kiedy bedzie przerwany obwód, wiec jak kable sa całe to błedu nie bedzie a czujnk moze być zepsuty, kup nowy czujnk i sprawdź to zawsze mozesz go oddać do sklepu, a nawet nie musisz go wsadzać w auto wystarczy ze podopniesz go do wtyczki i wtedy bedzie wszystko jasne.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Dokładnie własnie o tym mówie w TDIku nie powinno być takiego problemu. A tak na marginesie 1Z w golfie jest nieco inny ale to jest akurat nie istotne. Kup czujnk i podepnij go tak jak napisałem wyżej, pod samą wtyczke wtedy sie okaze, albo pozycz od kolegi mozesz nawet zrobić dłuzsze kable i podłczyc do czujnik kolegi.braszka pisze:Kolega ma golfa 3 1.9 tdi i na czterech spalonych świecach nie miał problemu z odpaleniem aż do temperatury -10c