Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9D 1Y] Pali olej i dmucha po odkręceniu korka oleju.

Scalak4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 16 cze 2009, 10:22

Post autor: Scalak4 » 16 cze 2009, 14:19

No zobaczę jeszczę po ile stoją takie silniki. Może mu tylko głowice zrobie i go zajezdze do końca. Właśnie chodzi o to że nigdy nie wiadomo co się kupuje. Trafie na jeszcze gorszy złom i wtedy dopiero będzie lipa <buu>

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 16 cze 2009, 14:29

Scalak4 pisze:No zobaczę jeszczę po ile stoją takie silniki. Może mu tylko głowice zrobie i go zajezdze do końca. Właśnie chodzi o to że nigdy nie wiadomo co się kupuje. Trafie na jeszcze gorszy złom i wtedy dopiero będzie lipa <buu>
Sama głowica nic nie rozwiąze. Bo kompresja prawdopodobie leci w dół. Ja w grudniu za remont głowicy (uczelniacze, zawory, dotarcie i planowanie i praca dałem 450zł)

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 16 cze 2009, 16:14

jezeli sam nie jestes w stanie robic przy silniku, to nie oplaca sie go juz reanimowac. Lepiej kupic drugi sprawny D/TD. A tym jezdzic poki nie wyzionie ducha, jak spala olej to moze miec kopa:)
No widzę że tu są różne zdania na ten temat. Trochę o tym czytałem na tym forum i w większości piszą ze w silnikach z takim przebiegiem to pomaga tylko na krótki czas... (chyba że wraz z pierścieniami inne tłoki) Tym bardziej że gadałem z kuzynem i mówił ze w tym modelu trzeba cały silnik wyciągać żeby miskę zdjąć.. (nie wiem czy to prawda..)
no jezeli zajechane cylindry to szlif+ tulejowanie i trzymanie sie ori tlokow, nie wiem jak w b3 ale ja u siebie tylko sanki opuscilem i podlewarowalem silnik troszke do gory i wyciagalem tloki

Scalak4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 16 cze 2009, 10:22

Post autor: Scalak4 » 17 cze 2009, 00:07

Doszedłem do wniosku że zrobię głowice i będę jeździł aż do kontrolki oleju. Zdejmę głowice, Znajomy mi ją liźnie na magnesówce za flachę bo już gadałem. Wymienię uszczelniacze na zaworach i je trochę dotrę. Kupiłem to auto za 2500zł wiec nie warto wkładać w to wkładać 1500 na remont...

Szybki22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 27 gru 2008, 16:01

Post autor: Szybki22 » 19 lip 2009, 12:36

mam pytanie a czy korek wlewu oleju ma prawo zaciągać delikatnie

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 20 lip 2009, 15:02

Tak jest. Jeżeli by Ci z korka wlewu dmuchało to by znaczyło, że Ci ciśnienie ucieka i pierścienie są kiepskie... :-/ Tak że nic tylko śmigać :-D

Szybki22
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 41
Rejestracja: 27 gru 2008, 16:01

:)

Post autor: Szybki22 » 22 lip 2009, 13:19

Zgadza sie bo jak na serie dobrze się zbiera,czeka mnie mały remont zobaczymy jaki będzie efekt. :-|

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 22 lip 2009, 15:35

Oliwkę podciąga?? :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl