Wszystko da radę zrobić samemu tylko akurat z założeniem tego paska trzeba się trochę pogimnastykować.Gimnastyka polega na tym że trzeba czymś napiąć ramię rolki napinacza które to ramię stawia dość duży opór ,drugą ręką trzeba operować zakładając pasek na alternator.Przy czym napierając na ramię rolki bezpośrednio jest tak duży opór że jedną ręką nie da rady .Trzeba sobie wymodzić jakąś dżwignię żeby można było naciskać jedną ręką bo druga musi być wolnatom1205 pisze:Czy w aucie z klimatyzacją da radę samemu wymienić pasek wielorowkowy czy raczej u mechanika?
[1.9 tdi 1z] Pasek alternatora
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
ja robiłem od góry od dołu ,dość ciasno ale da się zrobić .Rozrząd pozostaje nietknięty rzecz jasnatom1205 pisze:ale trzeba demontować przod taj jak do wymiany rozrzadu czy jakos od spodu jest wystarczajacy dostep?
a tego nie wiem ,nie korzystam bo mam uczulenie na samo słowo mechaniktom1205 pisze:no i cena u mechanika jaka mniejwiecej?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Twierdzę z całą pewnością że właśnie żle pamiętasz bo jak to robiłem to napewno nie demontowałem zadnej łapy .Niestety w wersji z klimą jest mały problem , trzeba popuścić przewód z czynnikiem przy chłodnicy klimy bo bez tego za chiny nie wyjdą wentylatory które niestety bardzo utrudniają dostęp do paska .Ja zrobiłem to dość szybko bo popuściłem nakrętkę ,lekko przekręciłem przewód i dokręciłem .Trochę czynnika poleciało ale minimalnie .Nie wiem jak z dostępem od spodu bo robiłem to od góry.piotrw54 pisze:o ile dobrze pamiętam to do wymiany paska wielorowkowego trzeba zdemontować przednią łapę silnika bo nie ma dostępu do napinacza od góry.
- krzyzak2211
- Forum Audi 80
- Posty: 55
- Rejestracja: 23 sty 2009, 21:47
- Lokalizacja: Malbork
Witam wszystkich zainteresowanych sprawą wymiany paska WIELOROWKOWEGO posiadam B4 z silnikiem 1Z + klimatyzacja- do wymiany paska nigdy nie wyciągałem żadnych wentylatorów ponieważ jest ciasno ale dość miejsca i z góry i z dołu żeby wymienić pasek bez zbędnej roboty. Może ten temat z rysunkiem Wam troszkę pomoże----Wymiana paska wielorowkowego
Witam, a ja mam taki problem że nie da się śruby odkręcić by popuścić tą rolkę ? Byłem na 2 warsztatach i stwierdzono że muszę całą tą łapę wymienić. Zrobię zdjęcie i pokaże jaką
Pytanie czy to jest ta całą łapa ?
http://allegro.pl/vw-skoda-audi-tdi-90k ... 39126.html
Pytanie czy to jest ta całą łapa ?
http://allegro.pl/vw-skoda-audi-tdi-90k ... 39126.html