[b4 1.9 tdi 1z] pasek wieloklinowy
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 22:44
- Lokalizacja: Poznań
mam kolejny problem ... mam pasek ... 1180 (do auta z klimą) ale klima i tak nie działa i zastanawiam sie czy On jeszcze coś napędza. Może to zabrzmi dziwnie ale nie widzę nigdzie alternatora . Pasek wieloklinowy idzie z wału głównego i napędza pompe klimy, a zwykły pasek klimowy napędza jakieś 2 inne pomy. Sam juz nie wiem
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 22:44
- Lokalizacja: Poznań
zajrzyj od spodu alternator jest pod kompresorem od klimy pryz wzmianie paska zobacz w jakim stanie jest rolka napinajaca.Radzio2121 pisze:mam kolejny problem ... mam pasek ... 1180 (do auta z klimą) ale klima i tak nie działa i zastanawiam sie czy On jeszcze coś napędza. Może to zabrzmi dziwnie ale nie widzę nigdzie alternatora . Pasek wieloklinowy idzie z wału głównego i napędza pompe klimy, a zwykły pasek klimowy napędza jakieś 2 inne pomy. Sam juz nie wiem
a co sie dzieje z klima ze nie dziala moze da sie jeszcze ja odpalic i bedzie przyjemnie latem.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 22:44
- Lokalizacja: Poznań
Hej ... Pasek wymieniony ... Był 1 haczyk !! Kontra na napinaczu ale poszło i śmiga jak ta lala Co do klimy to chciałem to zrobić tego lata ale koszt był ok.500-600zł . Rzecz w tym że auto jest z Włoch i miało dodatkowo założoną klimę następnie było małe bum w przód i chłodnica mocno ucierpiałą (za mocno żeby ją polutować). Jedynym wyjściem jest założenie normalnej chłodnicy do tego modelu i przerobienie węży - są inne gwinty i długości. A jak wiadomo węże do klimy mają swoją cenę i robocizna też. Na bank jeszcze będe próbował ją obudzić na wiosne, ale muszę odłożyć na ten cel trochę kasiory.
Pozdrawiam serdecznie
Pozdrawiam serdecznie
Panowie chwilę temu strzeił mi pasek wieloklinowy, dość dziwnie bo wygląda to tak jak by zerwało połowe paska, ale jak by tam wcześniej były dwa :shock:
Nie zaświeciły się żadne kontroli jeszcze ale drasneły jakieś kable...
Jaki jest koszt tych pasków?
Czy tam idą dwa paski jeden obok drugiego czy jeden gruby?
Wresja z klimatyzacją.
Pozdrawiam,
titto
Nie zaświeciły się żadne kontroli jeszcze ale drasneły jakieś kable...
Jaki jest koszt tych pasków?
Czy tam idą dwa paski jeden obok drugiego czy jeden gruby?
Wresja z klimatyzacją.
Pozdrawiam,
titto
- MARCIN 80B4
- Audi 80 Klub
- Posty: 895
- Rejestracja: 03 sie 2007, 10:12
- Lokalizacja: Busko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 70
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 22:44
- Lokalizacja: Poznań
Kolego dobra rada, nie kupuj paska gates - a, bo będzie Ci piszczał w chłodne lub wilgotne dni.titto pisze:Panowie chwilę temu strzeił mi pasek wieloklinowy, dość dziwnie bo wygląda to tak jak by zerwało połowe paska, ale jak by tam wcześniej były dwa :shock:
Nie zaświeciły się żadne kontroli jeszcze ale drasneły jakieś kable...
Jaki jest koszt tych pasków?
Czy tam idą dwa paski jeden obok drugiego czy jeden gruby?
Wresja z klimatyzacją.
Pozdrawiam,
titto
Oczywiście rolka napinajaca również do wymiany.
Oryginalny pasek zgodnie co mówią panowie z częściami serwisu , dealera AUDI to 6PK890
[ Dodano: 2008-07-31, 16:41 ]
6PK890 w wersji bez klimatyzacji
[ Dodano: 2008-08-29, 14:13 ]
W moim samochodzie jest założony 6PK900 GoodYear.
Oryginalnego zgodnie z katalogiem AUDI 6PK890 chłopcy z serwisu AUDI nie potrafili założyć.
Z paskiem klinowym mam trochę problemów i nie wiem jak z tego wyjść.
6PK900 piszczy mimo, że jest założony zaledwie od kilku miesięcy...
6PK890 albo strzelił robiąc przy okazji niezłe spustoszenie wokół pompy wspomagania
l lub znane z innych postów załatwi całkowicie pompę wspomagania|
albo nikt z mi znanych mechaników nie potrafi go założyć .
PASKA GATES też nie polecam ani klinowego ani rozrządu.
Serwis AUDI się poddał a ja szukam paska klinowego 6PK895 GoodYeara lub Contitech (Continetal).
Dostałem też propozycję wymianę koła pasowego wału korobwego (około 1150zł ) napinacza ( około200zł). - ceny AUDI.
Przy tylu wersjach ciężko o rozwiązanie zwłaszcza że, auto jest bezywypadkowe rama cała, na zewnatrz drobne otarcia i takie tam.
Czy ktoś był zmuszony do wymiany może koła pasowego lub napinacza i czym się to objawiało ?
[ Dodano: 2008-07-31, 16:41 ]
6PK890 w wersji bez klimatyzacji
[ Dodano: 2008-08-29, 14:13 ]
W moim samochodzie jest założony 6PK900 GoodYear.
Oryginalnego zgodnie z katalogiem AUDI 6PK890 chłopcy z serwisu AUDI nie potrafili założyć.
Z paskiem klinowym mam trochę problemów i nie wiem jak z tego wyjść.
6PK900 piszczy mimo, że jest założony zaledwie od kilku miesięcy...
6PK890 albo strzelił robiąc przy okazji niezłe spustoszenie wokół pompy wspomagania
l lub znane z innych postów załatwi całkowicie pompę wspomagania|
albo nikt z mi znanych mechaników nie potrafi go założyć .
PASKA GATES też nie polecam ani klinowego ani rozrządu.
Serwis AUDI się poddał a ja szukam paska klinowego 6PK895 GoodYeara lub Contitech (Continetal).
Dostałem też propozycję wymianę koła pasowego wału korobwego (około 1150zł ) napinacza ( około200zł). - ceny AUDI.
Przy tylu wersjach ciężko o rozwiązanie zwłaszcza że, auto jest bezywypadkowe rama cała, na zewnatrz drobne otarcia i takie tam.
Czy ktoś był zmuszony do wymiany może koła pasowego lub napinacza i czym się to objawiało ?
Trochę bez sensu takie podejście.paweleq pisze:Panowie,
Mam 1Z z klimą ktora nie dziala i nie zamierzam jej naprawiac z racji wieku mojej audini. Mam pytanko czy pasek z wersji bez klimy spokojnie zaloze do auta z klimą pomijajac sprezarke od klimy ?
Wiele bym dał żeby u siebie mieć klimę, a na jej stan nie oszczędzal bym kasy.
Lepiej założyć taki jaki być powinien.
Problem w tym, ze z wiekiem wyciera sie nie tylko pasek ale tez kola pasowe w tym na sprezarce do tego zuzywaja sie lozyska. Tak naprawde musial bym jeszcze zmienic to kolo na sprezarce zeby bylo idealnie ale jak juz pisalem nie bede naprawial klimy.. wole uchylic w lato okna
Kolo pasowe na wale i alternator mam nowe więc tam pasek dobrze lezy.
Kolo pasowe na wale i alternator mam nowe więc tam pasek dobrze lezy.