Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[asv] po wymianie pompy nie odpala....

matig
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:53

[asv] po wymianie pompy nie odpala....

Post autor: matig » 08 gru 2012, 16:00

witam opisze wszystko od początku...

A więc samochód to ibiza asv ... od jakiegoś czasu nie chciał odpalać z rana lub jak postał musział kręcić ..... teraz ja zaczeły się mrozy to wogóle nie odpalił :/ więc wymieniłem pompe wtryskową ... i tu zaczeły sie problemy ... po ustawieniu wszystkiego... samochód odpala na tyk lecz strasznie słychać wtryski i nie ma mocy itp... mało tego kat wtrysku cały czas pokazuje albo 255 a po dodatniu gazu raz na jakiś czas ... 038 , oczywiścicie kręciłem pompą lecz wartośi sie nie zmieniają .... do tego samochód chyba kopci na biało nie wiem czy to para czy co bo jest zimno .... . teraz wogóle nie chce odpalic i podczas kręcenia leci tylko biały dym z rury...

dodam tylko ze przekaźnik ok , kontrolka od swiec sie zapala... i obrotomież też chodzi czyli przekaźnik jak i czujnik położenia wału można wykluczyć....
nie wiem już jak to ustwić.... proszę o pomoc
..

pozdrawiam

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 08 gru 2012, 16:40

Kolego a sprawdź przy kostce koło pompy kabelki czasami tam się lubi naderwać miałem taki przypadek u kolegi w audi 80 tdi był urwany i kąt był duży jak dodawał gazu to podczas drgań stykał i kąt spadał.

matig
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:53

Post autor: matig » 08 gru 2012, 16:49

u mnie po przegazowaniu kąt czasem sie zmieni na 038 ... ale wątpie żeby było to wtyczką bo wczoraj z desperacji zmieniłem nastawnik z wtyczką i czujnikiem n108 i dalej to samo... , moze jset za wczesny zapłon ??? i poprostu nie zczytuje.... dodam ze jak już odpali to npo wciśnienciu gazu strasznie mułowato dodaje gaz i to tylko do 3 tys...

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 08 gru 2012, 16:59

Ja mam na myśli ta wtyczkę taka prostokątną zaraz obok pompy.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 gru 2012, 17:06

matig pisze: ibiza asv ... od jakiegoś czasu nie chciał odpalać z rana lub jak postał musział kręcić ..... teraz ja zaczeły się mrozy to wogóle nie odpalił :/ więc wymieniłem pompe wtryskową ... i tu zaczeły sie problemy ... po ustawieniu wszystkiego... samochód odpala na tyk lecz strasznie słychać wtryski i nie ma mocy itp.
A pompę rozbierałeś i sprawdzałęś przed zamontowaniem :?: Czy kupiłeś i kota w worku założyłeś :?: Bo po tym co opisujesz to wnioskuję że w pompie zastały się elementy odpowiedzialne za przestawianie kąta wtrysku 8-) Jest jeszcze jedna opcja <ok> żle spiąłeś koło pompy wtryskowej z paskiem rozrzadu ,o jeden ząbek :-P

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 08 gru 2012, 17:18

a czemu taka diagnoza że odrazu cała pompa? wymieniona?

matig
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:53

Post autor: matig » 08 gru 2012, 17:51

wymieniłem ałą pompe bo samohód na zimnym silniku musiał kręcic z 15 sek zanim zaczoł chytać przy dodatniej temp. a na mrozie tylko na plaka odpalał... idę do garazu i przestawie go o 1 zabek zgodnie z ruchem wskazówek...

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 08 gru 2012, 17:56

Kolego ustaw rozrząd zgodnie ze znakami i ma być <ok> zablokuj pompę zero na kole i wałek.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 gru 2012, 18:06

matig pisze: idę do garazu i przestawie go o 1 zabek zgodnie z ruchem wskazówek...
:shock: :roll: Nie na pałę :!: tylko tak <ok>
bozmek pisze:ustaw rozrząd zgodnie ze znakami i ma być <ok> zablokuj pompę zero na kole i wałek.
a nie metodą może ząbek w jedną ,może w drugą :-P

matig
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:53

Post autor: matig » 08 gru 2012, 20:20

dobra zablokowałem pompe , ustawiłem na wale i na wałku złożyłem i samochód odpala.. ale kopci na biało i strasznie słychać wtryski i nie ma mocy.. do teggo kąt wtrysku nadal zostaje na 255 i sie nie zmienia podczas zmieniania ...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 gru 2012, 21:06

matig pisze:dobra zablokowałem pompe , ustawiłem na wale i na wałku złożyłem i samochód odpala.. ale kopci na biało i strasznie słychać wtryski i nie ma mocy.. do teggo kąt wtrysku nadal zostaje na 255 i sie nie zmienia podczas zmieniania .
No to skoro jesteś pewien że rozrząd i pompa dobrze spięta ,to winna tej sytuacji może byc tylko sama pompa :-/ Znasz jej historię :?: sprawdziłęś czy wszystko w niej jest jak trzeba :?: Pompy jak długo leżą bez paliwa to różne cuda się z nimi dzieją ...i zalanie ropą nie wystarczy żeby wszysko ruszyło ;-)

matig
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:53

Post autor: matig » 08 gru 2012, 21:27

pompe dostałem od brata ... z jakies pare miesięcy lezała w garazu przypuszczm ze bez ropy ...:/

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 gru 2012, 21:30

matig pisze:pompe dostałem od brata ... z jakies pare miesięcy lezała w garazu przypuszczm ze bez ropy .
hmm...jak bez ropy parę miesięcy to obawiam się że coś mogło stanąć ...Zacznij od sprawdzenia zaworka ciśnienia wewnętrznego

matig
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 29 sty 2010, 19:53

Post autor: matig » 08 gru 2012, 21:39

właśnie wyciągłem pompe ... jak bście mi jeszcze pokazali na foto co wykecić itp... to by było fajnie bo za bardzo nie rozkręcałem pompy na części pierwsze...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 08 gru 2012, 23:12

matig pisze:jak bście mi jeszcze pokazali na foto co wykecić itp... to by było fajnie bo za bardzo nie rozkręcałem pompy na części pierwsze...
Zaworek odpowiedzialny za cisnienie wewnetrzne pompy znajdziesz po drugiej stronie zasilania w paliwo ,odkręcisz go płaskim kluczem nr.10 ...i nie potrzeba było do tego wyciągać pompy ,bo jak nigdy w niej nie grzebałeś i nie wiesz gdzie co jest :roll: to możesz tylko napytać sobie biedy 8-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl