Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 1.9 1Z ] Pobór oleju na 1000 km.

ODPOWIEDZ
Lewy9511
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 16 mar 2017, 11:27
Imię: Kuba
Lokalizacja: Iława

[ B4 1.9 1Z ] Pobór oleju na 1000 km.

Post autor: Lewy9511 » 16 cze 2019, 19:48

Otóż auto pobiera mi nawet do 0,4l na 1000 km, jutro oddaję go do mechanika i jestem za tym aby wymienić uszczelniacze zaworowe, teraz pytanie do was, mechanik będzie sprawdzał kompresję silnika jak i ciśnienie oleju, co daje mi tak naprawdę sprawdzenie kompresji? Mogę po tej operacji wykluczyć że olej ucieka pierścieniami i mogę być ich pewny? Nie chciałbym robić czegoś niepotrzebnie, wywalać kasy w błoto jak to mówią ale takie dolewanie oleju jest dla mnie strasznie irytujące tym bardziej że wszystkie wycieki małe czy trochę większe usunąłem i na bank nigdzie się nie sączy.... Proszę o poradę i z góry bardzo dziękuję, miłego wieczoru ;)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 16 cze 2019, 20:11

Lewy9511, przy tam małych ubytkach raczej nie są to pierścienie, norma podaje nawet 1 l na 1000 km ;-)
WRC is for boys.
Group B was for men.

Lewy9511
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 16 mar 2017, 11:27
Imię: Kuba
Lokalizacja: Iława

Post autor: Lewy9511 » 16 cze 2019, 20:18

Tak też myślałem żeby wykluczyć pierścienie przy tak małym ubytku ale sprawdzić wiadomo nie zaszkodzi tylko jaki rezultat da mi to sprawdzenie, chodzi mi o to czy jeśli kompresja będzie okej to czy mogę wykluczyć pierścienie a postawić na te właśnie uszczelniacze?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 16 cze 2019, 20:42

Lewy9511, chyba źle zadałeś pytanie ;-) Pytanie powinno być, jak namierzyć jak ciśnienie wyjdzie nie ok, czy to pierścienie czy uszczelniacze? A robi się tzw. próbę olejową ale skoro będzie to robił mechanik to przecie o wie co ma robić i jak.
WRC is for boys.
Group B was for men.

MIRON DKL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 01 sie 2016, 21:08
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: MIRON DKL » 16 cze 2019, 22:05

Niech kolega da znać jak ma się kompresja i tez moze próbę olejową zrobić jak Piotrek radzi,
Ja dolewałem litr z hakiem do 1,5 od wymiany do wymiany
kompresja z tego co pamiętam 27,28 jakoś tak i po zmianie uszczelniaczy jak ręką odjął, żadne turbo żadne pierścienie..
1Z+021BD
ABT+LPG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga