[Audi B4 tdi] Podkręcanie dawki paliwa
a o dziwo w mrozy palił pięknie (bo świeczki chodziły) ale jak jest tak jak teraz no to właśnie licho paliMUNIOR pisze:A z ciekawosci zapytam jak ci palił przy tak małej dawce w te mrozy?
Teraz już nie wiem bo gdzieś wynalazłem ,że powinno być coś 56-6~ nie pamiętam dokładnie a i w TDI Timing baaardzo jest ciulowoMUNIOR pisze:Kąt wtrysku ciut pużny powinno być 41 -51
-
- Forum Audi 80
- Posty: 169
- Rejestracja: 09 cze 2008, 14:40
https://audi80.pl/19tdi-1z-kat-wtrys ... 578,15.htmAudi 80 b4 pisze: jak ustawić kąt wtrysku mógł by ktoś wytłumaczyć
sam ostatnio sporo siedziałem <ok>
tu jes ładnie opisane
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... ta+wtrysku
i tu trochę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Jak ustawisz 56 też będzie dobrze a w tdi timing ledwo widać pod czerwoną kreską ,fakt że masz komunikat o niewystarczająco rozgrzanym silniku ale tak czy siak zapłon opuznionymarko009 pisze:Teraz już nie wiem bo gdzieś wynalazłem ,że powinno być coś 56-6~ nie pamiętam dokładnie a i w TDI Timing baaardzo jest ciulowo
Niema innego sposobu jak mechaniczne przesuwanie (milimetr robi dość dużą różnicę)pompy do silnika przy opużnionym kącie ,lub od silnika przy zbyt wczesnym .Audi 80 b4 pisze:ale jak ustawić kąt wtrysku mógł by ktoś wytłumaczyć
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
bez przesady te 3 stopnie są bez znaczenia.Przyspiesz sobie ten zapłon bo na tak opużnionym silnik się męczy .W sumie to 10 minut roboty .Popuszczasz 2 śruby od strony koła pasowego pompy ,jedną od strony pompy i jedną z tyłu pompy.Dajesz pompę w stronę silnika ok.1mm w twoim przypadku wystarczy żeby podskoczyło z 36 do ok 56 dokręcasz śruby ,odpalasz i sprawdzasz vagiemmarko009 pisze:No chyba ,że musi być te 90*
-
- Forum Audi 80
- Posty: 169
- Rejestracja: 09 cze 2008, 14:40
Już to zrobiłem ale było więcej jak milimetr,sporo więcejMUNIOR pisze:Przyspiesz sobie ten zapłon bo na tak opużnionym silnik się męczy
Według TDI Timing jest idealnie po wybraniu odpowiedniego oznaczenia silnika a nie ALL 1Z a w grupie 000 kom.2 wyszło trochę więcej bo 071 :-|
muślę ,że tak chyba ma być :roll:
no właśnie ciekawe bo jak w TDI Timing ustawiłem ALL 1Z to pokazywało prawidłowe jako 56 ale ALL 1Z to ogólne dla wszystkich 1Z. Więc wybrałem 801Z>2.94 czyli chyba właściwy dla mojego silnika i tu jest właśnie tyle.Wydaje mi się więc ,że inne będą ustawienia dla 1Z Audi a inne dla 1Z Golf i nie powinno być 56 dla każdego typu silnika. Tak mi się wydaje a jeśli się mylę to mnie poprawcie.MUNIOR pisze:Ważniejsze są wartości kąta ja bym ustawił 55-60
martwy na! pokazało się jak wykres wszedł na niebieską linie a przed nią było "slighty retarded" - opóźnił (opóźniony; wstrzymał; wstrzymany)MUNIOR pisze:dead on!
więc teraz chyba jest ok!