Witam pilnie potrzebuje opis pinów sterownika ECU o numerze 028 906 021 AQ ,
jest to sterownik silnika z automatyczną skrzynią biegów.
[b4 1.9 TDI 1Z ] Potrzebny opis pinów ECU 021 AQ
Mam taki problem wyskakuje mi błąd 01117 Sygnał ładowania generatora terminala DF chodzi o to że w mojej wtyczce od ECU niema pinu 39 i po doprowadzeniu kabla od alternatora do ECU i po podłączeniu go na zapalonym silniku, silnik gaśnie a po podpięciu go na zgaszonym silnik nie odpali błąd dalej występuje,. Sprawdzałem pin 39 w ECU miernikiem i na zapalonym silniku daje napięcie około 12v a impuls z alternatora też daje napięcie na zapalonym silniku, dokładnie nie wiem jakie bo była bateria słaba w mierniku i oszukuje. Co z tym można zrobić
dodam że wcześniej sterownik był z końcówką 021 AQ od silnika z automatyczną skrzynią biegów a teraz po przeróbce skrzyni jest 021 AP od manualna
dodam że wcześniej sterownik był z końcówką 021 AQ od silnika z automatyczną skrzynią biegów a teraz po przeróbce skrzyni jest 021 AP od manualna
Kodowanie było zrobione na 00000 ale czujnik sprzęgła nie działał i dlatego zmieniłem kompa
z pinem niema problemu żeby go podłączyć tylko dlaczego silnik gaśnie po jego wpięciu ,
a jeśli pin 39 jest podłączony do ecu na wyłączonym zapłonie to po włączeniu zapłonu i próbie uruchomienia silnika, silnik nie odpala.
z pinem niema problemu żeby go podłączyć tylko dlaczego silnik gaśnie po jego wpięciu ,
a jeśli pin 39 jest podłączony do ecu na wyłączonym zapłonie to po włączeniu zapłonu i próbie uruchomienia silnika, silnik nie odpala.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dziwne :shock: bo ostatnio był u mnie kolega z forum ,też po przekładce z automata na manual i u niego czujnik sprzegła na kompie AQ działał ,tyle że na odwrótdami118 pisze:Kodowanie było zrobione na 00000 ale czujnik sprzęgła nie działał i dlatego zmieniłem kompa
z pinem niema problemu żeby go podłączyć tylko dlaczego silnik gaśnie po jego wpięciu ,
a jeśli pin 39 jest podłączony do ecu na wyłączonym zapłonie to po włączeniu zapłonu i próbie uruchomienia silnika, silnik nie odpala.

