Z pryskaniem na wtyk preparatem do połączeń już próbowałem - efekt bez zmian, tak że wtyczka od ecu jest raczej ok.
Czy uszkodzony czujnik mógłby powodować pojawianie się błędu 513 z dopiskiem No Signal na zasadzie że można ten błąd skasować i przez jakiś czas (krótszy lub dłuższy) jest ok?
Pomierzyłem właśnie oporności na wtyczce od czujnika i na wtyku od ecu (silnik jest zimny) i wygląda to następująco:
- wtyczka od czujnika - oporność pomiędzy pinem 1 a 2 wynosi 1350 ohm
- wtyczka od ecu - oporność pomiędzy pinem 1 a 2 wynosi 4980 ohm, pomiędzy pinem 2 a 3 również 4980 ohm.
Nie wiem czy te oporności coś pomogą, ale może jednak na coś naprowadzą.
Jeżeli macie jakieś pomysły co do tego od czego w takim razie zacząć szukanie to proszę o podpowiedzi bo nie mam pojęcia od czego zaczynać.
Pozdrawiam
Edit:
Pojawiło się jeszcze coś ciekawego - po przejechaniu kilkuset metrów zatrzymałem się na chwilę, silnik cały czas pracował. Kiedy ruszyłem - nie chciał wejść na obroty i miał straszne problemy z przyspieszaniem. Zatrzymałem się ponownie, maska w górę, wypiąłem wtyczkę czujnika położenia wału - obroty wzrosły (jak przypuszczam tryb awaryjny) po wpięciu wtyczki spadły do normalnych. I samochód zaczął jeździć normalnie. Nie wiem jakie błędy wywalił ale jutro to sprawdzę. Tak czy inaczej teraz to już wogóle nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny

Jeżeli macie jakiś pomysł od czego zacząć to napiszcie.
Pozdrawiam