[B4 90 1.9TDI]Problem z odpaleniem z rana audi
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Oczywiście mieliście rację, nieszczelności chyba bylo pare, bo i oring pod podgrzewaczem i chyba przelewówki ale chyba najwieksza byla przez niedokrecenie tego czujnika, co idzie od spodu filtra, szpenio sie nie popisał. Teraz auto ma wyraznie wiecej mocy i lepiej pali, chociaż może to też przez to, że wlalem szuwaks do czyszczenia wtrysków, ale chyba raczej nie to.
[
[ Dodano: 2014-01-22, 11:36 ]
Witam ponownie, no i zrobiło się zimno i pojawił się większy problem z odpaleniem, mimo, że udało mi się usunąć nieszczelności. Jak odpalam na zimno, to słychać, że nie pali na wszystkich cylindrach, dopiero załapuje po chwili, świece mam nowe, jak odpali jest dużo dymu. Myślicie, że to kąt wtrysku? Czy na osprzęcie bosha da się na VAGu odczytać te podstawowe informacje, żeby to poustawiać? Nie wiem jeszcze gdzie z tym jechać, mam taki warsztat, ale boję się, że sobie nie poradzą, a z kolei koło mnie mam Bosha, ale tam pewnie zedrą
[
[ Dodano: 2014-01-22, 11:36 ]
Witam ponownie, no i zrobiło się zimno i pojawił się większy problem z odpaleniem, mimo, że udało mi się usunąć nieszczelności. Jak odpalam na zimno, to słychać, że nie pali na wszystkich cylindrach, dopiero załapuje po chwili, świece mam nowe, jak odpali jest dużo dymu. Myślicie, że to kąt wtrysku? Czy na osprzęcie bosha da się na VAGu odczytać te podstawowe informacje, żeby to poustawiać? Nie wiem jeszcze gdzie z tym jechać, mam taki warsztat, ale boję się, że sobie nie poradzą, a z kolei koło mnie mam Bosha, ale tam pewnie zedrą