[B4 90 1.9TDI]Problem z odpaleniem z rana audi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Kąt oczywoiście sprawdzany w nastawach podstawowych ,czyli BS :?:audik11 pisze:dawka ok 20 kąt wtrysku ok 53-55
wartosci z czujników temperatury sprawdz na vagu ,przed odpaleniem ,kiedy tak ciężej odpala ...jak watrości nie odbiegają od zdroworozsądkowych i faktycznie paliwo się nie cofa ,to jakiś cud :roll: bo powinien palić od tyka ,czy swiece sprawne czy wszystkie spalone 8-)audik11 pisze:postoi z 2 godz i temperatura jest taka że świece nie zagrzeja i lipa z 3-4 razy musi zakręcić .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Z ust mi to wyjąłeśkamsta pisze:Czujnik temperatury chłodziwa ma dość spory wpływ na odpalanie. Więc go wymień jak jest uszkodzony


Witam MUNIOR ma racje ten facet zna sie na rzeczy ja mialem podobny problem i mi podpowiedzial zebym sprawdzil vagiem kat wtrysku i czy niema czasem bledu czujnika temperatury tak samo mowil KOSTRZ TE CHLOPAKI WIEDZA CO BOLI NASZE ZETORKI i trafil w dziesiatke ,mi dodatkowo odzywal sie wtrysk sterujacy ,czujnik temperatury jest bardzo wymienic po prostu trzeba odkrecic 4srubki z pokrywy pompy,czujnik jest przykrecony na dwa malutkie torxy,jak go wymienilem i ustawilem kat(acha jak byl padniety cz.temp to niepokazywalo w tdi timing tej zoltej kreski )to wszystkie bledy poginely i odpala wzorcowo,wczesniej trzeba bylo dlugo krecic.niewiem co jest warty ten deltascan ale vag jest super do audi
To i ja sie podepne bo miałem dziś dziwną akcję z rana, auto ni3 chciało mi odpalić dopiero udalo sie to za drugim razem, ale chodzil dziwnie, jakoś nierówno, przejechalem z kilometr i mi zgasł. Juz sie załamał em bo tu dzieciak, żona etc, ale jakoś odpalil i później chodzil normalnie, ale potem po paru godzinach znowu mialem problem z odpaleni3m, moze ni3 taki jak rano, ale musiałem po kręcić, i teraz pytanie, zmieniłem niedawno filtr paliwa niextety na jakiś max Gear czy inny, czy to może być to? Czy szukac racz3j nieszczelności?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6166
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak ,to może być przyczyną ...te najtańsze filtry mają czasem krzywo gwint zrobiony ...nie widać golym okiem ,ale wtedy nie da się go dobrze dokręcić i ssie powietrze,czego nie widać na pierwszy rzut oka . Najlepiej pozbyć się ori filtra ,dokręcanego do upierdliwej "powietrzogennej " glowiczki , i załozyć sobie najlepiej jakiś z elektrycznym podgrzewaczem ,np.z renówki ,saaba czy opla dti ...albo załozyć cały metalowy z wejściem i wyjsciem ,bez gwintów ,i pseudo podgrzewaczyIvanezzz pisze:miałem dziś dziwną akcję z rana, auto ni3 chciało mi odpalić dopiero udalo sie to za drugim razem, ale chodzil dziwnie, jakoś nierówno, przejechalem z kilometr i mi zgasł. Juz sie załamał em bo tu dzieciak, żona etc, ale jakoś odpalil i później chodzil normalnie, ale potem po paru godzinach znowu mialem problem z odpaleni3m, moze ni3 taki jak rano, ale musiałem po kręcić, i teraz pytanie, zmieniłem niedawno filtr paliwa niextety na jakiś max Gear czy inny, czy to może być to?
