Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 90 1.9TDI]Problem z odpaleniem z rana audi

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 06 gru 2012, 07:32

Hmm niby nie widać powietrza żeby zaciągało paliwo w wężyku jest rano posprawdzam jeszcze opaski i wszystkie łączenia.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 06 gru 2012, 14:34

załóż zaworek zwrotny przy okazji ;-)

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 06 gru 2012, 18:32

Problem chyba rozwiązany rano się okaże najprawdopodobniej nie grzało świec bo bezpiecznik był upalony.

[ Dodano: 2012-12-07, 11:39 ]
Zetor dzisiaj rano zapalił od strzała <ok>

audik11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 25 lis 2013, 22:36

Post autor: audik11 » 22 gru 2013, 10:30

a ja mam inny problem w 1z na boschu .

dawka ok 20 kąt wtrysku ok 53-55 i rano świece zagrzeją to ładnie zapali postoi z 2 godz i temperatura jest taka że świece nie zagrzeja i lipa z 3-4 razy musi zakręcić ... paliwo się nie cofa

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 gru 2013, 14:54

audik11 pisze:dawka ok 20 kąt wtrysku ok 53-55
Kąt oczywoiście sprawdzany w nastawach podstawowych ,czyli BS :?:
audik11 pisze:postoi z 2 godz i temperatura jest taka że świece nie zagrzeja i lipa z 3-4 razy musi zakręcić .
wartosci z czujników temperatury sprawdz na vagu ,przed odpaleniem ,kiedy tak ciężej odpala ...jak watrości nie odbiegają od zdroworozsądkowych i faktycznie paliwo się nie cofa ,to jakiś cud :roll: bo powinien palić od tyka ,czy swiece sprawne czy wszystkie spalone 8-)

audik11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 25 lis 2013, 22:36

Post autor: audik11 » 22 gru 2013, 18:52

ale ja mam tylko deltascan ... a jak to w bs ??

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 gru 2013, 19:02

audik11 pisze:ale ja mam tylko deltascan ...
A Tego to nie wiem ,jak to się sprawdza w deltascan
audik11 pisze:a jak to w bs ??
To dotyczy vag coma ;-)

audik11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 25 lis 2013, 22:36

Post autor: audik11 » 22 gru 2013, 19:04

no nie zawsze tak jest ale czasem się zdarza takie coś ... a może iść to od czujnika temp chłodzenia ? bo mam uszkodzony ale będę wymieniał ...

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 22 gru 2013, 21:26

Czujnik temperatury chłodziwa ma dość spory wpływ na odpalanie. Więc go wymień jak jest uszkodzony i w ten czas zobacz jak to będzie.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 gru 2013, 22:43

kamsta pisze:Czujnik temperatury chłodziwa ma dość spory wpływ na odpalanie. Więc go wymień jak jest uszkodzony
Z ust mi to wyjąłeś ;-) Kolejność szukania przyzczyn niesprawności i niedomagań jest prosta <ok> najpierw robimy porządek z czujnikami i innym osprzętem który szwankuje ,i dopiero jak to nic nie pomoże ,opisujemy problem ...w tym przypadku audik11, zrobił odwrotnie ;-) Miałem kiedyś przypadek ,że czujnik temp.dla kompa ,w temp.ok.30 stopni ,pokazywał 115 stopni ...żeby odpalić ,trzeba go było trochę pohehłać 8-)

kudys78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 22 cze 2013, 18:17

Post autor: kudys78 » 23 gru 2013, 11:11

Witam MUNIOR ma racje ten facet zna sie na rzeczy ja mialem podobny problem i mi podpowiedzial zebym sprawdzil vagiem kat wtrysku i czy niema czasem bledu czujnika temperatury tak samo mowil KOSTRZ TE CHLOPAKI WIEDZA CO BOLI NASZE ZETORKI i trafil w dziesiatke ,mi dodatkowo odzywal sie wtrysk sterujacy ,czujnik temperatury jest bardzo wymienic po prostu trzeba odkrecic 4srubki z pokrywy pompy,czujnik jest przykrecony na dwa malutkie torxy,jak go wymienilem i ustawilem kat(acha jak byl padniety cz.temp to niepokazywalo w tdi timing tej zoltej kreski )to wszystkie bledy poginely i odpala wzorcowo,wczesniej trzeba bylo dlugo krecic.niewiem co jest warty ten deltascan ale vag jest super do audi

audik11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 25 lis 2013, 22:36

Post autor: audik11 » 23 gru 2013, 18:55

już czujnik zamówiłem wymienię i napiszę co i jak ;)

Awatar użytkownika
Ivanezzz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 21 sty 2013, 13:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ivanezzz » 07 sty 2014, 22:18

To i ja sie podepne bo miałem dziś dziwną akcję z rana, auto ni3 chciało mi odpalić dopiero udalo sie to za drugim razem, ale chodzil dziwnie, jakoś nierówno, przejechalem z kilometr i mi zgasł. Juz sie załamał em bo tu dzieciak, żona etc, ale jakoś odpalil i później chodzil normalnie, ale potem po paru godzinach znowu mialem problem z odpaleni3m, moze ni3 taki jak rano, ale musiałem po kręcić, i teraz pytanie, zmieniłem niedawno filtr paliwa niextety na jakiś max Gear czy inny, czy to może być to? Czy szukac racz3j nieszczelności?

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 07 sty 2014, 22:21

Jak go odpalisz to podnies maske i jak masz przewody przezroczyste to patrz czy bable powietrza Ci nie ida przez nie

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 sty 2014, 23:09

Ivanezzz pisze:miałem dziś dziwną akcję z rana, auto ni3 chciało mi odpalić dopiero udalo sie to za drugim razem, ale chodzil dziwnie, jakoś nierówno, przejechalem z kilometr i mi zgasł. Juz sie załamał em bo tu dzieciak, żona etc, ale jakoś odpalil i później chodzil normalnie, ale potem po paru godzinach znowu mialem problem z odpaleni3m, moze ni3 taki jak rano, ale musiałem po kręcić, i teraz pytanie, zmieniłem niedawno filtr paliwa niextety na jakiś max Gear czy inny, czy to może być to?
Tak ,to może być przyczyną ...te najtańsze filtry mają czasem krzywo gwint zrobiony ...nie widać golym okiem ,ale wtedy nie da się go dobrze dokręcić i ssie powietrze,czego nie widać na pierwszy rzut oka . Najlepiej pozbyć się ori filtra ,dokręcanego do upierdliwej "powietrzogennej " glowiczki , i załozyć sobie najlepiej jakiś z elektrycznym podgrzewaczem ,np.z renówki ,saaba czy opla dti ...albo załozyć cały metalowy z wejściem i wyjsciem ,bez gwintów ,i pseudo podgrzewaczy ;-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl