[B4 90 1.9TDI]Problem z odpaleniem z rana audi
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Kąt oczywoiście sprawdzany w nastawach podstawowych ,czyli BS :?:audik11 pisze:dawka ok 20 kąt wtrysku ok 53-55
wartosci z czujników temperatury sprawdz na vagu ,przed odpaleniem ,kiedy tak ciężej odpala ...jak watrości nie odbiegają od zdroworozsądkowych i faktycznie paliwo się nie cofa ,to jakiś cud :roll: bo powinien palić od tyka ,czy swiece sprawne czy wszystkie spalone 8-)audik11 pisze:postoi z 2 godz i temperatura jest taka że świece nie zagrzeja i lipa z 3-4 razy musi zakręcić .
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Z ust mi to wyjąłeś Kolejność szukania przyzczyn niesprawności i niedomagań jest prosta <ok> najpierw robimy porządek z czujnikami i innym osprzętem który szwankuje ,i dopiero jak to nic nie pomoże ,opisujemy problem ...w tym przypadku audik11, zrobił odwrotnie Miałem kiedyś przypadek ,że czujnik temp.dla kompa ,w temp.ok.30 stopni ,pokazywał 115 stopni ...żeby odpalić ,trzeba go było trochę pohehłać 8-)kamsta pisze:Czujnik temperatury chłodziwa ma dość spory wpływ na odpalanie. Więc go wymień jak jest uszkodzony
Witam MUNIOR ma racje ten facet zna sie na rzeczy ja mialem podobny problem i mi podpowiedzial zebym sprawdzil vagiem kat wtrysku i czy niema czasem bledu czujnika temperatury tak samo mowil KOSTRZ TE CHLOPAKI WIEDZA CO BOLI NASZE ZETORKI i trafil w dziesiatke ,mi dodatkowo odzywal sie wtrysk sterujacy ,czujnik temperatury jest bardzo wymienic po prostu trzeba odkrecic 4srubki z pokrywy pompy,czujnik jest przykrecony na dwa malutkie torxy,jak go wymienilem i ustawilem kat(acha jak byl padniety cz.temp to niepokazywalo w tdi timing tej zoltej kreski )to wszystkie bledy poginely i odpala wzorcowo,wczesniej trzeba bylo dlugo krecic.niewiem co jest warty ten deltascan ale vag jest super do audi
To i ja sie podepne bo miałem dziś dziwną akcję z rana, auto ni3 chciało mi odpalić dopiero udalo sie to za drugim razem, ale chodzil dziwnie, jakoś nierówno, przejechalem z kilometr i mi zgasł. Juz sie załamał em bo tu dzieciak, żona etc, ale jakoś odpalil i później chodzil normalnie, ale potem po paru godzinach znowu mialem problem z odpaleni3m, moze ni3 taki jak rano, ale musiałem po kręcić, i teraz pytanie, zmieniłem niedawno filtr paliwa niextety na jakiś max Gear czy inny, czy to może być to? Czy szukac racz3j nieszczelności?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Tak ,to może być przyczyną ...te najtańsze filtry mają czasem krzywo gwint zrobiony ...nie widać golym okiem ,ale wtedy nie da się go dobrze dokręcić i ssie powietrze,czego nie widać na pierwszy rzut oka . Najlepiej pozbyć się ori filtra ,dokręcanego do upierdliwej "powietrzogennej " glowiczki , i załozyć sobie najlepiej jakiś z elektrycznym podgrzewaczem ,np.z renówki ,saaba czy opla dti ...albo załozyć cały metalowy z wejściem i wyjsciem ,bez gwintów ,i pseudo podgrzewaczyIvanezzz pisze:miałem dziś dziwną akcję z rana, auto ni3 chciało mi odpalić dopiero udalo sie to za drugim razem, ale chodzil dziwnie, jakoś nierówno, przejechalem z kilometr i mi zgasł. Juz sie załamał em bo tu dzieciak, żona etc, ale jakoś odpalil i później chodzil normalnie, ale potem po paru godzinach znowu mialem problem z odpaleni3m, moze ni3 taki jak rano, ale musiałem po kręcić, i teraz pytanie, zmieniłem niedawno filtr paliwa niextety na jakiś max Gear czy inny, czy to może być to?