Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4, 1.9, 1Z] Problem z rozruchem, kątem, głośna praca.

ODPOWIEDZ
gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 15 sty 2012, 16:42

wszystko jedno czy zimny czy ciepły ale lepiej jak ciepły ;-)

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 15 sty 2012, 16:49

Zegarem bez znaczenia, jak VAGiem to tylko na cieplym.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 15 sty 2012, 16:57

no ja myślę że hudy ma na myśli zegar ;-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 15 sty 2012, 16:58

No w moim przypadku zegar <ok>

Awatar użytkownika
Daniel360
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 15 sty 2012, 15:20
Lokalizacja: Złotów

Post autor: Daniel360 » 15 sty 2012, 17:09

A więc tak ;) Ten typ B4 ma silnik jak Passat B5 1.9TDI. U mnie po wymianie rozrządu zaczął właśnie ciężko palić tak samo w twoim przypadku 8-10razy musi przekręcić aby odpalił. I się okazało że na wale korbowym przy napinaniu paska rozrządu wał był źle ustawiony o dwa ząbki. W garażu rozmontowałem cały przód i zrobiłem po swojemu i do teraz jest Ok ;)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 15 sty 2012, 19:55

Ale chyba jak jest przestawiony rozrząd to ma trudności z uruchomieniem cały czas no i często głośniej pracuje silnik i jest chyba słabszy.Przynajmniej ja widziałem takie obiawy jak u kumpla był przestawiony o jeden ząb a ty piszesz o dwóch...

Awatar użytkownika
Daniel360
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 15 sty 2012, 15:20
Lokalizacja: Złotów

Post autor: Daniel360 » 15 sty 2012, 21:08

Bo ja tak miałem w Passacie B5 i dlatego tak było. Musiałem wszystko na nowo robić samemu ;)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 15 sty 2012, 21:38

No rozumiem ale palił u ciebie cały czas źle czy tylko przy pierwszym uruchomieniu??

pawellesz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:43
Lokalizacja: mazury

Post autor: pawellesz » 17 sty 2012, 08:20

Witam. jak pozwolicie to i ja się przyłącze do tematu bo u mnie jest podobnie że przy tych -5 stopniach na dworze długo muszę kręcić aż zapali. świece są dobre, ale nawet z kiepskimi przy takiej temperaturze powinien palić bez problemu. w poprzednią zimę większych kłopotów z paleniem nie było. rozrządu nie wimieniałem nic przy silniku nie było grzebane. więc jaka może być tego przyczyna?

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 17 sty 2012, 08:42

pawellesz pisze:Witam. jak pozwolicie to i ja się przyłącze do tematu bo u mnie jest podobnie że przy tych -5 stopniach na dworze długo muszę kręcić aż zapali. świece są dobre, ale nawet z kiepskimi przy takiej temperaturze powinien palić bez problemu. w poprzednią zimę większych kłopotów z paleniem nie było. rozrządu nie wimieniałem nic przy silniku nie było grzebane. więc jaka może być tego przyczyna?
Na początek to bym kąt wtrysku sprawdził i co pokazuje czujnik temp na zimnym. Tak czy siak bez VAG-a się nie obejdzie.

pawellesz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:43
Lokalizacja: mazury

Post autor: pawellesz » 17 sty 2012, 11:09

ale czy to możliwe że kąt się przestawił jak nic nie było robione? bo z tym paleniem to mam kłopot tylko po dłuższym postoju( po nocy albo po całym dniu) jak już raz odpali to póżniej nie ma problemu pali od strzała

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 17 sty 2012, 11:14

pawellesz pisze:ale czy to możliwe że kąt się przestawił jak nic nie było robione? bo z tym paleniem to mam kłopot tylko po dłuższym postoju( po nocy albo po całym dniu) jak już raz odpali to póżniej nie ma problemu pali od strzała
Paliwo się nie cofa?

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 17 sty 2012, 11:16

Nie masz powietrza w paliwie? Może Ci się układ zapowietrza. Co do kąta wtrysku to też może być winny. Skontroluj go najlepiej to będzie pewność. Jak dawno miałeś wymieniony rozrząd, może to już było dawno i pasek Ci się wyciągnął trochę. Na początku zobacz przed odpaleniem czy masz paliwo w przewodach między filtrem a pompą i czy nie ma w nich powietrza.

pawellesz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 32
Rejestracja: 06 sty 2012, 13:43
Lokalizacja: mazury

Post autor: pawellesz » 17 sty 2012, 15:35

też tak myślałem że to może być wina zaworku zwrotnego, ale nie paliwo w przewodach jest bez powietrza więc to nie to. na rozrządzie przejechane jest 42 tys km to chyba jeszcze nie tak żle. właśnie się zbierałem kupić kabel żeby podłączyć vaga to teraz będe miał leprzą motywacje bo żeby do kogoś podjechać to za bardzo nie mam do kogo chyba że kogoś znacie z forum z moich stron

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 17 sty 2012, 21:42

Jeżeli szukasz kogoś ze swoich stron to napisz temat w dziale regionalny. Pewnie się ktoś odezwie. Jak nie masz powietrza to następny w kolejności jest kąt wtrysku.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl