Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] prośba o analizę logów

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
maykel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 26 maja 2008, 10:01
Lokalizacja: Małopolskie

[1.9TDI 1Z] prośba o analizę logów

Post autor: maykel » 28 wrz 2010, 18:39

Witam,
auto to 1Z na boschu, wtryski afn, chips by Kostrz. Dodatkowo wywalony kat i wyczyszczony kolektor ssący z kanałami w głowicy, zaślepiony EGR. Sprawdzony N75, gruszka przy WG, przewody podciśnieniowe i ogólnie szczelność.
Problem to wolno ładujące turbo. Po podłączeniu manometru bardzo wolno pompuje, aż do 2000-2200obr/min. Objawia się to zamuleniem do owych 2200obr/min po czym auto startuje jak szalone.
Pewnie działo się to i przed chipem, ale teraz tym bardziej to zauważam.
Porobiłem logi na III biegu, może coś Panowie wywnioskujecie i pomożecie...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Re: [1.9TDI 1Z] prośba o analizę logów

Post autor: UKI_XX » 28 wrz 2010, 22:36

maykel pisze:Po podłączeniu manometru bardzo wolno pompuje, aż do 2000-2200obr/min. Objawia się to zamuleniem do owych 2200obr/min po czym auto startuje jak szalone.
wypadałoby napisać jakie cyferki wychodzą na tym manometrze, poza tym staruszek bosch tak wolno wypluwa dane że logi się powinno robić na 4 biegu bo na 3 za krótko trwają <ok>

ustaw dawkę na 12-15 to turbo będzie wcześniej wstawało bo 19-20 to trochę mało ;-) a poza tym to T2 jest dosyć toporne i dłuuugo się rozpędza, jak chcesz jeszcze szybciej mieć ciśnienie to zmień na T15 (jest mniejsze ale szybciej wstaje)

Awatar użytkownika
maykel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 26 maja 2008, 10:01
Lokalizacja: Małopolskie

Post autor: maykel » 29 wrz 2010, 08:07

No dokładnie, też tak myślałem, że coś mało tych danych, ale brakowało miejsca na IV bieg :mrgreen: Cóż, zrobi się i na IV, z tym że w nocy i na długiej prostej ;-)
Co do cyferek to robiliśmy testy z Mariuszem (złoty człowiek <piwo>) i nie za bardzo pamiętam ile to pompowało, ale stwierdził, że stanowczo za mało na początku. W szczytowym momencie chyba coś koło 1-1.1bar. Kupie swój manometr i posprawdzam...
Dawkę zmienię, a turbo nie wiem, bo za dużo już zacząłem inwestować, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia <ok>

Aaa i jeszcze jedno: ta przepływka za bardzo mi nie szarpie? Jakieś skokowe te wartości :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl