Zacząłem od odmy, tam oliwa aż kapała, po odpaleniu dość spory przedmuch i siwy dym z rurki odmy. Kupiliśmy węża i odmę pod samochód, przy okazji zaślepiłem mu egra.
Po skończeniu pracy odpalił ładnie, odma jak dmuchała tak dmucha dalej tyle że pod samochód

Co do góry to możliwe że zawory puszczają ew. uszczelniacze zaworowe. A co do dołu to co, pierścienie?
Druga sprawa tyczy się turbo.
Zdarza mu się czasami że turbo mu staje w czasie jazdy i max 120km/h dalej nie da rady. Nie są to częste przypadki, ale jednak się zdarzają. Poza tymi przypadkami turbinka ciągnie bardzo ładnie. Pseudo mechanik od razu skierował mu turbo do regeneracji. Z tego co wiem to w silnikach 1Z za takie rzeczy może być odpowiedzialny zawór N75. Orientuje się ktoś jak się taki zawór nazywa w paskach, czy może jest jakaś inna przyczyna.
Autko z 2002r. 131KM przebieg z licznika ok. 260000 oznaczenia silnika niestety nie znam.
Proszę o jakieś rady bo nie chcę żeby wysypał kupę kasy u pseudo-znawców.