czy mógł by ktoś wytłumaczyć w jakie styki w kostce wpinało się rezystor i jaki rezystor jest do tego potrzebny.
Przeszukałem już forum i nie dam rady znaleźć starych wątków o tym.
Z góry Dziękuję za pomoc

Rezystor dajesz miedzy 2 i 3 pin we wtyczce pompy ,o ile masz auto na przepływce pierburgadarek1231 pisze:czy mógł by ktoś wytłumaczyć w jakie styki w kostce wpinało się rezystor
A to zalezy ,ale najcześciej ok.400-500 omów .Korzystać sporadycznie ,nie nadużywać bo niezdrowodarek1231 pisze:jaki rezystor jest do tego potrzebny.
Podzielam zdanie kolegi w 100% ale też chyba jestem za stary i mam inne myslenie:roll:icemerc pisze:a nie lepiej zamiast opornika zrobić sobie nowe mapki paliwa, wysłac sterownik do kostrza i mieć frajde cały czas? Albo jestem za stary na takiego rodzaju patenty typu opornik albo czegoś nie rozumiem w sensie zakładania opornika...