Witam Koledzy,
jak w temacie , mam taki problem w moim Audi 80, dlaczego tak się dzieje czy jest to swojego rodzaju wada fabryczna, to juz drudie auto z tym problemem, wcześnie AFN teraz 1Z, jak temu zaradzić???
Na przyszłość TAGi do tematów mają być w takich nawiasach "[ ]"... a dwa NIE piszemy drukowanymi literami!
[1.9TDI 1Z] Ścinający się klin w 1Z, jak jest przyczyna?.
[1.9TDI 1Z] Ścinający się klin w 1Z, jak jest przyczyna?.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2009, 17:34 przez sylwek28, łącznie zmieniany 1 raz.
- Solskier
- Forum Audi 80
- Posty: 4315
- Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2,2 AAN
- Lokalizacja: Kłodzko
- Kontakt:
Przede wszystkim niedbalstwo przy zmianie koła zębatego (za mała siła dokręcenia, brudne czoło wału, brak kleju na śrubie itp). Czasem też bicie koła pasowego prowadzi to "wylatania" koła zębatego. A przede wszystkim niemieccy inżynierzy trochę za mały klin tam zrobili, chociaż zaraz ktoś powie ze to się na tym klinie nie trzyma i w sumie ma racje, tam jest tak idealnie płaska powierzchnia że dokręcając koło zębate "skleja" się z płaszczyzną czoła wału.