Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9tdi 1Z] skaczący poziom oleju

marek35555
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 03 maja 2011, 14:03
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: marek35555 » 03 maja 2011, 14:59

hudy, lukasz jestem nowy.Z tym olejem co piszecie to naprawde jaja.U mnie to sie podnosi poziom ,a ja go wysysam ,bo nie chce mi sie odkrecac oslony. Kazdy mechanik co innego mowi. Moze Ty cos poradzisz.
Ostatnio zmieniony 03 maja 2011, 20:44 przez marek35555, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 03 maja 2011, 15:08

Jeżeli Ci się podnosi poziom stale to jest coś mocno nie tak. Płynu chłodniczego nie ubywa? Nie ma białej mazi pod korkiem oleju? Pęcherzyki powietrza w zbiorniku wyrównawczym? Jeśli nie, to bardzo prawdopodobne, że paliwo dostaje Ci się do oleju. Olej nie ma zapachu paliwa? Jaki masz przebieg?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 03 maja 2011, 15:38

Marek będzie tak jak pisze Michał.Albo dostaje się płyn chłodniczy do oleju albo paliwo...w pierwszym przypadku będzie wina uszczelki pod głowica w drugim wtryskiwaczy...

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 03 maja 2011, 15:43

Łukaszu,
w pierwszym przypadku będzie wina uszczelki pod głowica w drugim wtryskiwaczy...
i zużytych pierścieni :-)

marek35555
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 03 maja 2011, 14:03
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: marek35555 » 03 maja 2011, 18:29

kojak85, Dziekuje za odzew. Nie ma tej mazi , plynu nie ubywa ,w oleju trudno wyczuc rope.Ale jest jeszcze jedno ale, podczas jazdy traci moc i wtym momencie wyrzuca smuge czarnego dymu. Co do przebiegu ,to nic nie powiem, napewno cofany [190000] Nie wiem czy dobrze to sformuowalem, ale ja tez podejrzewam wtryski.

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 03 maja 2011, 18:59

Marek, napisz jeszcze ile Ci przybywa tego oleju na ile km - ile na bagnecie tak mniej więcej. A przy jakich obrotach puszcza Ci tą chmurę czarną? I postaraj się coś bardziej opisać sytuację z utratą mocy - obroty, bieg, itp.

marek35555
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 03 maja 2011, 14:03
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: marek35555 » 03 maja 2011, 19:46

Michal to ciezko bedzie Ci opisac. najlepiej bedzie jak sie zdzwonimy.pusc mi sygnal, a ja do Ciebie zadzwonie. nr.797624347
Ostatnio zmieniony 03 maja 2011, 20:45 przez marek35555, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 03 maja 2011, 19:50

kojak85 pisze:i zużytych pierścieni :-)
to chyba oleju by ubywało a nie przybywało...
To że ci puszcza dym raczej nie jest związane z tym że przybywa ci oleju.Olej nie jest cudowną substancją która by się sama rozmnaża.Jeśli przybywa to musi być tego jakiś powód.albo płyn się przedostaje albo paliwo.no chyba że ktoś ci dla żartu jak śpisz dolewa oleju <ok>

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 03 maja 2011, 19:58

to chyba oleju by ubywało a nie przybywało...
A którędy paliwo z niedomagającego wtrysku dostanie się do oleju?
Michal to ciezko bedzie Ci opisac. najlepiej bedzie jak sie zdzwonimy.pusc mi sygnal, a ja do Ciebie zadzwonie
Zaczekajmy na wypowiedzi innych posiadaczy i jednocześnie znawców TDIków, którzy znają się lepiej niż ja. I mimo wszystko postaraj się dokładniej opisać problem mulenia. Rozmowa ze mną nie rozwiąże sprawy, bo obawiam się, że jestem za chudy w uszach jeszcze.
hudy nie dopatruj się aluzji :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 03 maja 2011, 22:29 przez kojak85, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 03 maja 2011, 20:30

kojak85 pisze:A którędy paliwo z niedomagającego wtrysku dostanie się do oleju?
no i fakt.tak to jest jak się robi kilka rzeczy.myślę co innego a piszę co innego ;-) ale z tego co sobie przypominam nie widziałem jeszcze silnika żeby przy zużytych pierścieniach rósł poziom oleju.zawsze maleje bo olej przez nie przecieka.jak by do tego jeszcze ciekł wtrysk i paliwo by ściekało to wątpię by było by go aż tak dużo by poziom oleju rósł.no i do tego pewnie by kopcił na niebiesko... ja stawiam na uszczelkę pod głowicą bo ten olej musi w jakiś sposób się podnosić... druga sprawa to ile tego oleju musisz odsysać? i czy na pewno nie dolewasz płynu chłodniczego??

marek35555
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 03 maja 2011, 14:03
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: marek35555 » 04 maja 2011, 20:13

Chlopaki, ostatnio wyssalem pullitra, za tydzien znow bedzie to samo. Mam malo kasy, zeby go postawic na warsztat i tak jezdze. jak cos pieprznie to bede musial. A druga sprawa codziennie jezdze do pracy. Narazie dziekuje za te porady , bede mniej wiecej wiedzal o co chodzi.

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 04 maja 2011, 20:52

Napisz jeszcze jakie masz spalanie. Ale jak Ci tyle przybywa to sytuacja jest nieciekawa. Bo wysysasz ciągle, ale skoro olej miesza się z ropą to już nie jest olej taki jak być powinien. Ropa nie ma takich właściwości smarnych jak olej. Jeżeli będziesz ciągle odsysał to w końcu zatrzesz silnik :-(

marek35555
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 03 maja 2011, 14:03
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: marek35555 » 05 maja 2011, 10:27

Michalku zawsze troche dolewam. bylem dzisiaj na tz. zwiadach u mechanikow i maja podobne zdania. pierwsze sprawdze wtryski, a szczegolnie sterujacy, ale to juz po niedzieli. jak i co to napisze . nara...

Blakuś
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 121
Rejestracja: 05 maja 2011, 15:55
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Blakuś » 05 maja 2011, 16:16

Sprawdź kolego na korek od wlewu oleju czy nie ma mazi na nim i czy ci nie ubywa płynu chłodniczego albo też może ci poszła uszczelka pod głowicą. różne są problemy

marek35555
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 03 maja 2011, 14:03
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: marek35555 » 14 maja 2011, 19:00

Witam klubowiczow. Bylem u macho na komputerze i okazalo sie , ze mialem pekniety przewod od turbiny i dlatego tak wyrzucalo te chmure dymu. Po prostu ssalo powietrze. Jest jeszcze jeden problem , mam zwiekszona dawke paliwa , ale to juz czytalem posty jak to zrobic.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl