u mnie to jest obklejone tasma, kiedys poprzedni wlasciciel w momencie sprzedazy cos mi wspominal, ale nie pamietam...
Z góry dzięki,
Ale my wiemy :mrgreen: Turbina ,nie ma najmniejszego wpływu na równomierną pracę silnika ,przynajmniej na pewno ,na pracę silnika na wolnych obrotach 8-) Fakt że jak przeładowuje ,to potrafi "zatelepać " silnikiem ,ale to komp "odcina "dawkę i czuć to dopiero na 3 cim ,lub 4 tym biegu ,przy ok.2,5-2,8 tys obr .Prawdopodobnie masz zafajdany na maxa nastawnik .Jak sam nie potrafisz zdiagnozować ,to jedż do kogoś kto potrafi .Sprawdż czy podczas pracy silnika ,jak ruszysz za wtyczkę nastawnika ,która jest u ciebie zawinięta taśmą ,nie zacznie się coś dziać ,bo być może ktoś tam grzebał i nie ma dobrego styku .I jeszcze takie pytanie ,na jakiej podstawie ,mechanik ,stwierdził że kończy się turbina :?: Bo mnie to bardzo ciekawi , i po takim stwierdzeniu ,od razu zapala mi się czerwona lampka ,czy gościu wogóle się orientuje " co do czego " w tym aucie ,czy tylko pier...li jak potłuczony ,powtarzając te brednie o "padających " turbinach :roll: Zwykła turbina ,sterowana WG ,nawet jak nie ma odpowiedniego ciśnienia w dolocie , jest ostatnią rzeczą ,jaka może być tego przyczyną ,i kazdy dobry fachowiec ,nawet nie wspomni ,że to jej wina,jak auto nie domaga...Za to jest spora grupa "fahofców " którzy zwykle zaczynają diagnozę od tekstu <ok> "pewnie turbina siada " ,od takich ,radzę zabierać się czym prędzej ,bo to "wymieniacze -naciagacze " bez pojęcia 8-)aeey pisze: Od kilku dni silnik w moim 1Z pracuje bardzo nierówno, wysokie skoki obrotów. Podczas jazdy strasznie szarpie, szczególnie jest to odczuwalne na wolnych obrotach. Kiedyś miałem już podobną sytuację, ale samo przeszło... Dodam, że kiedyś mechanik mówił mi że turbina zbliża sie ku końcowi, nie wiem czy to może miec jakis związek...
Niestety ,ale nic nie pomoże ,jak bardzo nastawnik brudny .Test z odpietą wtyczką impulsatora ,działa tylko jak "trzepie " na 4 i 5 tym biegu ...jak telepie na jałowym ,to już opiłki fizycznie blokują nastawnik i odpięcie sygnału predkości dla kompa ,nic nie zmieniKrzysiek 84 pisze:Widze , że masz pierburga, na te szarpanie spróbuj odpiąć wtyczke impulsatora,
Niech On już może naprawia teaeey pisze:Szczerze to naprawiał mi taki badziew jeden elektryczny "pseudozabezpieczenie" od odpalania i nie wiem jakim cudem oględziny dotarły aż w miejsce turbiny i gdy odbierałem auto to mówi, że przydałoby się zregenerować już...
Bo w przypadku turbiny ,pojecia nie ma o czym mówi :roll: obejrzał z wierzchu i "do regeneracji" , :roll: ...jak pier...lę <uhh> co za znawca :roll: Nastawnik wymienić jak i wyczyscić łatwo ...oczywiście jak już ktoś to robiłaeey pisze: "pseudozabezpieczenie" od odpalania
Ile powinienieś ,czy ile sobie za to liczą :?: Bo tu panuje "wolna amerykanaka "andrzejsz23 pisze:I mnie czeka czyszczenie nastawnika. Mam do Was pytanie: ile za taką usługę powinienem zapłacić,