Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1,9tdi] szarpie silnikiem

Awatar użytkownika
Groszek_6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 161
Rejestracja: 03 cze 2007, 14:07
Lokalizacja: Dolnośląskie

Post autor: Groszek_6 » 20 kwie 2010, 21:32

fredi99vv pisze: ciach i po bólu <ok>
To nie przystoi Audi :roll:
Ale jak trza to trzeba ;-)
Czy aby na pewno nie ma to żadnych skutków ubocznych? Przecież po coś jest to podłączone?

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 20 kwie 2010, 21:41

Ross pisze:To ja jutro ciachne :P.

Mam takie objawy, ze pierwsze 3 biegi chodza bez zarzutu. A dalej na 4 biegu moge jechac minimalnie 60-65 bo wolniej zaczyna lekko szarpac. Na 5 biegu nie moge jechac wolniej niz 100. nastawnik mialem czyszczony rok temu, ale nie do konca pomoglo...

Dam znac czy problem zniknol
Mam podobnie minimalna szybkość na 4 biegu to 60km/h poniżej zaczyna szarpać skakać czy to jest normalne a jak to wygląda u Was.

fredi99vv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 324
Rejestracja: 02 lut 2010, 22:27
Lokalizacja: jaroslaw/podkarpacie

Post autor: fredi99vv » 20 kwie 2010, 22:49

Panowie koledzy NIE :!: zapomnijcie o punkciku dla MUNIORA <ok>a najlepiej dwa :!: :!:

to co wam powiedział jest Bezcenne :!: zreszta koledzy którzy regenerowali pompy czyścili nastawniki :idea: wiedza ile kasy trzeba dać :idea:

pawian78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 13 cze 2008, 18:52
Lokalizacja: Żary

Post autor: pawian78 » 22 kwie 2010, 16:37

wszystko było by fajnie gdyby Niemcy u mnie nie pozmieniali kolorów przewodów biało-niebieski to u mnie przewód od impulsatora i po odłączeniu nie wskazuje prędkości.

[ Dodano: 2010-04-22, 16:38 ]
na którym pinie we wtyczce jest wyjście sygnału

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 kwie 2010, 21:37

wszystko było by fajnie gdyby Niemcy u mnie nie pozmieniali kolorów przewodów biało-niebieski to u mnie przewód od impulsatora i po odłączeniu nie wskazuje prędkości.
Prawdopodobnie odciąłeś kabelek od impulsatora do licznika ,tego samego koloru idzie z licznika do ecu
pawian78 pisze:na którym pinie we wtyczce jest wyjście sygnału
Pin 43 <ok>

pawian78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 13 cze 2008, 18:52
Lokalizacja: Żary

Post autor: pawian78 » 23 kwie 2010, 11:02

nie chodzi mi o pin we wtyczce kompa, a o wtyczkę w liczniku.

speeder7
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 23 lut 2010, 19:08
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: speeder7 » 23 kwie 2010, 16:56

Ciekawe to co piszecie, miałem identyczne objawy i walczyłem z moim autkiem na wszystkie sposoby - a co się okazało że po wymianie wtrysków wszystko jest ok.
Całych wtrysków a nie tylko końcówek.

kamilg.86.86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 122
Rejestracja: 14 sty 2009, 20:08
Lokalizacja: Malbork

Post autor: kamilg.86.86 » 26 kwie 2010, 20:23

witam miałem problemy z szarpaniem silnika na 3 i 4biegu obroty od 2200 do ok 2600
(skrzynia automat) przeciąłem biało niebieski kabelek przy prędkościomierzu i szarpanie ustało ale po przekroczeniu 120km/h włącza się kontrolka od ABS dlaczego
proszę o pomoc dziękuje
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2010, 20:54 przez kamilg.86.86, łącznie zmieniany 1 raz.

pawian78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 13 cze 2008, 18:52
Lokalizacja: Żary

Post autor: pawian78 » 28 kwie 2010, 14:52

no i problem sam się rozwiązał po tygodniu użytkowania szarpanie samoczynnie zanikło co było przyczyną mogę się tylko domyślać ???

fajny57200
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 20 paź 2009, 12:16
Lokalizacja: dolny śląsk

Post autor: fajny57200 » 28 kwie 2010, 16:15

Witam kolegów klubowiczów ;-) możecie mi powiedzieć za co ten kabelek dokłądnie odpowiada???? czysta ciekawosć mnie zzera :mrgreen: pomijajac to, to mam ten sam problem mastawnik wyczyszczony na pewno poprawnie , ustawione wszystko bo robił to facet na którego nie ma leszcza w naszym rejonie pracował swego czasu w serwisie audi, twierdzi on że nieraz po prostu nastawnik może być już tak wyeksploatowany że sie uszczy w środku tak on to określił i na to już nic nie pomoże tylko wymiana nastawnika, i kazał mi włąśnie wyczyścić czujnik położenia wału bo podobno powinno pomudz, jak to zrobie to napisze jaki rezultat pozdrawiam :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl