Witam.
Fakt było bardzo duzo wątków w apropo tego tematu jednak musze o coś zapytac.Dzis wracajac z pracy zaczeła mi mrugac swieca zarowa.Ale normalnie dojechałem do domu.Zaczołem czytac forum.Wiem ze to początek szwankowania czujnika stopu.Wyszedłem zeby sprawdzic i faktycznie stopow brak.Rozebrałem ten plastyk pod nogami kierowcy i widze ze do pedała hamulna są podpiete 2 czujniki stopu??Wyzej ten wiekszy kremowy a nizej taki mniejszy czarny.Obydwa sa dwu pinowe.Ten mniejszy wyjołem,przeczysciłem,załozyłem i zadnego efektu.Tego białego nie ruszłem bo strasznie mocno siedzi.Podpiołem sie dla pewosci pod vaga i wyskoczył błąd własnie tego czujnika.Jeszcze coś mnie tknęło i zrobiłem diagnoze silnika i pojawiły sie cztery błedy ku mojemu zdziwieniu.Odpaliłem silnik i jakos tak dziwnie głosno chodzi.Spróbowałem nim wyjechac i niestety sie nie da,max 1200 obrotów. Prawdopodobnie tryb awaryjny.Prawdopodobie winą trybu awaryjnego jest własnie ten czujnik stopu.
to sa te bledy,po skasowaniu wyłaza od nowa
1265 Zawór recyrkulacji spalin-N18
przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75
przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
1269 Wtrysk - zawór startowy-N108
przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
553 Przepływomierz masowy powietrza-G70
przerwa lub zwarcie do masy - BŁĄD SPORADYCZNY
Podłączyłem nowy czujnik.Stopy wrociły i nie pokazuje juz błedu czujnika stopu na vagu.Niestety pozostałe błedy w silniku zostały.Panowie podpowiedzcie coś.Wszystkie bezpieczniki są dobre.Nie wiem czego mam szukac tam pod nogami kierowcy.
[A4 B5 1.9TDi 1Z] Tryb awaryjny??
- Brylantoos
- Forum Audi 80
- Posty: 155
- Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
- Lokalizacja: Kraków
- Brylantoos
- Forum Audi 80
- Posty: 155
- Rejestracja: 07 maja 2007, 10:31
- Lokalizacja: Kraków