[80 1.9tdi 66kw 1Z] wachlujace obroty
[80 1.9tdi 66kw 1Z] wachlujace obroty
Witam.
Panowie mam problem z autkiem otóż na początku silnik nie trzymał wolnych obrotów ale jeździłem tak jakiś tydzień a teraz dzieje się tak ze nie możne otrzymać równego biegu jałowego, zachowuje się tak jakby benzyniak na uszkodzonym silniczku krokowym obroty wachlują od 600 do 1000,
w czasie jazdy nie czuć różnicy w spadku mocy czy czegoś innego...
gdzie możne tkwić przyczyna?
Panowie mam problem z autkiem otóż na początku silnik nie trzymał wolnych obrotów ale jeździłem tak jakiś tydzień a teraz dzieje się tak ze nie możne otrzymać równego biegu jałowego, zachowuje się tak jakby benzyniak na uszkodzonym silniczku krokowym obroty wachlują od 600 do 1000,
w czasie jazdy nie czuć różnicy w spadku mocy czy czegoś innego...
gdzie możne tkwić przyczyna?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Kiepsko szukałeś <ok> https://audi80.pl/19tdi-1z-diagnosty ... t46745.htm https://audi80.pl/b4-iz-avant-szarpi ... t44044.htm A nastawnik to górna część pompy wtryskowej ,jak masz na pierburgu to czyścisz ,ustawiasz i smigasz .Zrób sobie prosty test potwierdzający że przyczyną szarpania jest nastawnik i odepnij wtyczkę impulsatora w skrzyni ,po odpieciu szarpanie powinno ustać ,choć jak jest skrajnie zafajdany to ten test się nie sprawdzagutek1777 pisze: a ten nastawnik to w pompie?
szukalem tematow ale nie moge znalesc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 43
- Rejestracja: 30 lis 2009, 17:01
- Lokalizacja: Łuków/lubelskie
- rodzynek87
- Forum Audi 80
- Posty: 382
- Rejestracja: 10 paź 2010, 16:06
- Lokalizacja: Gdynia
Niedawno miałem problem, z czujnikiem temperatury i wyszukałem na forum, ze jeden daje sygnał na deskke do wskaznika i 7pinowy przekaznik pod deska rozdzielcza do zalanczania swiec, a drugi na komputer, walniety ponoc moze robic problem z falujacymi obrotami - nie moge znalesc teraz tego linku ale napeewno jest na forum
instrukcja czyszczenia nastawnika http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=1741