[B4 94' 1Z] - wieksza moc w zetorze
Pasować będzie bo kompy generalnie takie same, tylko seat to VW więc może być odwrotna reakcja na pedał sprzęgła, czyli bardziej agresywny podczas jazdy
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana
- misiekdzwon
- Forum Audi 80
- Posty: 599
- Rejestracja: 12 lis 2007, 19:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Złotoryja
Rany Julek! Chcecie podnosić moc, to niby z czego ona ma być- z powietrza?! Co drugi post to pytanie o spalanie. Trzeba się z tym liczyć, że auto weźmie więcej. Jeździ się normalnie to okej, będzie spalanie takie same, ale po co podnosić moc, żeby "po staremu" jeździć? Nie mam na myśli tutaj ciągłej jazdy do 4 tyś. obr. ale jednak przy wyprzedzaniu i przyspieszaniu auto jest żwawsze, dlaczego? Bo więcej paliwa dostaje.Rgg32 pisze:Przy 110 KM jak ze spalaniem?dużo więcej?
Ale jak by nie było, wzrost spalania o 0,5 czy 1 litr można pominąć ;p
Ach i dopisuje, że to jest moje zdanie i nikt nie musi się z nim zgadzać...
Pozdrawiam <ok>
Wręście ktoś to napisał.... NIkt nie wymyślił jeszcze sposobu na większą moc lepsze osiagi bez koksu czyli paliwa... Jak ma mało palić niech pozostanie seria - jak ma ukrecac kołami i rwać jak głupie to niestety trzeba koksu... ja jak robiłem mody 1z nie pytałem o spalanie... miało to zapierniczac a ile spalanie - tyle ile do tego potrzeba...misiekdzwon pisze: Chcecie podnosić moc, to niby z czego ona ma być- z powietrza?! Co drugi post to pytanie o spalanie. Trzeba się z tym liczyć, że auto weźmie więcej.
W trasie owszem spalanie moze zejść poniżej poziomu jaki fabryka deklaruje ale w mieście i jak sie korzysta z dobrodziejstwa NM juz rośnie... Mnie palił 10 litrow ale 2.5 V6 TDI mogło mi naskoczyc i pooglądać wypolerowane końcówki wydechu :mrgreen:
Niestety nie ma nic za darmo...
Miernik Lakieru gl-6s Wypożyczę: https://audi80.pl/wypozyczenie-miern ... t87759.htm
Diagnostyka komputerowa : https://audi80.pl/topics49/diagnosty ... htm#989160
Diagnostyka komputerowa : https://audi80.pl/topics49/diagnosty ... htm#989160
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5444
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5444
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Caly ten badziewny osprzet z nastawnikiem na czele bo ktregos pieknego dnia mozesz sie niemile zdziwicC4_KAWON pisze:wcześniej było napisane o pierburgu. a jak wygląda sprawa z boschem?? wtryski 216 i zmiana softu wystarczy czy coś jeszcze należałoby wymienić??
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5444
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga