Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 b4 1.9 tdi]wtrysk czy bedzie pasowal

Awatar użytkownika
axell
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1126
Rejestracja: 13 cze 2010, 08:02
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: axell » 26 lip 2011, 16:11

MUNIOR pisze:zapomniałem że wtryski są od ciebie ;-)
Wtryski może i odemnie, ale pochodzą z silnika gibaj-a ;-)

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 26 lip 2011, 16:44

ano :mrgreen:

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 26 lip 2011, 22:36

oj wy wszyscy z tymi dawkami 4mg czy też 020, całkiem fajnie się jeździ na 2.2mg czyli jakieś 011-012 ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 26 lip 2011, 22:51

UKI_XX pisze:j wy wszyscy z tymi dawkami 4mg czy też 020, całkiem fajnie się jeździ na 2.2mg czyli jakieś 011-012
U mnie przy dawce mniejszej (czyli większej) niż 3,8 mg jeżdzi się nie fajnie ;-) bo z tyłu zadyma za duża :mrgreen: i mi się to średnio podoba :-P A jak założę ori kompa ,to co by mu tam nie ustawić za dawkę to zadymy zbytnio nie ma ,ale i jazdy też ;-)

kulca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 17 lut 2008, 18:30
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: kulca » 06 sie 2011, 17:37

więc tak, kąt udało się ustawić na 51, jednak dawkę Vag pokazuje od 0 do 2, ruszaliśmy nastawnikiem i nie było żadnej reakcji, zarówno próbowaliśmy te dolne śruby poluzować i ruszać, jak i te od pokrywy nastawnika, przemieszczał się on o mm, jednak bez zmiany w odczycie dawki, nastawnik był kiedyś naprawiany, czy możliwym jest aby go na stałe ktoś ustawił, że teraz nie da się skorygować?
Auto jest obecnie bardzo słabe, pod górkę ciężko ruszyć, jak się rozpędzi to jakoś jedzie. Jak myślicie co z tym nastawnikiem (potencjometryczny mam) może być nie halo?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 sie 2011, 20:11

kulca pisze:Auto jest obecnie bardzo słabe, pod górkę ciężko ruszyć, jak się rozpędzi to jakoś jedzie. Jak myślicie co z tym nastawnikiem (potencjometryczny mam) może być nie halo?
Nie halo jest to, że to gów...ny wynalazek i jego żywot dobiega końca , wszelkie próby naprawy małym kosztem kończą się tak samo ,czyli tym że auto "niby "jedzie ,tyle że ja bym to nazwał raczej toczeniem się niż jazdą ,bo zazwyczaj zwykły 1,9 D jedzie lepiej niż audi 1,9 tdi na boschu z padającym nastawnikiem ;-) chcesz mieć normalnie jeżdzące auto, zbieraj graty na przekładkę ,zamiast wydawać kilka setek na pseudonaprawy lepiej zainwestuj i kup sobie graty czyli :obudowę filtra ,przepływomierz z wtyką ,kompa z wtyką i nastawnik i nie będziesz żałował bo naprawdę warto ,niech potwierdzą koledzy którzy mają przerobione ,bo przynajmniej trzem kolegom z forum przekładałem osobiście i słyszałem co mówią po przekładce ,a mówią mniej więcej to samo "to auto nigdy tak nie jeżdziło ,całkiem inne auto ,zupełnie inaczej zbiera się z dołu " itp. :mrgreen:

kulca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 17 lut 2008, 18:30
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: kulca » 06 sie 2011, 20:27

jaki orientacyjny koszt tych podzespołów?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 06 sie 2011, 20:53

kulca pisze:jaki orientacyjny koszt tych podzespołów?
A to już bardzo różnie .Z grubsza licząc można to wszystko kupić za 600-700 zł

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 10 sie 2011, 17:46

kulca pisze:jednak dawkę Vag pokazuje od 0 do 2, ruszaliśmy nastawnikiem i nie było żadnej reakcji, zarówno próbowaliśmy te dolne śruby poluzować i ruszać, jak i te od pokrywy nastawnika, przemieszczał się on o mm, jednak bez zmiany w odczycie dawki
jak zakres dawki jest okolo 0 i autko nie jedzie to cos jest nie halo albo cos zle robiłes, ruszajac nastawnikiem powinien zmieniac sie zakres dawki i obroty powinny zwiekszac sie lub zmniejszać, jak ustawiales dawke to w BS czy MB?

kulca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 17 lut 2008, 18:30
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: kulca » 10 sie 2011, 19:57

jak ruszałem nastawnikiem to było momentami tak że go zduszało, co znaczy BS czy MS?

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 10 sie 2011, 21:03

Meas Blocks-08 ( wartości mierzone) basic Settings-04 (nastawy podstawowe)- tu wchodzisz jak ustawiasz dawke, kąt wtrysku grupa 000

kulca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 17 lut 2008, 18:30
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: kulca » 10 sie 2011, 21:09

wydaje mi się że mierzone

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 10 sie 2011, 21:15

to trzeba ustawic w bs i odkrecic tyko sruby mocujace nastawnik dekiel zostaw w spokoju

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 sie 2011, 21:57

karol121 pisze:to trzeba ustawic w bs
Ja zawsze ustawiam w MB i jest ok.
karol121 pisze:i odkrecic tyko sruby mocujace nastawnik dekiel zostaw w spokoju
to się zgadza .A co do tego że nie widać zmiany dawki podczas ruszania nastawnikiem to też się z tym spotkałem ,ten komp staruszek na boschu ,jest zdaje się mało bystry ,bo widzi zmiany dopiero po zgaszeniu silnika i po ponownym połączeniu się vagiem ...przynajmniej tak było w moim przypadku

kulca
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11
Rejestracja: 17 lut 2008, 18:30
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: kulca » 10 sie 2011, 22:15

czas chyba na wymianę nastawnika, jak by ktoś miał taki zestaw do mojego autka proszę o info na mail

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl