Wtryski może i odemnie, ale pochodzą z silnika gibaj-aMUNIOR pisze:zapomniałem że wtryski są od ciebie
[80 b4 1.9 tdi]wtrysk czy bedzie pasowal
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
U mnie przy dawce mniejszej (czyli większej) niż 3,8 mg jeżdzi się nie fajnie bo z tyłu zadyma za duża :mrgreen: i mi się to średnio podoba A jak założę ori kompa ,to co by mu tam nie ustawić za dawkę to zadymy zbytnio nie ma ,ale i jazdy teżUKI_XX pisze:j wy wszyscy z tymi dawkami 4mg czy też 020, całkiem fajnie się jeździ na 2.2mg czyli jakieś 011-012
więc tak, kąt udało się ustawić na 51, jednak dawkę Vag pokazuje od 0 do 2, ruszaliśmy nastawnikiem i nie było żadnej reakcji, zarówno próbowaliśmy te dolne śruby poluzować i ruszać, jak i te od pokrywy nastawnika, przemieszczał się on o mm, jednak bez zmiany w odczycie dawki, nastawnik był kiedyś naprawiany, czy możliwym jest aby go na stałe ktoś ustawił, że teraz nie da się skorygować?
Auto jest obecnie bardzo słabe, pod górkę ciężko ruszyć, jak się rozpędzi to jakoś jedzie. Jak myślicie co z tym nastawnikiem (potencjometryczny mam) może być nie halo?
Auto jest obecnie bardzo słabe, pod górkę ciężko ruszyć, jak się rozpędzi to jakoś jedzie. Jak myślicie co z tym nastawnikiem (potencjometryczny mam) może być nie halo?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie halo jest to, że to gów...ny wynalazek i jego żywot dobiega końca , wszelkie próby naprawy małym kosztem kończą się tak samo ,czyli tym że auto "niby "jedzie ,tyle że ja bym to nazwał raczej toczeniem się niż jazdą ,bo zazwyczaj zwykły 1,9 D jedzie lepiej niż audi 1,9 tdi na boschu z padającym nastawnikiem chcesz mieć normalnie jeżdzące auto, zbieraj graty na przekładkę ,zamiast wydawać kilka setek na pseudonaprawy lepiej zainwestuj i kup sobie graty czyli :obudowę filtra ,przepływomierz z wtyką ,kompa z wtyką i nastawnik i nie będziesz żałował bo naprawdę warto ,niech potwierdzą koledzy którzy mają przerobione ,bo przynajmniej trzem kolegom z forum przekładałem osobiście i słyszałem co mówią po przekładce ,a mówią mniej więcej to samo "to auto nigdy tak nie jeżdziło ,całkiem inne auto ,zupełnie inaczej zbiera się z dołu " itp. :mrgreen:kulca pisze:Auto jest obecnie bardzo słabe, pod górkę ciężko ruszyć, jak się rozpędzi to jakoś jedzie. Jak myślicie co z tym nastawnikiem (potencjometryczny mam) może być nie halo?
jak zakres dawki jest okolo 0 i autko nie jedzie to cos jest nie halo albo cos zle robiłes, ruszajac nastawnikiem powinien zmieniac sie zakres dawki i obroty powinny zwiekszac sie lub zmniejszać, jak ustawiales dawke to w BS czy MB?kulca pisze:jednak dawkę Vag pokazuje od 0 do 2, ruszaliśmy nastawnikiem i nie było żadnej reakcji, zarówno próbowaliśmy te dolne śruby poluzować i ruszać, jak i te od pokrywy nastawnika, przemieszczał się on o mm, jednak bez zmiany w odczycie dawki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Ja zawsze ustawiam w MB i jest ok.karol121 pisze:to trzeba ustawic w bs
to się zgadza .A co do tego że nie widać zmiany dawki podczas ruszania nastawnikiem to też się z tym spotkałem ,ten komp staruszek na boschu ,jest zdaje się mało bystry ,bo widzi zmiany dopiero po zgaszeniu silnika i po ponownym połączeniu się vagiem ...przynajmniej tak było w moim przypadkukarol121 pisze:i odkrecic tyko sruby mocujace nastawnik dekiel zostaw w spokoju