Witam, bardzo prawdopodobne, że czeka mnie naprawa uszczelnienia przy rozrządzie.
Pół roku temu wymieniłem olej z 15W40 casatrola na 10W40 Valvolina.
Tydzień temu wyebalo wąż chłodnicy przy silniku, wylało cały płyn i trochę przygrzało silnik. oprócz tego jak by było mało urwało pasek wspomagania....
Założyłem i zalałem płyn ale w trasie powrotnej 30km dalej zagotowało.Winowajcą był króciec. Mechanik wymienił na nowy i sprawdził podobno czy wszystko ok z silnikiem i uszczelką pod glowicą stwierdził, że jest w porządku.
Po tym incydencie postanowiłem wymienić olej dalej na 10W40 Valva i filtry.
Niestety po wymianie leje mocno olej. Dzisiaj byłem na myciu silnika i we wtorek na sprawdzenie.
Podejrzewam, że winowajcą będzie uszczelnienie przy rozrządzie albo uszczelka pod głowicą.... z nastawieniem na to pierwsze.
Teraz pytanie ile taka naprawa uszczelnienia rozrządu albo uszczelki głowicy może kosztować na podkarpaciu? Czy cena 200 to normalna a 300 do przyjęcia lub drogo?
Przy okazji zastanawiam siew czy nie wymienić przy okazji na nowy komplet rozrządu bo ma już przejechane 46-50 tyś.
Dodam, że miesięcznie robię około 1,5 tys km.
Proszę o opinię.
Pozdrawiam
[B4 1.9 1Z] wyciek przy rozrządzie
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11730
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
jeśli masz na myśli robociznę to tak, jest to normalna cenaxonare pisze:Teraz pytanie ile taka naprawa uszczelnienia rozrządu albo uszczelki głowicy może kosztować na podkarpaciu? Czy cena 200 to normalna a 300 do przyjęcia lub drogo?
w twoim wypadku bzdurą by było go nie wymienićxonare pisze:Przy okazji zastanawiam siew czy nie wymienić przy okazji na nowy komplet rozrządu bo ma już przejechane 46-50 tyś.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5478
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Dzisiaj byłem na sprawdzeniu i wg moich przypuszczeń uszczelnienie wałka z rozrządem do roboty. Dodatkowo w gratisie okazało się, że pompa wspomagania jest do wymiany/regeneracji...
A żeby było ciekawiej to się okazało że wahacze w miejscach tulei są przecięta aby weszły większe tuleje i przyspawane...masakra
A żeby było ciekawiej to się okazało że wahacze w miejscach tulei są przecięta aby weszły większe tuleje i przyspawane...masakra