Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDI 1Z] Wymiana popychaczy zaworow

matek10912
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 406
Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
Imię: Mateusz
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik:
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Kontakt:

Post autor: matek10912 » 06 lut 2015, 17:27

Jezeli jakims cudem nie oddales tego auta do tych "fachowcow" to odezwij sie do mnie. Z wroclawia do mnie nie masz daleko takze ajkby co to sluze pomoca :->

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 08 lut 2015, 12:19

Przecież pisał że samochód ma do odbioru. Przemek i co pomogła coś ta wymiana?

PrzemekPrze

Post autor: PrzemekPrze » 09 lut 2015, 15:18

Witam,

zadzwoniłem dzisiaj do Mechanika, bo auto miało być na zeszłą środę... Jest po wymianie oleju i szklanek , pracuje ciszej ( : . Wybacz munior ,ale kolega mnie zwiódł z tymi wtryskami, pompiarz stwierdził po "diagnozie" ,że pompa jest przesterowana ,ale nie wtryski ",że co ja pier***e :-D "także niebawem będę mógł wracać do domu.
Jezeli jakims cudem nie oddales tego auta do tych "fachowcow" to odezwij sie do mnie. Z wroclawia do mnie nie masz daleko takze ajkby co to sluze pomoca :->

Jak bym wrócił i dojechał bez auta ? Trochę kłopotliwa sprawa ,ale zapamiętam na przyszłość. Dzięki.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 09 lut 2015, 15:54

TheSorrow pisze:Wybacz munior ,ale kolega mnie zwiódł z tymi wtryskami, pompiarz stwierdził po "diagnozie" ,że pompa jest przesterowana ,ale nie wtryski ",że co ja pier***e
Hehe :mrgreen: mówiłem że tekst o "wtryskach przestawionych na zbyt dużą dawkę " nie mógł być wypowiedziany przez kogoś ,kto się wtryskami zajmuje na codzień ...bo takiego durnego tekstu ,raczej by ktoś taki nie wypowiedział :roll: Za to często podobne bzdury ,wygadują osoby ,które nie mają zielonego pojęcia o tym,o czym mówią :roll: Mówiąc o "przesterowanej pompie ,miał zapewne na mysli zbyt wczesny kąt wtrysku,albo zbyt dużą dawkę ,i to oczywiście się zgadza ,bo zbyt wczesny kąt wtrysku ,powoduje ''twardą " klekoczącą pracę 8-)

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 10 lut 2015, 18:58

TheSorrow pisze:pracuje ciszej
Ciszej czyli w ogole ich nie słychać czy po prostu słychać ale ciszej <ok>

PrzemekPrze

Post autor: PrzemekPrze » 16 lut 2015, 08:22

920 PLN dla pompiarza, 865 dla mechanika ,a autem trzęsie jak 9 w skali Richtera, miazga : / . Niestety wasze prognozy się sprawdziły ,a ja nie mogę wracać do domu... zobaczymy co powiedzą , właśnie sie do nich wybieram. Mam nadzieję ,że dla auta nic nie będzie jak nim się przejadę w takim stanie :?:

Po odbiorze Auto jeździło w porządku, dopiero jak zostawiłem je na noc i odpaliłem z rana to zauważyłem dość poważne wibracje/trzęsienie w środku, troszeczkę porównywalne jak gdyby w aucie był padnięty dwumas ,tylko ,że my takowego nie posiadamy...

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 16 lut 2015, 08:40

Po zagrzaniu też telepie czy tylko po odpaleniu zimnego? Może to tylko wina świec, zapowietrzonego układu paliwowego lub kąta wtrysku.
Jak do tej pory jeździł normalnie a teraz są takie objawy i po całonocnym postoju to ja bym stawiał na jeden z tych powodów.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 lut 2015, 08:47

TheSorrow pisze:920 PLN dla pompiarza, 865 dla mechanika
Jak czytam o takich kwotach ,szczególnie dla tego pierwszego ,bo ten ,żeby nie wiem co z tą pompą robił ,to się zbytnie nie napracował ,o czym wie kazdy kto wymieniał uszczelki w pompie , to myślę sobie tylko jedno ....zdzierstwo i pazerność nie mają granic :roll: ale cóż...jeden się złapie za głowę i kupi drugą pompę ,albo zrobi to samo za połowę tej kwoty gdzie indziej ,a inny płacze i płaci :-/ Za taką kwotę ,można kupić przynajmniej dwie uzywki z gwarancją ...i nawet gdyby się rozciekły ,to można sobie uszczelnić za mniej niż połowę tej kwoty :roll: i mamy trzy pompy ,możemy zawsze jedną lub dwie sprzedać i jeszcze nam zostanie ...ładowanie kwoty 920 zł w pompę wartą realnie ok.połowę tej kwoty ,jest delikatnie rzecz mówiąc nierozsądne :roll:

PrzemekPrze

Post autor: PrzemekPrze » 16 lut 2015, 10:36

hudy pisze:Po zagrzaniu też telepie czy tylko po odpaleniu zimnego? Może to tylko wina świec, zapowietrzonego układu paliwowego lub kąta wtrysku.
Jak do tej pory jeździł normalnie a teraz są takie objawy i po całonocnym postoju to ja bym stawiał na jeden z tych powodów.
Po zagrzaniu nie "talepie" ,lecz nadal śłychać twardą pracę silnika, auto mam 3 lata ,więc wiem jak powinno pracować.

Pompa była przesterowana, została uszczelniona, zostały wymienione tulejki i ustawiony kąt wtrysku , też się złapałem za głowę , była mowa o 650 PLN ,a nie 920... nic nie poradzę , auta nie zabiorę póki wszystkiego nie zrobią jak należy... czyste chamstwo oddać popsute auto po 3 tygodniach i skasować taką kwotę...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 lut 2015, 11:27

TheSorrow pisze:Pompa była przesterowana,
Jedyne co można ''przesterować " w takiej pompie ,to dawkę paliwa ,przestawiając nastawnik ....wszelkie inne "przesterowania '' i regulacje tej pompy , to bajki ,sprzedawane "zielonym " w temacie włascicielom .Tak samo jak śmiać mi się chce ,jak ktoś nazywa tą pompę "elektroniczną " :mrgreen: ....gdzie z elektroniki ,to ona posiada tylko termistor ,jako czujnik temp.paliwa ...cała reszta to mechanika i element sterujący ,czyli nastawnik ,działający na zasadzie płynnie działającego elektromagnesu ,który z bardzo dużą dokładnoscią ,steruje pierścieniem dozatora
TheSorrow pisze:została uszczelniona, zostały wymienione tulejki i ustawiony kąt wtrysku
Wszystko ładnie ,pięknie ...ale konkretnie jaką wartość kąta wtrysku ustawiono :?: Bo to zasadnicza sprawa ,skoro dzieje się to <ok>
TheSorrow pisze:Po zagrzaniu nie "talepie" ,lecz nadal śłychać twardą pracę silnika
Było poprosić o pokazanie ustawionej wartości statycznego kąta wtrysku w nastawach podstawowych ....zawsze też można zobaczyć w logu dynamicznym ,czy kąt wtrysku jest przestawiany jak nalezy podczas jazdy .O ile to oczywiście nowsze auto ,z możliwością pełnej diagnostyki

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 16 lut 2015, 13:22

Przemek najpierw niech ustawią kąt wtrysku jak radzi Mariusz. Następnie sprawdź świece i czy nie masz pęcherzy powietrza w przewodach bo przez to może szarpać po odpaleniu. A na koniec podaj adresy tych "mechaników" by ostrzec innych użytkowników by trzymali się od nich z daleka. No chyba że ktoś nie ma co z pieniędzmi robić.

PrzemekPrze

Post autor: PrzemekPrze » 18 lut 2015, 14:54

Nadal szukają przyczyny wibracji i złej pracy silnika, pompiarz twierdzi ,że zrobił wszystko jak należy oraz co do niego należy i jest to wina hydrauliki w aucie ,która została źle zrobiona przez mechanika.

Mechanik nic nie mówi ,bo nie odbiera telefonu od wczoraj.
Ostatnio zmieniony 25 sie 2015, 21:07 przez PrzemekPrze, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 18 lut 2015, 15:35

Przemek niech ten pompiarz sprawdzi ustawienie rozrządu, kąt wtrysku i nie zaszkodzi ciśnienie oleju.

PrzemekPrze

Post autor: PrzemekPrze » 20 lut 2015, 10:15

hudy pisze:Przemek niech ten pompiarz sprawdzi ustawienie rozrządu, kąt wtrysku i nie zaszkodzi ciśnienie oleju.
Kąt wtrysku był ustawiany przy robieniu pompy, mechanik mnie zapewniał ,że ustawił rozrząd przy wymianie szklanek jak należy ,a ciśnienie oleju zapewniali mnie w obu warsztatach ,że jest w porządku. Dzisiaj o 12 ma zadzwonić mechanik po wymianie pompy oleju. Oczywiście ,że za jakiekolwiek kolejne usługi po wymianie szklanek nie mam zamiaru mu płacić... Straciłem przez nich tyle czasu, kasy i nerwów...


edit.: po wymianie pompy oleju auto wchodzi w jeszcze większe drgania ,gaśnie i jest zbyt wielkie ciśnienie oleju.

Koledzy pomóżcie ,bo już sam mechanik nie wie co jest nie tak. Tata od początku obstawiał ,że z zaworami jest coś nie tak. Możliwe ,że to poduszka pod silnikiem bądź coś z głowicą ?

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 20 lut 2015, 20:36

A pompa nowa czy używka? Jedynym powodem za dużego ciśnienia oleju jest zacięty zawór w pompie który nie upuszcza ciśnienie. Wtedy podpiera zawory i silnikiem telepie lub nawet gaśnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl