Styl jazdy emeryt a dokładnie to zmiana biegów około 2 - 2.2 tys obrotów.
Jazda mieszana 30% trasa - 70% miasto. Silnik mocno telepie. Są bardzo duze wibracje na karoserię.
Kupiłem kabel obd2 kkl z przejściówką obd1.
Rozgrzałem silnik oraz podłączyłem się.
Program Vag Com i Polski Vag.
Zdjęcia poniżej.
Zauważyłem ze raczej termostat jest do wymiany bo samochod sie nie dogrzewa. Łapie temperature 85C po 20 kilometrach.
Rura dolna od chłodnicy jest caly czas zimna.
Grupy 013 dziala za to 018 i 023 nie. Nie wiem dlaczego w 013 sa tylko 3 cylindry. Kąt wtrysku 43.
Korzystałem z tych ustawien pod 1z.
Korzystałem z tej strony:
http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-pomp ... ku-1-9tdi/
http://sprawdz.auto.pl/sprawdzenie-term ... atury-g62/
W vagcom nie mogę wejść w sekcje 17 – Instruments po prostu nie działa.
Polski Vag: nie czytałem nic o tym programie ale porobiłem screeny z kilku grup pewnie z złych ale wstawie.
Bład w polskim vagu:
Panowie czy ustawienia kątu wtrysku itp są dobre ? Co jeszcze przetestować ?
Jestem laikiem co do diagnostyki dopiero sie uczę i z chęcią przyjmę pomoc.
Dlaczego od 014 w górę są same errory ?
Dlaczego nie mogę wejść w zakładkę 17- instruments ?
Co to jest za bład w polskim vagu ?
Dlaczego w 013 są pokazane tylko 3 cylindry ?
Może mi ktoś powiedzieć ile wynosi rezerwa w avancie ? od pierwszej grubej kreski do 4 najmniejszej kreski ?
Dziękuje