Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9TDI 1Z] Zakopcony wydech co to oznacza?.

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 12 sie 2008, 21:28

hudy, to fajne macie auto jak na 1000km idzie mu 1l oleju to wogule nie trzeba zmieniac oleju bo on ma caly czas nowy :-P

ja na 10000 to wlewam czasem 200-300ml a czasem wogule bo zawsze mi sie miesci niedzy kreskami stan oleju

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 12 sie 2008, 21:57

hct pisze:hudy, to fajne macie auto jak na 1000km idzie mu 1l oleju
no tak niestety jest.w książce obsługi pisze że może pobierać do 1L oleju na 1000km i pobiera nieco mniej niż litr.widocznie tak już musi byc...wogóle te VW caddy to porażka ale to juz inny temat <ok>

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 sie 2008, 22:55

hudy pisze:
hct pisze:hudy, to fajne macie auto jak na 1000km idzie mu 1l oleju
no tak niestety jest.w książce obsługi pisze że może pobierać do 1L oleju na 1000km i pobiera nieco mniej niż litr.widocznie tak już musi byc...wogóle te VW caddy to porażka ale to juz inny temat <ok>
W mojej książcę od Audi pisze że samochód może wziąść nawet 1,5l na 1000 km :shock: Zwykły diesel na pewno weźmie mniej niż turbo. Ale i tak nie wierzę w takie opowiastki że turbodiesle od wymiany do wymiany nie wziął ani kropli. To poprostu jest nie możliwe. No chyba że od wymiany do wymiany przestał w garażu :mrgreen:

Awatar użytkownika
hct
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 25 sie 2007, 12:43
Lokalizacja: Kraków/Jasło

Post autor: hct » 12 sie 2008, 23:09

Labiel, mysl sobie co chcesz ja pisze tak jak jest przewaznie od wymiany do wymiany nie dolewam nic jakbym dolewal to bym napisal ze wlewam 1 czy tam 2 L
nie mowie ze nie bierze ali kropli bo czasem przed wymiana jest juz prawie minimum ale ogulnie bardzo sporadycznie cos dolewam i moje auto nie stoi w garażu bo nie zrobilo by w niecale 2 lata 70 000 km

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 12 sie 2008, 23:35

hct, nie mówiłem o tobie. Przypomniała mi się wypowiedź jednego z posiadaczy TD tyle, że to było na forum Golfa i zarzekał się że jego auto od wymiany do wymiany nie bierze ani kropelki. Od wymiany do wymiany maks oleju na bagnecie. W takie rzeczy to ja akurat nie wierze. Jasne, jedno auto weźmie więcej, drugie weźmie mniej, zależy od stanu, zależy też oczywiście jak się jeździ (jak się ostro zacznie deptać to nie ma bata żeby turbognojek nie wziął oleju). W to akurat że u ciebie weźmie 0,2-0,3l na 10000 jestem w stanie uwierzyć i powinieneś być szczęśliwy że bierze ci tak bardzo mało. Ale na pewno nie uwierzę w to że są turbo diesle które nie biorą nawet kropli.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 13 sie 2008, 08:56

Moj traktor ma ciezki zywot (zimny, ciepły czy inne zakaznae rzeczy - ciagle dostaje w dupe i to na opór aź czeszczy) i od wymiany do wymiany czyli co około 10tys czesto zmieniam co 7.5tyś km co wycodzi mi na około miesiac do póltora to zazwyczaj w tym czasie dolewam około 1.5l oleju i biorac pod uwage to co wyczyniam tym autem to uwazam ze jest to super wynik. <mikolaj>

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 13 sie 2008, 16:38

ja tez nie ma lekkiej nogi i jak wleje oleju przy wymianie do max to przy następnej wymianie mam połowe bagnetu...ale panowie chyba nie o tym jest mowa w tym temacie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 14 sie 2008, 09:34

hudy pisze:ale panowie chyba nie o tym jest mowa w tym temacie
Nie zapominajmy ze kolega ma problem z zakopcona końcówka :-P sorry za OT ale nie mogłem sie powstrzymac <piwo>

joan.casrex
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 99
Rejestracja: 31 lip 2007, 21:29

Post autor: joan.casrex » 17 sie 2008, 23:10

hct kolego masz racje.Są takie B4 ktore nie łykają oleju.Ja też nie dolewam,nie stoi w garażu i pisze prawdę.po co mam klamać <ok>

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 22 sie 2008, 18:29

joan.casrex pisze:Ja też nie dolewam,nie stoi w garażu
masz racje ale tu nie chodzi o nie dolewanie tylko o zużycie oleju.ja też nie dolewam bo jak wymieniam olej i dolewam pod max to przy następnej wymianie mam w połowie bagnetu a nie dolewam <ok>

sajmon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 28 gru 2007, 20:45
Lokalizacja: LKR

Post autor: sajmon » 24 sie 2008, 22:22

Panowie, jeżeli chodzi o kwestię olejową, to te opowiastki że poziom oleju na bagnecie nie zmienia się od wymiany do wymiany są całkiem realne, mało tego poziom oleju na tym bagnecie może nawet zwiększać się, ale tylko wtedy gdy w takim dieslu leją wtryski

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 12 wrz 2008, 23:57

a co mają lejące wtryski do poziomu oleju? Na pewno poziom oleju może rosnąć jeśli płyn chłodzący dostaje się do niego np przez dziurawą uszczelke głowicy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl