[1.9TDI 1Z] Zmula przy temperaturze 60-70 stopni.
[1.9TDI 1Z] Zmula przy temperaturze 60-70 stopni.
witam mam problem jak jeżdżę autkiem przy w temperaturze 60 - 70 stopni to czasami mi autko zmula przy 2100 obr a jak się nagrzeje do 80 - 90 stopni to elegancko chodzi co to moze być.... wyskakuje błąd 00550 początek kąta wtrysku..sporadycznie.
czujnik n75 wymieniłem ale na używany...czasami jest troszkę powietrza w przewodach ale jak się nagrzeje to już nie ma powietrza w przewodach.
czujnik n75 wymieniłem ale na używany...czasami jest troszkę powietrza w przewodach ale jak się nagrzeje to już nie ma powietrza w przewodach.
Ostatnio zmieniony 19 maja 2009, 21:17 przez audi1993, łącznie zmieniany 1 raz.
Jak masz dostęp do vag-a to zobacz czy kąt wtrysku jest odpowiedni i czy nie lata jeśli tak to trzeba sprawdzić wtrysk sterujący i koło na wale napędowym czy nie ma luzu, może także być problem z czujnikiem paliwa w nastawniku lub którymś z czujników np temperatury płynu chodzącego
Można jeszcze być uszkodzony zawór N108 początku wtrysku
[ Dodano: 2009-05-19, 15:17 ]
Trzeba podpiąć kabelek i użyć Vag-a lub DeltaScan i zobaczyć co go boli
Można jeszcze być uszkodzony zawór N108 początku wtrysku
[ Dodano: 2009-05-19, 15:17 ]
Trzeba podpiąć kabelek i użyć Vag-a lub DeltaScan i zobaczyć co go boli
Jeszcze jedno pytanie czy na rozgrzanym silniku nie słychać jakby hydropopychacz lub zacinał się wtrysk czy może dymi na wolnych obrotach i po dodaniu gazu. Można jeszcze zobaczyć na rozgrzanym silniku po zgaszeniu go i ponownym rozruchu i po ok minucie czy kat wtrysku jest podobny czy nie zmienia się w dużym zakresie tzn np 65, 54,48
mógł się przez filtr zapowietrzać a może filtr paliwa zabrudzony, a nie widac pecheryków powietrza w przewodach paliwowych u mnie tak było ze jakieś nie pewne paliwo na lotosie zatankowałem i po ok 20 km lekko zamulił się okazało się że w paliwie był jakby galaretkowaty syf(nie parafina było to latem) i jak zimny był silnik przytykało filtr i brakowało mu paliwka jak się paliwo nagrzało chodził ładnie tak jakby ten syf się rozrzedził.
Fajnie by było jakby ta uszczelka na filtrze była winowajca.
Powodzenia
Fajnie by było jakby ta uszczelka na filtrze była winowajca.
Powodzenia
filtr mam nowy knetcha a jak właśnie silnik ma 70 stopni to powietrze w przewodach może dlatego że jak wymieniałem filtr to uszczelke dokręcałem na sucho a nie smarłem olejem..
i tankuje na jednej stacji mojej koleżanki orlen ona ma pewną ropke..
i na dodatek podłączyłem go dzisiaj pod vaga i kąt od 44 do 48 przy temp 80 stopni... nie zamało ???
i tankuje na jednej stacji mojej koleżanki orlen ona ma pewną ropke..
i na dodatek podłączyłem go dzisiaj pod vaga i kąt od 44 do 48 przy temp 80 stopni... nie zamało ???
Trzeba podłączyć vag-a i zobaczyć kąt wtrysku w 01-Engine i Basic Settings-04 Group 000 po odczycie pojawi sie na dole nad LOG i VAG-SCOPE pojawi się tdi timing klikamy i wybramy audi 80 94 wzwyż czyli taki jak posiadasz i patrzysz czy wykres trzyma się pomiędzy górna a dolna linia wykresu a najlepiej jak najbliżej środkowej i silnik jest rozgrzany powyżej 85 stopni.
Ja polecam by kąt wtrysku był równy lub delikatnie powyżej środkowej linii wykresu w tdi timing
Ja polecam by kąt wtrysku był równy lub delikatnie powyżej środkowej linii wykresu w tdi timing