Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.6 ABC] Bardzo irytująca zagadka

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
Wiktorek1994
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 29 paź 2014, 13:03

[B4 2.6 ABC] Bardzo irytująca zagadka

Post autor: Wiktorek1994 » 29 paź 2014, 13:20

Witajcie zaczne od tego ze jestem mechanikiem doswiadczenie itp itd.

Trafiło do nas audi ABC. Objaw raz chodzi raz nie, gasnie w trakcie jazdy.

Rzeczy zrobione.
Świece kable nowe
Cewki podmieniane
Nowy hall i czujnik predkosci, czujnik kąta wychylenia.
Nowy moduł zapłonowy
Do dyspozycji mam 3x ecu tez przekładane
Mierzona kompresja
Komp wywala czasami halla i czujnik cisnienia ( odłączony przewód przy ecu)

Zmierzone zasilania ecu i masy. Zmierzone przejscia pomiedzy czujnikami i ecu
Iskra jest cały czas, wtryski ładnie pracują pod ledami. Akcja samostart nie odniosła sukcesu.


Czy ma ktoś jakiś pomysł ? <buu>

Klient samodzielnie zwalał deske rozdzielczą może tam coś? Ale skoro iskra jest i paliwo to powinien gadać.


Udało mi sie tym przejechać jak chodził, i chodził prawidłowo wiec rozrząd wykluczamy, nagle zgasł.


Z góry dzieki pozdrawiam.


Edit: Brak immo. Mam wrażenie ze zegary są smietnik bo mrygają kontrolki i swieci sie czasami smarowanie idąc tym tropem czujnik ciśnienia oleju, dochodzą do niego dwa piny a czujnik jest jedno pinowy, ale audi nie posiada wskaznika pod czujnik dwu pinowy. Czy możliwe jest aby to go odcinało w jakiś sposób, ale iskra i paliwo jest...

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 29 paź 2014, 15:19