Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.6 ABC] cięzko odpala na benz z rana a na gazie od strzała

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
DraKio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 23 sty 2011, 21:50

[2.6 ABC] cięzko odpala na benz z rana a na gazie od strzała

Post autor: DraKio » 25 paź 2015, 21:56

witam mam problem z moima4 2.6 sekwencja mianowicie rano audi czasami zapala normalnie ale zazwyczaj taka sama historia z rana:
odpalam na benzynie i kreci kreci łapie gasnie kreci kreci i zapalic nie chce az w koncu krece lapie lapie i załapie i chodzi jakby nie na wszystko obroty leża i nagle sie wkreca i chodzi normlanie
potem gasze i juz odpala normalnie

nawet na gazie awaryjnie odpala od strzała jak nie chce na benz zapalic i potem gasze i juz odpala na benzycnie po tym ...

rozrzad dobrze ustawiony zmienilem pompe paliwa czujnik temp
na vagu nie ma bledow juz nie mam pojecia gdzie szukac?
dolot szczelny z gazem tez wszyskto ok probowalem tez na benzynie jedzic gaz zakrecilem i dalej to samo

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4675
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 25 paź 2015, 22:02

Duże jeździłeś na samej benzynie? Może gaz masz źle ustawiony i przez to rozstroił wtrysk benzyny.
Odłącz akumulator na godzinę przez próbą odpalenia i zobacz co wyjdzie. I sprawdź jaką temperaturę widzi rano na vagu.

DraKio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 23 sty 2011, 21:50

Post autor: DraKio » 25 paź 2015, 22:04

pisałem wyzej ze czujnik zmienilem i jest ok i ten stary tez byl a po odlaczeniu aku dalej nie pali;/

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11729
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 26 paź 2015, 15:16

DraKio, stosuj znaki interpunkcyjne :!: bo tak to piszesz że ciężko cię zrozumieć o co biega.

Awatar użytkownika
BzykuPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 10 paź 2015, 22:52
Lokalizacja: CzeWa

Post autor: BzykuPL » 27 paź 2015, 04:42

Panowi "temperatura na vagu" mam rozumiec że pokazuje ją termo pod zegaramimetr zaraz po włączeniu zapłonu ?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11729
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 27 paź 2015, 06:43

BzykuPL pisze:Panowi "temperatura na vagu" mam rozumiec że pokazuje ją termo pod zegaramimetr zaraz po włączeniu zapłonu ?
nie, to masz termometr temp zewnętrznej
masz fotkę z vaga

Obrazek

Ale co do ABC to chyba on ma tylko grupę 000 a tam jest podane w jednostkach i trzeba by przeliczać.

Awatar użytkownika
BzykuPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 10 paź 2015, 22:52
Lokalizacja: CzeWa

Post autor: BzykuPL » 27 paź 2015, 07:46

Aha ;) Bo troszke się zmieszałem jak zobaczyłem że po włączeniu zapłonu termometr pokazuje -45 stopni a pozniej dopiero temp zewnętrzną. A samochód też raz odpala od strzała a raz trzeba go kręcić z 5 razy i to bardzo długo. Aż aku słabnie.

DraKio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 23 sty 2011, 21:50

Post autor: DraKio » 27 paź 2015, 23:50

i co kolego ogarnąłeś cos z tym paleniem ?
ja mam jakies świece inne zalozone nie NGK
moze tego wina?

Awatar użytkownika
BzykuPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 10 paź 2015, 22:52
Lokalizacja: CzeWa

Post autor: BzykuPL » 28 paź 2015, 23:00

DraKio, mi na gazie wgl nie che odpalać :D na benzynie odpalał nieraz za 5 razem długiego kręcenia. Wywaliłem te połamane plastiki z kolektora ktore go ładnie przytkały i chyba się to unormowało. Jak narazie odpalił mi za max 2 razem i wcale tak długo nie musiałem kręcić. A tak to za pierwszym dłuższym kręceniem pali. Musze jeszcze do tego sprawdzic czy spalanie gazu się unormowało.

DraKio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 145
Rejestracja: 23 sty 2011, 21:50

Post autor: DraKio » 03 lis 2015, 21:15

Ja dzis zmienilem przewody zaplonowe bo mialem jakies noname. znalazlem w garazu ori BERU, to załozylem:) EFEKT zobacze jutro;p

Awatar użytkownika
BzykuPL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 10 paź 2015, 22:52
Lokalizacja: CzeWa

Post autor: BzykuPL » 09 lis 2015, 21:51

U mnie problem zdiagnozowany ;) Pompa paliwa nie trzyma ciśnienia. Trzeba przekręcić zapłon ze 2-3 razy po postoju i po tym gada za pierwszym.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga