Zdecydowanie remotnowac!
Z dawca z SWAPa jest jak z losem na loterii - istnieje pewne prawdopobienstwo , ze trafisz na egzemplarz w dobrym stanie ... Kazda eksploatowana Vka , czy to ABC czy AAH - olej zuzywa, przy tym znaki dymne tez daje , bo i ktoredy ma sie wydostac ten litr oleju ,podawany de facto przez producenta za norme zuzycia na 1000km ... :?: 8-)
Jezlei silnik wyremontujesz od podstaw/pierscienie,glowice etc./bedziesz mial pewnosc,ze motor poluzy jeszcze dlugie lata i wiele km -> poznasz wartosc swojego wozidla

Moja spala 0,8-1 l / 1000km i tez daje znac , ktoredy tego oleju ubywa w postaci dymka z wydechu,a przy wiekszym obciazeniu nawet chmurki sie tworza

a stopien sprezania jest rowny we wszystkich cylindrach i ma wartosc 10,5 ... cisnienia nie sprawdzalem , uznajac pierwsza wartosc za wymiernik

Co do spalania paliwa , pod warunkiem ze podajesz wartosci LPG , to okreslic CIe mozna jako dynamicznie poruszajacego sie kierowce

a jezeli to instalacja sekwencyjna , to chyba czesto wskazowka obrotomierza gosci w okolicach czerwonego pola ... <ok>
Powodzenia
[ Dodano: 2009-03-24, 14:23 ]
góral31 pisze:zięki za podpowiedź.Jeżdżę na mobilu mineralnym.
W kwestii specyfikacji oleju , jaki powinien być używany w naszym klimacie , a mowa o 10W40 w klasyfikacji SF/A2-96 .
Wykluczyć proszę z płynów ustrojowych 15-tkę , a przyjąć do świadomości i wiadomości , że mogłeś się przyczynić do rozszczelnienia układu korbowo-tłokowego poprzez nieodpowiednia 'gradację' oleju implikowanego do motoru swojej niuńki
Przeprzaszam , że tak bezpośrednio - kiepsko u mnie z podejściem pseudo-psychologicznym :oops:
Powodzonka kolego!