[80 B4 AAH] Grające zawory
[80 B4 AAH] Grające zawory
Mam taki mały problemik otóż przy spokojnej jeździe tak przy 3000obr. zawory lekko pogrywają (cyk, cyk, cyk....). Jak przyśpieszam to przestają. Co może być tego przyczyną ? Zaznaczam że tak samo jest na LPG jak i na benzynie.
- siwusek216
- Forum Audi 80
- Posty: 695
- Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
- Lokalizacja: Myslowice
No więc, olej jest na maxa, paliwo z 2 markowych stacji a zoworki nadal lekko cykają przy pewnych obrotach (jak pisałem wyżej).
Co dalej ?
I pytanie do fachowców : Co właściwie jest powodem cykania zaworów z technicznego punktu widzenia (jakieś za wczesne/późne spalanie, luzy, sruzy itp.) ? Może jak poznam powód to sam coś wydedukuję.
Co dalej ?
I pytanie do fachowców : Co właściwie jest powodem cykania zaworów z technicznego punktu widzenia (jakieś za wczesne/późne spalanie, luzy, sruzy itp.) ? Może jak poznam powód to sam coś wydedukuję.
Re: [80 B4 AAH] Grające zawory
według mnie cisnienie oleju ale jedno pytanie na jakim jeżdzisz oleju jakimś badziewiu czy firmowym ? i drugie to pólsyntetyk czy mineral bo to ma duże znaczenie ...wiesz jak się sprawdza luz popychaczy ? zdejmij pokrywe zaworów i po kolei sprawdż luz popychaczy bo po wymianie na nowe u mechanika może być jeszcze gorzej i to nie żart jeśli masz jakieś pytania to napisz domnieyankes2.8 pisze:Mam taki mały problemik otóż przy spokojnej jeździe tak przy 3000obr. zawory lekko pogrywają (cyk, cyk, cyk....). Jak przyśpieszam to przestają. Co może być tego przyczyną ? Zaznaczam że tak samo jest na LPG jak i na benzynie.
Olej wlewam markowy (nie piszę jaki żeby nie rozkręcać tu dyskusji nie na tamat ), półsyntetyczny więc raczej to odpada. Więc chyba luzy na popychaczach się robią.
Więc kolejne pytanie : jak sprawdzić luzy i co ewentualnie robić gdyby luzy były zbyt duże ?
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2009-10-05, 09:48 ]
Aha zapomniałem napisać że ciśnienie jest książkowe na gorącym silniku ponad 2 bary na biegu jałowym jałowym i 5 po przygazowaniu.
[ Dodano: 2009-10-05, 09:59 ]
Więc kolejne pytanie : jak sprawdzić luzy i co ewentualnie robić gdyby luzy były zbyt duże ?
Pozdrawiam.
[ Dodano: 2009-10-05, 09:48 ]
Aha zapomniałem napisać że ciśnienie jest książkowe na gorącym silniku ponad 2 bary na biegu jałowym jałowym i 5 po przygazowaniu.
[ Dodano: 2009-10-05, 09:59 ]
Dlaczego po naprawie może być gorzej ? Powiedz bo chyba każdy kto to przeczytał jest ciekawleopard pisze:zdejmij pokrywe zaworów i po kolei sprawdż luz popychaczy bo po wymianie na nowe u mechanika może być jeszcze gorzej i to nie żart jeśli masz jakieś pytania to napisz domnie
ja Ci powiem tak jak masz luzy na popychaczach to nic z tym niezrobisz,tylko wymienić i będziesz miał spokój kosz jednego mieści się w okolicach 40 zł więc,czasami może być lużny tylko jeden,najlepiej daj do mechanika i nieczekaj koszt wymiany niejest duży
było Audi b3 2.0 AAD 115PS -----audi V8 3.6 250PS -----audi Cabrio 2.3 NG 136PS jest audi 90 2.3 NG jednym słowem audiholik
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga